Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Štiri milijone katrc, petk, twingov in cliov iz Revoza, ki je znova največji slovenski izvoznik
Strani: 1
sporočil: 8.284
Revoz dobi 30 mio državnih subvencij vsako leto in pridela 5 mlrd
prihodka. Kaj pa Magna? Bo z 18 mio eur prišla kaj blizu?
sporočil: 10.622
[]Revoz dobi okoli 7 milijonov subvencij vsako leto in ima okoli 1,2 milijarde prometa:
Revoz dobi 30 mio državnih subvencij vsako leto in pridela 5 mlrd prihodka. Kaj pa Magna? Bo z 18 mio eur prišla kaj blizu?
erar.si/prejemnik/51...ransakcije
www.revoz.si/bin?bin...6B83CDCAA6
Pri čemer Revoz izplača vsako leto 54 milijonov plač ion prispevkov ter dohodnin.
Če država nakaže 7 mio, in dobi nazaj (v groju) 7 mio prispevkov in davkov, je to za državo nevtralna operacija, in LJUDJE IMAJO DELO!!!
sporočil: 6.570
[Endimion]In zakaj se moj s.p. ne more vključiti v takšno nevtralno operacijo? Bodo tudi LJUDJE IMELI DELO.
Če država nakaže 7 mio, in dobi nazaj (v groju) 7 mio prispevkov in davkov, je to za državo nevtralna operacija, in LJUDJE IMAJO DELO!!!
sporočil: 10.622
A tvoj mali s.p. zmore zaposlit 3500 ljudi? A tvoj mali s.p. izvozi
za milijardo robe?
POglej pipija... veš koliko meljonov je dobil.. in danes ne le da fura sam, ampak celo zelo dobro fura sam.
Misliš da so v ZDA, tej mami kapitalizma, ščitili Joe'Furniture llc, ali pa John & Sons Pizza Deliveray?
Ščitili so velike tri avtomobiliste. Ščitili so Boeing in Lockheed...
Vsaka spodobna država, pa nema veze kako družbeno ureditev ima, bo ščtila do neke mere, svoje velike proizvodne sisteme. Tudi če so povsem privatni.
Subvencij za zaposlovanje pa nove investicije pa kaj te jaz vem česa vsega, je bilo pa na voljo v številkah z 8 nulami. in spred ni bla nula.
POglej pipija... veš koliko meljonov je dobil.. in danes ne le da fura sam, ampak celo zelo dobro fura sam.
Misliš da so v ZDA, tej mami kapitalizma, ščitili Joe'Furniture llc, ali pa John & Sons Pizza Deliveray?
Ščitili so velike tri avtomobiliste. Ščitili so Boeing in Lockheed...
Vsaka spodobna država, pa nema veze kako družbeno ureditev ima, bo ščtila do neke mere, svoje velike proizvodne sisteme. Tudi če so povsem privatni.
Subvencij za zaposlovanje pa nove investicije pa kaj te jaz vem česa vsega, je bilo pa na voljo v številkah z 8 nulami. in spred ni bla nula.
sporočil: 129
[Endimion]En ne, 3500 s.p.-jev pa morda. Pravila naj bodo predvsem za vse enaka.
A tvoj mali s.p. zmore zaposlit 3500 ljudi? A tvoj mali s.p. izvozi za milijardo robe?
Ne pa visoki davki, potem pa selektivni odpustki za tiste pri koritu.
sporočil: 6.570
[Endimion]Po zgoraj omenjenem sistemu ciljam na 5000 ljudi.
A tvoj mali s.p. zmore zaposlit 3500 ljudi? A tvoj mali s.p. izvozi za milijardo robe?
Renault je omejen, ker tistih hecnih škatel nihče ne kupuje.
sporočil: 10.622
Kako je lahko v državi ki ne mara tujcev firma, ki je v 100% lasti
tujcev... prikoritnjena?
Mimogrede... Dodana vrednost na zaposlenega v Revozu je približno tako visoka kot pri Akrapoviču. 69.000€
Pa je revoz čisto proizvodno podjetje, brez full razvoja....
Povprešna dodana vrednost pri malih s.p, jih pa je bila v letu 2016 (isto leto kot LP za revoz) 13.053€
Mimogrede... Dodana vrednost na zaposlenega v Revozu je približno tako visoka kot pri Akrapoviču. 69.000€
Pa je revoz čisto proizvodno podjetje, brez full razvoja....
