Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Konec srbskih sanj, Volkswagnovo tovarno bodo dobili Turki
Strani: 1
sporočil: 6.570
Namesto da bi Turki delali v VW tovarni v Nemčiji, naj bo lepo
tovarna kar v Turčiji.
To je tako kot naša Magna, bodo vindišarje lepo iz Gradca nazaj v Maribor spokali.
To je tako kot naša Magna, bodo vindišarje lepo iz Gradca nazaj v Maribor spokali.
sporočil: 13.528
Igra višjih interesov. Turčija je za Nemčijo bolj pomembna kot
Srbija. Napaka, ki jo na balkanu ponavljajo že od konca vojn.
sporočil: 1.582
Turčija je velik trg. V kolikor ne gra za elektroavtomobile Srbija
ni zgubila nič. Naj gre v kooperacijo s slovenskimi proizvajalci
elktro motorjev, transformatorjev. Bolje ista, nego nič. Bolje
pošten kos kruha kot sam paradaižnik s soljo. Baker imajo, naj ga
predelajo pa prodajo. Kakšno je demografsko gibanje v Srbiji
zadnjih 10 let. Smer zbogom express Balkan?
sporočil: 4.311
danes:
4 dni nazaj, avto.finance.si/8950303
Kako polne so evropske tovarne, pojasnjuje predsednik uprave Škode Bernhard Meier: »Lani bi lahko prodala sto tisoč vozil več, če bi jih lahko izdelali.«
Kaj je zdaj resnica?
Letos so se v slovaški avtoindustriji začele kazati težave. Volkswagen, ki je imel na Slovaškem več kot 13 tisoč zaposlenih, je letos število zaposlenih zmanjšal za tri tisoč.
sporočil: 11.127
Resnica je, da je Nemcija/pa i sire v debeli riti, ce se sesuje
avtomobilska industrija. To pa je samo vprasanje casa. EU postaja
vse bolj nekonkurencna. Pa nekonkurencnost se kar stopnjuje. Zal.
sporočil: 13.528
[Micare]Demografija skoraj celotne ex-Juge je v k** (Hrvaška , Bosna , Srbija). Nemčija je po izgubljeni vojni dobila možnost za razvoj (odpis dolgov, marshallov plan). Balkan pa ostaja Bure baruta.
Turčija je velik trg. V kolikor ne gra za elektroavtomobile Srbija ni zgubila nič. Naj gre v kooperacijo s slovenskimi proizvajalci elktro motorjev, transformatorjev. Bolje ista, nego nič. Bolje pošten kos kruha kot sam paradaižnik s soljo. Baker imajo, naj ga predelajo pa prodajo. Kakšno je demografsko gibanje v Srbiji zadnjih 10 let. Smer zbogom express Balkan?
sporočil: 4.311
[Polo83]Ko smo bili mulci smo često rekli (ai pa šolmoštri). "Kdor misli nič ne ve ve"
Darilo Katarja Turkom za politično podporo, mislim da imajo skoraj 20% delnic VW...
Pa kaj imaš misliti, če v članku lepo piše:
Na odločitev za Turčijo je sicer vplivala tudi država Katar na Bližnjem vzhodu, ki si lasti 17 odstotkov Volkswagna, poroča poslovni portal.
sporočil: 14.456
[MarijanMacek]Resnica je fluidna stvar, odvisna od avtorjev, časa, virov, interesov... :-)
danes:
>
>Kako polne so evropske tovarne, pojasnjuje predsednik uprave Škode Bernhard Meier: »Lani bi lahko prodala sto tisoč vozil več, če bi jih lahko izdelali.«
4 dni nazaj, avto.finance.si/8950303
>
>Letos so se v slovaški avtoindustriji začele kazati težave. Volkswagen, ki je imel na Slovaškem več kot 13 tisoč zaposlenih, je letos število zaposlenih zmanjšal za tri tisoč.
Kaj je zdaj resnica?
Milač se sklicuje na Autonews, ki pa je pred dvema dnevoma objavil, da kapaciteta nove tovarne v Turčiji ne bo 350 ampak 300 kÜberWagnov, da bodo proizvajali Passata in Superba, in ne Karoqa in Ateco.
The factory will allow VW to move Passat production from Emden, Germany, and turn Emden into a factory building only electric cars. It will also give Skoda much-needed extra capacity at its plant in Kvasiny, where it builds the Superb.
VW also considered sites in Bulgaria, Serbia, Romania and northern Africa as the plant's location.
europe.autonews.com/...oda-superb
Strani: 1