Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca
Strani: 1
sporočil: 6.570
[hijena1]Ja, in ceno 47.000 evrov bi označili za nateg.
a se men sam zdi, al bi takole porabe pr kaki drugi znamki označil za pijančevanje?
sporočil: 149
Samooklicani “avto novinarji” mi gredo zadnje čase pošteno na
jetra. Nekako sem jih pred leti še z veseljem prebiral, vendar so
njihovi članki zadnje čase katastrofalni... lep primer je
tole;
“Igriva vozniška izkušnja pa ni prvo merilo pri izbiri v velikem, družinskem sedemsedežnem športnem terencu. V segmentu sta pred čustvi praktičnost in razum.”
Prvič: kaj je pri taki kravi igrivega? Kaj ima beseda igrivost sploh iskati v tem članku? Ali je to test kakega golfa GTI? Ali pa morda test resnega športnega (za stezo primernega) avtomobila. Ne ni. Gre za test slabe dve toni težkega dizel kombija za 40-50 let stare plešaste “cool fotre”, ki se delajo mladostne a hkrati jamrajo kako ne morejo sedeti v nizkih avtomobilih.
Drugič: v tem segmentu nikakor ne prevladuje razum. To da pišete take floskule je res podn. Dejansko samo kopirate že 100x napisane fraze kako je avto (ali pa kako je premalo) čustven, kako se občuti volan in podobno. Lepo vas prosim. Kakšna čustva ima ta pleh? To da je morda v 30% narejen v Španiji je bullshit. Samo neko lezenje v rit PS, da vam za teden dni posodi avto in greste lahko malo na morje...
Tretjič: kot so že napisali nekateri zgoraj: avto je požrešen ko krava, drag ko žafran in dejansko kopija dveh “bratov”, ki zamuja nekje 2-3 leta. Od dobrega novinarja bi pričakoval dejansko več poudarka na tem, kam se v tem segmentu avto uvrsti (konkurenca izvem VW), primerjava stroškov, zanesljivosti itd. Morda več poudarka na merah ki štejejo (medosna razdalja je pri tem segmentu nepomembna), kot naprimer kako visok človek lahko sedi zadaj in zadaj zadaj, kakšna bo zavarovalnina in kako izgublja vrednost. Ne pa neko natolcevanje o čustvih, obliki itd. Za to imamo fotke in vsak svojega malarja. Vas “novinarje” pa za analize. Ampak to je očitno pretežko ali pa nezaželjeno (ti PS ne bo dal zastonj avta naslednjič ane)...
“Igriva vozniška izkušnja pa ni prvo merilo pri izbiri v velikem, družinskem sedemsedežnem športnem terencu. V segmentu sta pred čustvi praktičnost in razum.”
Prvič: kaj je pri taki kravi igrivega? Kaj ima beseda igrivost sploh iskati v tem članku? Ali je to test kakega golfa GTI? Ali pa morda test resnega športnega (za stezo primernega) avtomobila. Ne ni. Gre za test slabe dve toni težkega dizel kombija za 40-50 let stare plešaste “cool fotre”, ki se delajo mladostne a hkrati jamrajo kako ne morejo sedeti v nizkih avtomobilih.
Drugič: v tem segmentu nikakor ne prevladuje razum. To da pišete take floskule je res podn. Dejansko samo kopirate že 100x napisane fraze kako je avto (ali pa kako je premalo) čustven, kako se občuti volan in podobno. Lepo vas prosim. Kakšna čustva ima ta pleh? To da je morda v 30% narejen v Španiji je bullshit. Samo neko lezenje v rit PS, da vam za teden dni posodi avto in greste lahko malo na morje...
Tretjič: kot so že napisali nekateri zgoraj: avto je požrešen ko krava, drag ko žafran in dejansko kopija dveh “bratov”, ki zamuja nekje 2-3 leta. Od dobrega novinarja bi pričakoval dejansko več poudarka na tem, kam se v tem segmentu avto uvrsti (konkurenca izvem VW), primerjava stroškov, zanesljivosti itd. Morda več poudarka na merah ki štejejo (medosna razdalja je pri tem segmentu nepomembna), kot naprimer kako visok človek lahko sedi zadaj in zadaj zadaj, kakšna bo zavarovalnina in kako izgublja vrednost. Ne pa neko natolcevanje o čustvih, obliki itd. Za to imamo fotke in vsak svojega malarja. Vas “novinarje” pa za analize. Ampak to je očitno pretežko ali pa nezaželjeno (ti PS ne bo dal zastonj avta naslednjič ane)...
Strani: 1