Povprešna dodana vrednost pri malih s.p, jih pa je bila v letu 2016 (isto leto kot LP za revoz) 13.053€
sporočil: 129
[Endimion]Imamo torej socializem za velike in bogate. Zadnja kriza je to zelo dobro pokazala.
Misliš da so v ZDA, tej mami kapitalizma, ščitili Joe'Furniture llc, ali pa John & Sons Pizza Deliveray?
Ščitili so velike tri avtomobiliste. Ščitili so Boeing in Lockheed...
sporočil: 129
[Endimion]In ker ima podjetje visoko dodano vrednost mora biti priviligirano, ali kaj hočeš povedat???
Kako je lahko v državi ki ne mara tujcev firma, ki je v 100% lasti tujcev... prikoritnjena?
Mimogrede... Dodana vrednost na zaposlenega v Revozu je približno tako visoka kot pri Akrapoviču. 69.000€
Pa je revoz čisto proizvodno podjetje, brez full razvoja....
Povprešna dodana vrednost pri malih s.p, jih pa je bila v letu 2016 (isto leto kot LP za revoz) 13.053€
sporočil: 10.622
Po davku na dodano vrednost težko računaš, ker Revoz 99%
proizvodnje izvozi, in se DDV znetira. Ni merodajen
Ono pa drži. če si izdelek prodal po 100, njegov nabavni strošek pa je 50, si ustvaril 50 dodane vrednosti.
Ta pa se potem deli na interno porabo. plače, amortizacijo OS, dobičke podjetja, etc...
Tu imava 54 mio plač, 65 mio amortzacije in 15,9 mio dobička, kar na oko znese 134,9 mio. pri 2000 povprečno zaposlenih na v letu je to 67.400 € po glavi.
Ono pa drži. če si izdelek prodal po 100, njegov nabavni strošek pa je 50, si ustvaril 50 dodane vrednosti.
Ta pa se potem deli na interno porabo. plače, amortizacijo OS, dobičke podjetja, etc...
Tu imava 54 mio plač, 65 mio amortzacije in 15,9 mio dobička, kar na oko znese 134,9 mio. pri 2000 povprečno zaposlenih na v letu je to 67.400 € po glavi.
sporočil: 10.622
Čakaj malo.. nihče ne kupi teh škatel,. samo revoz pa ima Milijardo
prometa...
Nekaj ne bo držalo, mar ne?
Nekaj ne bo držalo, mar ne?
sporočil: 6.899
[Endimion]Za tole rdeco cunjo pa moram zalaufat...
Kako je lahko v državi ki ne mara tujcev firma, ki je v 100% lasti tujcev... prikoritnjena?
Mimogrede... Dodana vrednost na zaposlenega v Revozu je približno tako visoka kot pri Akrapoviču. 69.000€
Pa je revoz čisto proizvodno podjetje, brez full razvoja....
Povprešna dodana vrednost pri malih s.p, jih pa je bila v letu 2016 (isto leto kot LP za revoz) 13.053€
Ajde kaj mislis, koliko teh malih espejev dela za razne revoze v nasem butalistanu, da le ti lahko ostanejo gibcni in varni pred grozotami slovenske delovno pravne zakonodaje?
sporočil: 6.899
7 mio raznega socializma za 54 mio plac in 15 mio dobicka od
katerega je tudi nekaj davka je po moje fantasticno za drzavo. Ker
socializem se steka tudi v pipistrele kjer je dosti manj efekta,
kajsele razne janeze janse, one z metelkove in one z
grosuplja...
Ampak 65 mio amortizacije mi pa malo zadisi... i tata bi tak amortiziral, sine :-)
Ampak 65 mio amortizacije mi pa malo zadisi... i tata bi tak amortiziral, sine :-)
sporočil: 6.899
[Endimion]Pa se cist malo bom poreden:
Po davku na dodano vrednost težko računaš, ker Revoz 99% proizvodnje izvozi, in se DDV znetira. Ni merodajen
Ono pa drži. če si izdelek prodal po 100, njegov nabavni strošek pa je 50, si ustvaril 50 dodane vrednosti.
