Zasebnost
14 min
Rezultati Telekoma v prvem četrtletju: višji prihodki in krepka rast dobička po lanskem upadu
39 min
V Portorožu ena največjih evropskih konferenc o Microsoftovih poslovnih aplikacijah (Oglas)
1 ura
Na jubilejnem 20. gourmet večeru na Bledu bomo gostili Aleša Kristančiča in Danila Steyerja
1 ura
Kolumna o vinu: Odraščanje vinske regije
1 ura
Ekonomičen, a športnega videza 6
2 uri
(intervju) Vesel sem, da nas je Google prisilil v popolno spremembo poslovnega modela
5 ur
Kakšna bo prihodnost slovenskih letališč? 4
6 ur
Zemljišča na dražbi: kje bo mogoče graditi hiše, apartmaje in hotele
10 ur
Trenutno najboljši električni volkswagen
12 ur
Pozeba v Podravju povsem uničila vinograde, zavarovalnice se umikajo
13 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Povpraševanje po redkih kovinah bo eksplodiralo. So rudarji dobra naložba? 4
17 ur
Pred SMK: v B2B-marketingu je najpomembnejše zaupanje
18 ur
Finančni in karierni nasveti za mlade (in njihove starše)
18 ur
Hibridno delo: glavni izzivi pri njegovi organizaciji (Oglas)
18 ur
V Kopru je pristala druga ladja na utekočinjen zemeljski plin, ki je v Kopru naložila 3.500 avtomobilov 8
18 ur
Omejitve pri Airbnbju: župani ploskajo, dobili bodo absolutno oblast, sobodajalci pa nove ovire 15
18 ur
Perutnina Ptuj: Želimo postati najuspešnejše živilsko podjetje v širši regiji 1
19 ur
Podaljšan brezcarinski uvoz iz Ukrajine, a z "zasilno zavoro"
19 ur
Zakaj je evropski komisar za notranji trg obiskal Magnete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
Seveda je bozanje takih firm dosti bolj smotrno kot pa fejk espejev, se strinjam.

V bistvu, dokler je v Britaniji ena sama japonska avto fabrika (place startajo pri 20K in grejo cez 30K za dokaj pogosta delovna mesta) bi Revoz moral biti konkurencen. Tukaj je kak milijon takih delovnih mest, in vsa so dosti drazja od jugo in vzhodno evropskih.

V bistvu je dizaster, da je toliko manufacturinga v sloveniji propadlo, ker smo se vedno dovolj poceni, samo delat je pac treba.