Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Audi namerava postati največji

Strani: 1

anon-8865 sporočil: 3.125
[#2300723] 27.12.13 14:18
Odgovori   +    3
Glede na to, da očitno o tem (Audiju) nekaj veste (vir, od kjer bi to prepisali, ni naveden), vljudno sprašujem, ali veste tudi, kdaj prideta na trg novi A4 in novi A5?
lp
anon-275667 sporočil: 732
[#2300823] 27.12.13 16:13
Odgovori   +    6
Med traktorji mogoče!
bozga sporočil: 6.303
[#2300834] 27.12.13 16:30
Odgovori   +    12
In kaj je tako luksusnega v Audiju, kar ne bi imel že skoraj vsak Korejec, pa še garancijo da 7 letno že skoraj na vsak avto?
notomi sporočil: 768
[#2300921] 27.12.13 18:29
Odgovori   +    8
Cene pa so visoke za te avtomobile. In nič posebnega niso. Jih imajo pa vsi šoferji in kmetje tod okoli. Kdor da kaj nase! A4 ima nedostopen prtljažnik, prenizko se sedi,...., skratka nič posebnega!
FIN-531629 sporočil: 215
[#2300987] 27.12.13 20:48 · odgovor na: bozga (#2300834)
Odgovori   +    7
[bozga]
In kaj je tako luksusnega v Audiju, kar ne bi imel že skoraj vsak Korejec, pa še garancijo da 7 letno že skoraj na vsak avto?
Model misli, da se KIA lahko kosa z Audijem. lol Disklejmer: Nisem Audi fanatik, sam ta izjava je huda.

Počakaj, da KIA prevozi 150k km in potem primerjaj z nemcem. Ali pa npr, porabo goriva pri določeni hitrosti ali mestni vožnji.
FIN-531629 sporočil: 215
[#2300988] 27.12.13 20:50 · odgovor na: FIN-531629 (#2300987)
Odgovori   +    8
Primer Audijeve mašine npr. TTS model, 300 konj, poraba pri mesti vožnji 8l/100km. Nekaj kar KIA zmore mogoče pri 110ih konjih, s tem, da ne zmore od 0 do 100km/h v 4,2 sekundah.
Kanzon sporočil: 2.392
[#2301091] 28.12.13 07:23
Odgovori   +    4
Kwa tolk hvalite DKW-je . na cestah jih je več kot je bilo včasih fičakov?
anon-242169 sporočil: 9
[#2301170] 28.12.13 10:42
Odgovori   +    6
V članku sta skupaj navedeni ve besedi:
- največji
- luksuzni

Ti dve besedi nikoli nista šli skupaj.
0709FRASX sporočil: 155
[#2301207] 28.12.13 11:49
Odgovori   +    10
Včasih se sprašujem, kaj je tista dodana vrednost pri audiju glede na enako motorizirani golf ali passat, da odtehta razliko v ceni? So materiali vzdržljivejši? Dvomim. Je opremljenost boljša? Ne nujno očitno. Je dizajn všečnejši? Verjetno. Je imidž boljši? To je pa res. Sklep: audijeva dodana vrednost v primerjavi z golfom ali passatom je šminka - drugo je manj prepričljivo. Za zdaj.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2301281] 28.12.13 14:01 · odgovor na: FIN-531629 (#2300987)
Odgovori   +    2
[FIN-531629]
> [bozga]
> In kaj je tako luksusnega v Audiju, kar ne bi imel že skoraj vsak Korejec, pa še garancijo da 7 letno že skoraj na vsak avto?

Model misli, da se KIA lahko kosa z Audijem. lol Disklejmer: Nisem Audi fanatik, sam ta izjava je huda.

Počakaj, da KIA prevozi 150k km in potem primerjaj z nemcem. Ali pa npr, porabo goriva pri določeni hitrosti ali mestni vožnji.
Premijske znamke se ločijo od Korejcev in drugih cenovno nižje rangiranih avtomobilih predvsem v udobnejši vožnji, večji varnosti, bolj kakovostni notranji opremi, izbiri dodatnih funkcij, v bistvu dragi avtomobili nudijo več kot bolj poceni znamke. Seveda pa ne trdim, da so nepremijski avtomobili slabi. Niso pa enaki, to je pa potrebno povedati, da ne bo nesporazumov.

Kar se tiče porabe, je pa Audi konkretno z novimi generacijami motorjev od leta 2008 naprej dosegel odlične rezultate, prejšnji motorji, tudi dizelski, pa so bili kar požrešni. Pri mojem trilitrskem Audiju ne pridem v povprečju izpod 10 litrov porabe.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2301283] 28.12.13 14:08 · odgovor na: 0709FRASX (#2301207)
Odgovori   +    1
[0709FRASX]
Včasih se sprašujem, kaj je tista dodana vrednost pri audiju glede na enako motorizirani golf ali passat, da odtehta razliko v ceni? So materiali vzdržljivejši? Dvomim. Je opremljenost boljša? Ne nujno očitno. Je dizajn všečnejši? Verjetno. Je imidž boljši? To je pa res. Sklep: audijeva dodana vrednost v primerjavi z golfom ali passatom je šminka - drugo je manj prepričljivo. Za zdaj.
Audi ima boljši dizajn, tudi boljšo plastiko v notranjosti in je bolje zvočno izoliran. Je pa res, da je Passat recimo zelo blizu A-4, je celo malce prostornejši od A-4, je pa res, da razlika v ceni ni enormna.
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2301377] 28.12.13 18:49
Odgovori   +    3
Audi luksuz ? C, c.. Rahlo preveč samozavestno.
anon-218461 sporočil: 539
[#2301406] 28.12.13 19:08 · odgovor na: FIN-531629 (#2300988)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-218461 28.12.2013 19:14
Ja seveda...mestna vožnja in poraba 8l.

www.spritmonitor.de/...ower_e=250

Večina folka, ki dejansko ta avto vozi, ima povprečno porabo krepko čez 10.

Kar se samega AUDI-ja tiče. Nek oskubljen model ni prav nič udoben. A3 in A4 kar jih folk vozi so kar tam v povprečju. Pravo udobje se začne z dobro založenim A6 in navzgor. Še CLIO s tempomatom je udobnejši od AUDI-ja brez. Po 700km poti sem bolj spočit z bilokaterim avtomobilom, ki je imel tempomat kot tistim brez pa četudi je bil tale brez kao premium. Uni z nekim sport paketom pa so sploh katastrfa. Totalno neudobni. Še standard Golf je bolj udoben. Včasih si misliš, da se tile premium proizvajalci res delajo norca.

Strani: 1