Ta pa se potem deli na interno porabo. plače, amortizacijo OS, dobičke podjetja, etc...
Tu imava 54 mio plač, 65 mio amortzacije in 15,9 mio dobička, kar na oko znese 134,9 mio. pri 2000 povprečno zaposlenih na v letu je to 67.400 € po glavi.
Clanek pravi da je povprecen zaposlen star 39 let, da jih je 3380, ce je to 54 mio plac, to znese 1331 eur bruto bruto na mesec na osebo v povprecju.
Paradni konj? :-)
Vseeni iskrena hvala Revoz, da dajes minimalca 3380 starejsim in slabo prilagodljivim delavcem. Ce zaprejo, bo to vsaj 2000 ljudi na dosmrtni sociali. Sad state of our workforce.
sporočil: 10.622
Glede na letno poročilo Revoza, je imel v letu 2016 321 različnh
dobaviteljev....
Kolk je naših, kolk je tujih ne vem. Prodajo imajo razdelano po domačem in tujih trgih. Nabav žal ne.
Če greš gledat letno poročilo denimo Helle Saturnus, je njihov drugi največji kupec skupina Renault Nissan. ZDaj a kaj od tega gre v Revoz, al gre kam drugam.. pojma nimam. Obe firmi sta pa v Sloveniji. Dajem kot primer.
S stališča države je "pomoč" Pti taki firmi boljša kot pa da nakaže neke denarje 3500 s.p.-jem. ker 3500 malih s.p.jev nima toliko kohezijskega učinka.
Primerjavo kako gre podjetjem in s.p.jem v letu 2017 imaš pa na:
www.ajpes.si/novica/...017?id=366
Ne vem a tut to zahteva prijavo ali ne.
Kolk je naših, kolk je tujih ne vem. Prodajo imajo razdelano po domačem in tujih trgih. Nabav žal ne.
Če greš gledat letno poročilo denimo Helle Saturnus, je njihov drugi največji kupec skupina Renault Nissan. ZDaj a kaj od tega gre v Revoz, al gre kam drugam.. pojma nimam. Obe firmi sta pa v Sloveniji. Dajem kot primer.
S stališča države je "pomoč" Pti taki firmi boljša kot pa da nakaže neke denarje 3500 s.p.-jem. ker 3500 malih s.p.jev nima toliko kohezijskega učinka.
Primerjavo kako gre podjetjem in s.p.jem v letu 2017 imaš pa na:
www.ajpes.si/novica/...017?id=366
Ne vem a tut to zahteva prijavo ali ne.
sporočil: 6.899
Seveda je bozanje takih firm dosti bolj smotrno kot pa fejk
espejev, se strinjam.
V bistvu, dokler je v Britaniji ena sama japonska avto fabrika (place startajo pri 20K in grejo cez 30K za dokaj pogosta delovna mesta) bi Revoz moral biti konkurencen. Tukaj je kak milijon takih delovnih mest, in vsa so dosti drazja od jugo in vzhodno evropskih.
V bistvu je dizaster, da je toliko manufacturinga v sloveniji propadlo, ker smo se vedno dovolj poceni, samo delat je pac treba.
V bistvu, dokler je v Britaniji ena sama japonska avto fabrika (place startajo pri 20K in grejo cez 30K za dokaj pogosta delovna mesta) bi Revoz moral biti konkurencen. Tukaj je kak milijon takih delovnih mest, in vsa so dosti drazja od jugo in vzhodno evropskih.
V bistvu je dizaster, da je toliko manufacturinga v sloveniji propadlo, ker smo se vedno dovolj poceni, samo delat je pac treba.
sporočil: 6.570
[Endimion]Milijarda deljeno z 200.000 avtov je 5.000 evrov po avtu.
Čakaj malo.. nihče ne kupi teh škatel,. samo revoz pa ima Milijardo prometa...
Nekaj ne bo držalo, mar ne?
5.000 evrov = škatla
Nihče ne kupi = malo pesniško, ampak zato so morali še Clia zraven uvest v proizvodnjo, ker gre Twingo/Smart v promet slabše od pričakovanj
sporočil: 10.622
Pozabljas da je promet Revoza dejansko PROIZVODNA VREDNOST. Ne pa
prodajna vrednost. Revoz je tovarna ki je pointegrirana v sistem
Renault. In od 15.000 za avto dobi 5000 Revoz ostalo pa prodajniki
razvojniki logistika etc... In drzava seveda.
