Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Servis ni več molzna krava avtotrgovcev
Strani: 1
sporočil: 5.650
Privat servisi v garažah ne samo da so cenejši ampak tudi človeški,
spiješ kavo kakšno rečeš o vinogradu skratka ni dileme kaj ljudje
poleg servisa rabijo
sporočil: 967
Kot sem že omenil - če k pooblaščenemu serviserju voziš četudi zelo
stare gare (ki pa ni nič narobe z njimi) redno in skladno z
servisnim priročnikom vozila (recimo na 10 ali 15 tisoč km oziroma
1x letno), niso servisi pri uradnih serviserjih prav nič dragi.
Rekel bi, da na dolgi rok celo veliko ceneje kot pri tistemu znancu
pod kozolcem. Vsekakor pa veliko veliko cenejši kot redni servisi
vseh ta novih "gar", nabildanih z kupom elektronike in ostale
marketinške navlake.
sporočil: 2.264
Sam svojega Passata redno servisiram na uradnem servisu in sem
izredno zadovoljen. So fleksibilni, prijazni in cenovno OK.
Pokličem par dni preden bi pripeljal in se brez težav zmenim za
termin, ki mi odgovarja. Ko jim pripeljem avto (vedno spotoma, ko
sem na službeni poti) grem ali na kosilo ali pa v bližnji lokal na
kavo (in delat na računalniku ali pa brat Finance), vmes je servis
zaključen in avto opran. Cena pa od 180 do 280 EUR.
Ne vem za kaj bi ga za 100 EUR manj vozil k enmu fušarju brez računa in z izgubo garancije pa se še zafrkaval z terminom in prevozom z servisa in nazaj...
Ne vem za kaj bi ga za 100 EUR manj vozil k enmu fušarju brez računa in z izgubo garancije pa se še zafrkaval z terminom in prevozom z servisa in nazaj...
sporočil: 48.253
Dosti ste molzli, ja... pred leti: prides na WV servis v Kopru, tam
kofe masina, pa sajbe, pa vsa finoca, avta, ki se mu se v garanciji
priziga lucka o okvari motorja, pa ne znate popraviti. Samo ugasati
lucke z racunalnikom. Za dva tedna.
sporočil: 660
Zadnja sprememba: Jaka1955 03.12.2014 20:51
Ne fafljat o poceni uradnih servisih, kjer je liter olja iz soda
40€, ura dela 70€, dela pa izvaja 20 letni vajenec.Neuradni serviser - mojster, včasih vodja uradnega servisa, dokler ni šel na svoje - ima enako olja iz litrske embalaže po 8€, uro dela pa 25€ (vse z DDV). Rezervne dele nabavlja iz centralnega skladišča, odkoder se zalaga tudi uradni servis. Seveda kasira 20 - 30% ceneje kot na uradnem servisu.
sporočil: 134
Naj mi nekdo razloži, kako lahko v Maxx servisni mreži naredijo
menjavo olja in filtra za nekaj let star avto za 30 evrov in to z
računom in vso pripadajočo prijaznostjo, v uradnih pa stane takšna
storitev vsaj 100 evrov? Olje je pa pri vseh enake znamke! Ne nas
farbat. Dobili ste konkurenco, ljudje najdejo kup informacij na
spletu in poiščejo cenejše rešitve, uradni trgovci pa šele sedaj
dojemajo, kaj se jim dogaja. Hvala bogu, da je na trgu vedno več
konkurence in da dobimo potrošniki več za manj denarja.
sporočil: 509
Čisto natolcevanje, uradni servisi si izmišljajo vedno nove finte,
da privežejo kupce novih vozil, v ta namen je tudi podaljšana
garancija (5 let). Servisna ura stane 50 € in več, pomislite koliko
pa vi zaslužite na uro, liter olja računajo 1,5 krat dražje, kot ga
dobite v prosti prodaji, s tem da oni dobijo olje v rinfuzi
(sodih).
sporočil: 4.301
AC MB Micka, prvi servis 250€, drugi 400€... Enak( do pikice) avto
kupljen 6m pozneje servis Mlakar Stopce pri Sentjurju prvi servis
160€, drugi 260€... lahko samo recem, da glih sedin pri Ahacu, jem
bujto repo cakajoc, da bo konec servisa(ze tretji pri
Mlakarju)
:)
LpA
p.s.: oba uradna in pooblascena za Micke...
:)
LpA
p.s.: oba uradna in pooblascena za Micke...
sporočil: 15
Pooblaščeni servis veliko finančno SRANJE. Ford-tranzit L.2008,
baje bati serijska hiba, men naredi luknjo skozenj, menjava 4x
bati, ojnice, itd. skratka skoraj pol motorja menjava.Ford
Čepin-Vojnik predračun cca: 3300€ pa še ne vedo ali bo to dovolj, v
delavnici dva pomočnika. Trobiš-Proseniško, "vsaka čast majstore"
vse skupaj 1500€, po generalni narejeno 30000km pa še motor kar
dela. EGR-ventil Ford Čepin 580€, Ford Edo-Podplat 310€. In ne mi
razlagat o zakonitosti pooblaščencev, to je za ljudi brez znanja
ali z veliko denarja...
sporočil: 1.660
čas vnosa: 04.12.14 13:33
sam fušat pa bo za avtomehanike dobro leto, ma kaka kriza, brez
dela ni jela
Strani: 1