Zasebnost
4 min
SIJ uradno: ruski lastnik ne prodaja podjetja
23 min
Slovenski BDP je v prvem četrtletju medletno zrasel za 1,8 odstotka, četrtletno je stagniral
1 ura
Advance Capital v prvi prevzem: kupil je največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi
2 uri
Salus v prvem četrtletju: prihodki in dobiček gor
2 uri
Kaj morate vedeti o dedovanju (PRO)
3 ure
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
5 ur
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 6
6 ur
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika 12
8 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
8 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500 1
14 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
16 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
17 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
17 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
17 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha? 1
18 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
18 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
19 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.992
Zadnja sprememba: FIN-379669 22.01.2018 05:56
Tale zadeva je dober kompromis za drugi avto pri hiši... tudi elektrikaš je za male in srednje razdalje OK. Seveda se na gorivo pelje, kamor želiš in je potem poraba 6 l / 100 km, ampak vseeno dober korak naprej v vsakodnevni rabi, zlasti če upoštevamo, da porabiš za tistih 40 km (do službe in nazaj) le cca 0,5 eur polnjenja elektrike na domačo vtičnico. (To ni niti 0,4 l današnjega goriva.)

Hibrid se kaže ob preudarni vožnji (do 120 km/h na AC) za boljši kompromis od sedanjih elektrikašev glede vsakodnevne uporabnosti povprečnega uporabnika.

Vendar kaže, da so baterijska vozila v nezadržnem pohodu - najprej kot drugo vozilo pri hiši in kasneje kot prvo. Vendar imajo le ta eno veliko oviro - polnitveno omrežje in tuzadevne navade ljudi. Tu ne gre kar tako na domačo ali službeno vtičnico... Zato bodo e-vozila šla s prodajo navzgor postopoma. Kar je tudi prav, da se vsi nanje pripravijo...