Renault znamko Dacia z razlogom izdeluje v Romuniji, Clio in Smart modele v NM in Lagune ter ostalo v denimo Franciji.
Pred kakim letom so v francoski tovarni Renault zeleli sindikati nek se krajsi delovnik. Pa je Ghosn samo rekel da bodo del proizvodnje prestavili v NM in visek v Franciji odpustili, pa je bilo sindikalnih apetitov konec.
Ljudje ki iz dolenjske in Bele Krajine delajo v Revozu bi v primeru da Ghosn tovarno zapre (in to lahko naredi, saj je njegova, i.e. renaultova) ostali brez dela, ne bi imeli kam drugam it. To pa bi regijo kot tako rinilo v mizerijo. Zato je prav da magar drzava nekaj zraven da, ljudje si svojo netto placo zasluzijo, in se obenem pocutijo koristne. Za drzavo je to bolje kot pa ce ti zdijo na zavodu in sisajo socialno podporo mar ne? Pomisli... 3000 ljudi...
Renault znamko Dacia z razlogom izdeluje v Romuniji, Clio in Smart modele v NM in Lagune ter ostalo v denimo Franciji.
Pred kakim letom so v francoski tovarni Renault zeleli sindikati nek se krajsi delovnik. Pa je Ghosn samo rekel da bodo del proizvodnje prestavili v NM in visek v Franciji odpustili, pa je bilo sindikalnih apetitov konec.
Ljudje ki iz dolenjske in Bele Krajine delajo v Revozu bi v primeru da Ghosn tovarno zapre (in to lahko naredi, saj je njegova, i.e. renaultova) ostali brez dela, ne bi imeli kam drugam it. To pa bi regijo kot tako rinilo v mizerijo. Zato je prav da magar drzava nekaj zraven da, ljudje si svojo netto placo zasluzijo, in se obenem pocutijo koristne. Za drzavo je to bolje kot pa ce ti zdijo na zavodu in sisajo socialno podporo mar ne? Pomisli... 3000 ljudi...
sporočil: 10.622
Scitili so delovna mesta. Ker so dobro vedeli da ko razfukas tako
velika proizvodna podjetja ne gre v franze le podjetje ampak tudi
njegov človeški kapital. Ki ni merljiv direktno.
Za razliko od amerov ki so vedeli kako, smo bli pri nas bolj papeški od papeža, in razkavsali skoraj vse velike firme kar smo jih imeli. Iskra je lep primer... Saj nekaj kosov lepo dela... Ampak pomisli...
Za razliko od amerov ki so vedeli kako, smo bli pri nas bolj papeški od papeža, in razkavsali skoraj vse velike firme kar smo jih imeli. Iskra je lep primer... Saj nekaj kosov lepo dela... Ampak pomisli...
sporočil: 10.622
Nabavna vrednost opreme v tovarni je po LP okoli 850 milijonov €.
Ce se to amortizira 15 let, in je kar smiselno da se, potem je
vsakokratni odhodek s te strani komot 65 mio€.
Sicer pa imajo v bilanci se za okoli 350 mio opreme.
Sicer pa imajo v bilanci se za okoli 350 mio opreme.
sporočil: 6.570
[Endimion]A si prepričan, da je to samo "proizvodna vrednost"? Transferne cene pa to?
Pozabljas da je promet Revoza dejansko PROIZVODNA VREDNOST. Ne pa prodajna vrednost. Revoz je tovarna ki je pointegrirana v sistem Renault. In od 15.000 za avto dobi 5000 Revoz ostalo pa prodajniki razvojniki logistika etc... In drzava seveda.
Pa prodajna cena takega avta ni 15.000 jurjev, ampak bolj 10.000 jurjev, od česar je DDVja in marž prodajalcev polovica. In da, če prišteješ še logistiko...
Renault znamko Dacia z razlogom izdeluje v Romuniji, Clio in Smart modele v NM in Lagune ter ostalo v denimo Franciji.Turčijo si še pozabil. Baje ful dobro dela.
Pred kakim letom so v francoski tovarni Renault zeleli sindikati nek se krajsi delovnik. Pa je Ghosn samo rekel da bodo del proizvodnje prestavili v NM in visek v Franciji odpustili, pa je bilo sindikalnih apetitov konec.
