Zasebnost
21 min
Rezultati Telekoma v prvem četrtletju: višji prihodki in krepka rast dobička po lanskem upadu
46 min
V Portorožu ena največjih evropskih konferenc o Microsoftovih poslovnih aplikacijah (Oglas)
1 ura
Na jubilejnem 20. gourmet večeru na Bledu bomo gostili Aleša Kristančiča in Danila Steyerja
1 ura
Kolumna o vinu: Odraščanje vinske regije
1 ura
Ekonomičen, a športnega videza 6
2 uri
(intervju) Jan Štefe, Eurosender: Naš glavni segment je postala digitalna špedicija
5 ur
Kakšna bo prihodnost slovenskih letališč? 4
6 ur
Zemljišča na dražbi: kje bo mogoče graditi hiše, apartmaje in hotele
10 ur
Trenutno najboljši električni volkswagen
12 ur
Pozeba v Podravju povsem uničila vinograde, zavarovalnice se umikajo
13 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Povpraševanje po redkih kovinah bo eksplodiralo. So rudarji dobra naložba? 4
17 ur
Pred SMK: v B2B-marketingu je najpomembnejše zaupanje
18 ur
Finančni in karierni nasveti za mlade (in njihove starše)
18 ur
Hibridno delo: glavni izzivi pri njegovi organizaciji (Oglas)
18 ur
V Kopru je pristala druga ladja na utekočinjen zemeljski plin, ki je v Kopru naložila 3.500 avtomobilov 8
19 ur
Omejitve pri Airbnbju: župani ploskajo, dobili bodo absolutno oblast, sobodajalci pa nove ovire 15
19 ur
Perutnina Ptuj: Želimo postati najuspešnejše živilsko podjetje v širši regiji 1
19 ur
Podaljšan brezcarinski uvoz iz Ukrajine, a z "zasilno zavoro"
19 ur
Zakaj je evropski komisar za notranji trg obiskal Magnete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[Endimion]
Jani, govoriva o avtomobilski tovarni, ki je DEL Koncerna. IN ta koncern je v svetu postavil že svašta nekih proizvodnih linij. In je povsem normalno, da ima mama nek inženiring, ki skrbi za optimalno sestavo in alokacijo resursov po onih proizvodnih mravljicah spodaj. Velja tako za politiko proizvodnje (Kaj se dela kje inm koliko), kot za naložbe v opremo.

Kaj naj jim pa FURS gleda po knjigah? Da so predrago kupli presirne stroje za pločevino? Lakirne robote? Sploh lahko primerjajo to? Ne morejo. In konec koncev Katerakoli predraga nabava gre v skodo lastnika.
In na škodo plačanih davkov na dobiček v Sloveniji. Zato bi jim FURS moral gledati v knjige. Kaj pa bi tam našli in ali bi sploh znali kaj najti, pa je drug problem.
Jebali bi jih lahko edino na temu, če bi Revoz prodajal svoje izdelane avtomobile nekim tretjim osebam direktno DRAŽJE, kot svoji mami. To pa mislim, da ni težava, če pomisliš da je praktično edini kupec Renault SaS iz Francije. Nekaj nakupi še Renaultova hčera za marketing in prodajo v Ljubljani (Renault Nissan Adria).
No, za začetek ne verjamem, da Adria avte kupuje ceneje od mame v Franciji.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2715366

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.361
Lubi bog... Francoz drzi na Revozu lih toliko RVC ja da ima tu podjetje place amortizacijo in nekaj malega dobicka. Renault je delniska druzba ki ima delnicarje v Franciji. In on mora imeti dobicek tam. Pa saj ima tudi razvojni oddelek tam. Pa oblikovalskega pa se kaksnega... Vse to se placa iz razlike ned prodajno ceno vozila pri trgovcu (Real na primer) in proizvodno ceno ki jo ima dejansko Revoz.

Po koliko si prodajajo firme znotraj skupine Renault je docela nepomembno. Razlika bi nastala le, ce bi bil Real na primer direktni kupec Revoza. Takrat mu mora Revoz prodati pod enakimi ali primerljivimi brutto cenami kot prodaja svoji mami v Pariz. Tako jr davcna pofukala mojega prijatelja. Mel je dve firmi. Na eni kafic na drugi pa prodajo kofeta na debelo. In so ugotovil da sam sebi kofe prodaja bistveno ceneje kot ostalim, zunanjim strankam. In je dobil po pesi. Z macol'co :)

Francoz nima interesa tu nabijat marzo, ker ima all in all nekje drugje po avtomobilu visje odhodke. Se enkrat. Revoz ni nalozba Renaulta. Je njegova tovarna. Bolj osnovno sredstvo kot pa delnica...

Ne morete jemati odnosa Renault - Revoz na enak nacin kot Apple - Foxconn. Revoz ni dobavitelj. Je proizvodnja.

Strani: 1