Zasebnost
9 min
Kako visoko je šla na dražbi cena apartmaja v Ankaranu
2 uri
Marcel Fratzscher, DIW: Nemčija naložbeno podhranjena, ECB zamuja z rezi v obrestne mere 1
2 uri
(Finančna konferenca) Rzentarzewska, Erste Group: Do konca leta lahko pričakujemo tri reze obrestnih mer
2 uri
Biden močno zvišal carine na "strateške" kitajske izdelke in surovine
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Nastaja priročnik tehnologij za precizno kmetijstvo
3 ure
Bayer v prvem četrtletju odpustil 1.500 ljudi 1
3 ure
Kitajski Shein je uspešen pri prodaji poceni oblačil, borznega pristana pa kar ne najde
4 ure
Cene bencina in dizla naj bi se po novem določale na štiri tedne
4 ure
Podjetja lahko pridobijo vavčer za področje intelektualne lastnine
6 ur
Rezultati Telekoma v prvem četrtletju: višji prihodki in krepka rast dobička po lanskem upadu
6 ur
V Portorožu ena največjih evropskih konferenc o Microsoftovih poslovnih aplikacijah (Oglas)
6 ur
Na jubilejnem 20. gourmet večeru na Bledu bomo gostili Aleša Kristančiča in Danila Steyerja
6 ur
Kolumna o vinu: Odraščanje vinske regije
6 ur
Ekonomičen, a športnega videza 8
7 ur
(intervju) Jan Štefe, Eurosender: Vesel sem, da nas je Google prisilil v spremembo poslovnega modela
10 ur
Kakšna bo prihodnost slovenskih letališč? 5
11 ur
Zemljišča na dražbi: kje bo mogoče graditi hiše, apartmaje in hotele
15 ur
Trenutno najboljši električni volkswagen
17 ur
Pozeba v Podravju povsem uničila vinograde, zavarovalnice se umikajo

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-182066 sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 16.10.2016 18:59
Glej, članek v Financah ne navaja, da je človek izdelal avto zgolj za lastno zabavo. On trdi da vidi ta izdelek kot poslovno priložnost. In šele to njegovo izjavo sem komentirel. Povedal sem svoje mnenje, prilepil link, koliko T-2 letnik 1913 zares stane, opozoril na dejstvo, da replike ne dosegajo cen originala, čeprav je ta izdelan iz drugih materialov in da projekt, ćeprav na videz zanimiv, če ga izvede na način kot si ga je zamislil, ne pije vode. Za tem tudi stojim. Starodobniki se prodajajo zaradi nostalgije, prodajajo zgodbo, replike teh istih avtomobilov tega aduta nimajo, zato tudi ne dosegajo visokih vrednosti na trgu. In ta gospod ponuja repliko, za katero bo dobil pnudbe tam od 10 do 15.000 EUR-ov in nič več. Stavim, da bo tako.

Nisem pa zgolj kritiziral, pač pa sem mu dal, pa mojem mnenju seveda, odlično idejo, naj trgu ponudi svojo izvedbo bara za avtomobile in morda vgradnjo prenosnih hladilnikov v avtomobile. To je lahko biznis za njega, ne pa končni avtomobil, čeprav maloserijsko repliko, ki zahteva veliko znanja, tega pa on niti pod razno nima. Še manj pa kapitala, kar je za njega še sreča, ker bi vsega izgubil, če bi se tega projekta lotil na polno.