Ljudje ki iz dolenjske in Bele Krajine delajo v Revozu bi v primeru da Ghosn tovarno zapre (in to lahko naredi, saj je njegova, i.e. renaultova) ostali brez dela, ne bi imeli kam drugam it. To pa bi regijo kot tako rinilo v mizerijo. Zato je prav da magar drzava nekaj zraven da, ljudje si svojo netto placo zasluzijo, in se obenem pocutijo koristne. Za drzavo je to bolje kot pa ce ti zdijo na zavodu in sisajo socialno podporo mar ne? Pomisli... 3000 ljudi...Še vedno ne vem, zakaj se ne bi mogli koristne počutiti v mojem sp-ju?
sporočil: 6.899
[Endimion]Hm. Wow. Dost si upajo... ker ob 15 milijonih resnicnega dobicka imet vsako leto 65 milijonov resnicne amortizacije - to ni hec. Honestly nimam pojma o velikih manufacturing procesih, ampak ce to prevedem v manjsi biznis, si jaz v tak spalir ne bi upal s svojim kapitalom. Ce te stisne kriza ali neka turska/tajvanska konkurenca (ali nek pahor ki ti se za par milijonov dvigne stroske plac z visjim niminalcem), tvoji stroji se naprej nabirajo leta in servisne stroske in amortizacijo, dobicek bos pa tezko iz kamna iztisnil. Lahko se hudo zakoljes.
Nabavna vrednost opreme v tovarni je po LP okoli 850 milijonov €. Ce se to amortizira 15 let, in je kar smiselno da se, potem je vsakokratni odhodek s te strani komot 65 mio€.
Sicer pa imajo v bilanci se za okoli 350 mio opreme.
Zato sem cez palec sodil, da s knjizenimi amortizacijami orenk pretiravajo... Ceprav, Japoncem uspeva met v UK cel kup avtoindustrije ob bistveno visjih stroskih. Morda gre za kak deal vezan na prodajo avtov na ta trg, kombiniran z vecjo produktivnostjo od pridnih slovencev, ne bi vedel.
sporočil: 32.284
Zadnja sprememba: najobj 01.06.2018 12:30
[jani1974]... čuj, če bi jih dobro plačal, bi se ziher počutili koristne, je pa toti tvoj sp nekaj posebnega, če lahko čez noč zaposliš 3000 ljudi iz avtomobilske industrije, ker sem si jaz do zdaj predstavljal, da je sp bolj "one man band" eventualno s kakšnim sodelavcem ali dvema ...
> [Endimion]
> Pozabljas da je promet Revoza dejansko PROIZVODNA VREDNOST. Ne pa prodajna vrednost. Revoz je tovarna ki je pointegrirana v sistem Renault. In od 15.000 za avto dobi 5000 Revoz ostalo pa prodajniki razvojniki logistika etc... In drzava seveda.
A si prepričan, da je to samo "proizvodna vrednost"? Transferne cene pa to?
Pa prodajna cena takega avta ni 15.000 jurjev, ampak bolj 10.000 jurjev, od česar je DDVja in marž prodajalcev polovica. In da, če prišteješ še logistiko...
> Renault znamko Dacia z razlogom izdeluje v Romuniji, Clio in Smart modele v NM in Lagune ter ostalo v denimo Franciji.
>
> Pred kakim letom so v francoski tovarni Renault zeleli sindikati nek se krajsi delovnik. Pa je Ghosn samo rekel da bodo del proizvodnje prestavili v NM in visek v Franciji odpustili, pa je bilo sindikalnih apetitov konec.
Turčijo si še pozabil. Baje ful dobro dela.
> Ljudje ki iz dolenjske in Bele Krajine delajo v Revozu bi v primeru da Ghosn tovarno zapre (in to lahko naredi, saj je njegova, i.e. renaultova) ostali brez dela, ne bi imeli kam drugam it. To pa bi regijo kot tako rinilo v mizerijo. Zato je prav da magar drzava nekaj zraven da, ljudje si svojo netto placo zasluzijo, in se obenem pocutijo koristne. Za drzavo je to bolje kot pa ce ti zdijo na zavodu in sisajo socialno podporo mar ne? Pomisli... 3000 ljudi...
Še vedno ne vem, zakaj se ne bi mogli koristne počutiti v mojem sp-ju?
P.S.: ni mi jasno, kako in komu vse te silne tovarne avtomobilov po celem svetu prodajo vse svoje avtomobile v vseh možnih kategorijah, ker čisto vse zaradi večje konkurenčnosti delajo čisto vse, ljudi z denarjem pa je zaradi večje konkurenčnosti vedno manj ...
sporočil: 10.622
Revoz ni generator dobička za Renault. Revoz je tovarna,. IN je
samo en člen v veriig. Renault ga nima kot naložbo, ampak kot..
Osnovno sredstvo (Ja komplet tovarno)
Zdaj jaz čisto verjamem, da je večino proizvodne opreme Revoz kot d.d. kupil od francoske mame... JuNouWotAjMin?
Verjetno je tudi levji delež nabav robe za prvo vgradnjo do francoske mame (Motor, pogosnki sklop, elektronika, mehanika, etc....).
Zdaj jaz čisto verjamem, da je večino proizvodne opreme Revoz kot d.d. kupil od francoske mame... JuNouWotAjMin?
Verjetno je tudi levji delež nabav robe za prvo vgradnjo do francoske mame (Motor, pogosnki sklop, elektronika, mehanika, etc....).
sporočil: 6.570
[Endimion]Točno. Niso Francozi po župi priplavali.
Zdaj jaz čisto verjamem, da je večino proizvodne opreme Revoz kot d.d. kupil od francoske mame... JuNouWotAjMin?
Je pa res, da bi jim lahko naš Furs malo po knjigah pobrkljal, če smo že vsi enakopravni.
sporočil: 2.730
[Endimion]Velike socialistične (državne) firme so pri nas razbili zaradi drugih - pretežno političnih razlogov. Še v Jugoslaviji se jim je zgodil protest Litostroja pred parlamentom. Od takrat dalje se kot hudič križa bojijo spontanih (ne v organizaciji sindikatov) štrajkov, ki se lahko zgodijo v (pre)velikih firmah, ki so leglo socialističnih idej.
Scitili so delovna mesta. Ker so dobro vedeli da ko razfukas tako velika proizvodna podjetja ne gre v franze le podjetje ampak tudi njegov človeški kapital. Ki ni merljiv direktno.
Za razliko od amerov ki so vedeli kako, smo bli pri nas bolj papeški od papeža, in razkavsali skoraj vse velike firme kar smo jih imeli. Iskra je lep primer... Saj nekaj kosov lepo dela... Ampak pomisli...
Tisti, ki nas še naprej futrajo s svojim čutom za socialo in pripadnostjo "levici" so v resnici že dolgo (vsaj od osamosvojitve naprej) klasični izkoriščevalci.
sporočil: 10.622
Jani, govoriva o avtomobilski tovarni, ki je DEL Koncerna. IN ta
koncern je v svetu postavil že svašta nekih proizvodnih linij. In
je povsem normalno, da ima mama nek inženiring, ki skrbi za
optimalno sestavo in alokacijo resursov po onih proizvodnih
mravljicah spodaj. Velja tako za politiko proizvodnje (Kaj se dela
kje inm koliko), kot za naložbe v opremo.
Kaj naj jim pa FURS gleda po knjigah? Da so predrago kupli presirne stroje za pločevino? Lakirne robote? Sploh lahko primerjajo to? Ne morejo. In konec koncev Katerakoli predraga nabava gre v skodo lastnika.
Jebali bi jih lahko edino na temu, če bi Revoz prodajal svoje izdelane avtomobile nekim tretjim osebam direktno DRAŽJE, kot svoji mami. To pa mislim, da ni težava, če pomisliš da je praktično edini kupec Renault SaS iz Francije. Nekaj nakupi še Renaultova hčera za marketing in prodajo v Ljubljani (Renault Nissan Adria).
Kaj naj jim pa FURS gleda po knjigah? Da so predrago kupli presirne stroje za pločevino? Lakirne robote? Sploh lahko primerjajo to? Ne morejo. In konec koncev Katerakoli predraga nabava gre v skodo lastnika.
Jebali bi jih lahko edino na temu, če bi Revoz prodajal svoje izdelane avtomobile nekim tretjim osebam direktno DRAŽJE, kot svoji mami. To pa mislim, da ni težava, če pomisliš da je praktično edini kupec Renault SaS iz Francije. Nekaj nakupi še Renaultova hčera za marketing in prodajo v Ljubljani (Renault Nissan Adria).
sporočil: 6.570
[Endimion]In na škodo plačanih davkov na dobiček v Sloveniji. Zato bi jim FURS moral gledati v knjige. Kaj pa bi tam našli in ali bi sploh znali kaj najti, pa je drug problem.
Jani, govoriva o avtomobilski tovarni, ki je DEL Koncerna. IN ta koncern je v svetu postavil že svašta nekih proizvodnih linij. In je povsem normalno, da ima mama nek inženiring, ki skrbi za optimalno sestavo in alokacijo resursov po onih proizvodnih mravljicah spodaj. Velja tako za politiko proizvodnje (Kaj se dela kje inm koliko), kot za naložbe v opremo.
Kaj naj jim pa FURS gleda po knjigah? Da so predrago kupli presirne stroje za pločevino? Lakirne robote? Sploh lahko primerjajo to? Ne morejo. In konec koncev Katerakoli predraga nabava gre v skodo lastnika.
Jebali bi jih lahko edino na temu, če bi Revoz prodajal svoje izdelane avtomobile nekim tretjim osebam direktno DRAŽJE, kot svoji mami. To pa mislim, da ni težava, če pomisliš da je praktično edini kupec Renault SaS iz Francije. Nekaj nakupi še Renaultova hčera za marketing in prodajo v Ljubljani (Renault Nissan Adria).No, za začetek ne verjamem, da Adria avte kupuje ceneje od mame v Franciji.
sporočil: 10.622
Lubi bog... Francoz drzi na Revozu lih toliko RVC ja da ima tu
podjetje place amortizacijo in nekaj malega dobicka. Renault je
delniska druzba ki ima delnicarje v Franciji. In on mora imeti
dobicek tam. Pa saj ima tudi razvojni oddelek tam. Pa
oblikovalskega pa se kaksnega... Vse to se placa iz razlike ned
prodajno ceno vozila pri trgovcu (Real na primer) in proizvodno
ceno ki jo ima dejansko Revoz.
Po koliko si prodajajo firme znotraj skupine Renault je docela nepomembno. Razlika bi nastala le, ce bi bil Real na primer direktni kupec Revoza. Takrat mu mora Revoz prodati pod enakimi ali primerljivimi brutto cenami kot prodaja svoji mami v Pariz. Tako jr davcna pofukala mojega prijatelja. Mel je dve firmi. Na eni kafic na drugi pa prodajo kofeta na debelo. In so ugotovil da sam sebi kofe prodaja bistveno ceneje kot ostalim, zunanjim strankam. In je dobil po pesi. Z macol'co :)
Francoz nima interesa tu nabijat marzo, ker ima all in all nekje drugje po avtomobilu visje odhodke. Se enkrat. Revoz ni nalozba Renaulta. Je njegova tovarna. Bolj osnovno sredstvo kot pa delnica...
Ne morete jemati odnosa Renault - Revoz na enak nacin kot Apple - Foxconn. Revoz ni dobavitelj. Je proizvodnja.
Po koliko si prodajajo firme znotraj skupine Renault je docela nepomembno. Razlika bi nastala le, ce bi bil Real na primer direktni kupec Revoza. Takrat mu mora Revoz prodati pod enakimi ali primerljivimi brutto cenami kot prodaja svoji mami v Pariz. Tako jr davcna pofukala mojega prijatelja. Mel je dve firmi. Na eni kafic na drugi pa prodajo kofeta na debelo. In so ugotovil da sam sebi kofe prodaja bistveno ceneje kot ostalim, zunanjim strankam. In je dobil po pesi. Z macol'co :)
Francoz nima interesa tu nabijat marzo, ker ima all in all nekje drugje po avtomobilu visje odhodke. Se enkrat. Revoz ni nalozba Renaulta. Je njegova tovarna. Bolj osnovno sredstvo kot pa delnica...
Ne morete jemati odnosa Renault - Revoz na enak nacin kot Apple - Foxconn. Revoz ni dobavitelj. Je proizvodnja.
Strani: 1