Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Takšen je EKO avto sedanjosti s porabo tri litre in ceno 30 tisočakov
Strani: 1
sporočil: 8.284
Zadnja sprememba: FIN-379669 22.01.2018 05:56
Tale zadeva je dober kompromis za drugi avto pri hiši... tudi
elektrikaš je za male in srednje razdalje OK. Seveda se na gorivo
pelje, kamor želiš in je potem poraba 6 l / 100 km, ampak vseeno
dober korak naprej v vsakodnevni rabi, zlasti če upoštevamo, da
porabiš za tistih 40 km (do službe in nazaj) le cca 0,5 eur
polnjenja elektrike na domačo vtičnico. (To ni niti 0,4 l
današnjega goriva.)Hibrid se kaže ob preudarni vožnji (do 120 km/h na AC) za boljši kompromis od sedanjih elektrikašev glede vsakodnevne uporabnosti povprečnega uporabnika.
Vendar kaže, da so baterijska vozila v nezadržnem pohodu - najprej kot drugo vozilo pri hiši in kasneje kot prvo. Vendar imajo le ta eno veliko oviro - polnitveno omrežje in tuzadevne navade ljudi. Tu ne gre kar tako na domačo ali službeno vtičnico... Zato bodo e-vozila šla s prodajo navzgor postopoma. Kar je tudi prav, da se vsi nanje pripravijo...
sporočil: 3.087
Prius je odličen že kot prvi avto. To je njegova poanta.
In to že v navadni nepriključni varijanti.
In to že v navadni nepriključni varijanti.
sporočil: 8.284
Ali je prvi ali drugi avto, je odvisno od načina rabe vozila in
preferenc. 30% je res lahko prvi avto pri hiši, vendar je za
"družinske očete", sploh tiste, ki naredimo mnogo km, omejeno
uporaben. Saj razumeš. (Za to ceno Priusa dobiš orenk uporabnega in
prostornega dizlaša, sploh če je kak testen ali malo rabljen. Pa
dejansko porabi 6 do 7 l dizla na 100 km.)
sporočil: 1.071
Preudarna vožnja pa bo večini omogočila, da se med tednom brez
centa stroška za gorivo vozite v službo in nazaj.
OK, če računate da imam na črno potegnjene žice. Ker elektrika zaenkrat še ni zastonj, če ne veste. Ob možnosti da mi "porinejo" še višjo varovalko. Kako vam rata tak lapsus ?
OK, če računate da imam na črno potegnjene žice. Ker elektrika zaenkrat še ni zastonj, če ne veste. Ob možnosti da mi "porinejo" še višjo varovalko. Kako vam rata tak lapsus ?
sporočil: 1.227
Po opisu sodeč, gre za avtomobil, ki ni za slehernega voznika.
Večina avto rabimo za prevoz iz kraja v kraj na enostaven,
stroškovno dokaj nepomemben način (pomembno je pravočasno
prispeti!). V tem primeru pa gre za avtomobil, kjer moraš paziti na
mirno, enakomerno vožnjo, z resnično zmerno hitrostjo, da je ta
vožnja pogojena z mestno vožnjo, v kateri je mnogo zaviranj,
pospeševanj in ustavljanj, ustreznih za "rekuperacijo" kinetične
energije in njeno pretvorbo v električno zalogo. To pa je že
opravilo, ki je nepotrebno, nezaželeno.
Prodajalec Toyote Yaris hibrid me je čudno spraševal kje bi se vozil: po mestu ali na dolge razdalje in sklenil, da bistvenega prihranka NI na dolgih vožnjah, kjer se nihče ne cijazi s 60 ali 70 km/uro, ob tem pa vozi kot zmeden: malo pobremza vsake toliko, da bi dosegel nekaj "tihega" prihranka za nekaj sto metrov vožnje. Vse skupaj je bedasto. Še bolj pa bo, ko bodo oblasti pogruntale, da od električnih avtov NI trošarin (kot je to že storila ena od ZDA zveznih držav) in voznike hibridov in elektrikov "ocurila" s posebnim davkom ob registraciji. Naši parlamentarni bedaki bodo takšno rešitev izglasovali dvojno in brez pomislekov, ker ne mislijo, da bodo tudi smi jutri v penziji, da bodo tudi sami nekega dne prisiljeni plačevati razne takse in davke. In kaj smo s tem sploh rešili?
Kot posebej so sporne spodbude za takšna vozila, kar s pridom izkoriščajo ponudniki takšnih vozil. Pa spet ni dosežen namen, predvsem pa se sredstva iz davkoplačevalske malhe preusmerjajo v tiste žepe bogatejših, ki si takšen drag avto sploh lahko privoščijo (en tak prius stane očitno vsaj 3x Clio!!) Namesto da bi bile subvencije za tiste avte, ki imajo več varnejših elementov in asistenčnih preventivnih sistemov tako za potnike v avtu, kot druge udeležence??!! Ne to pa ne, čeprav ena sama smrt po EU kalkulaciji stane državo 1 milijon €!!!
Sratka, naša usoda, dokler ne bo resnično dobrih rešitev za el. pogon, je v rokah ljudi, ki ne znajo ali nočejo razmišljati celovito.
Prodajalec Toyote Yaris hibrid me je čudno spraševal kje bi se vozil: po mestu ali na dolge razdalje in sklenil, da bistvenega prihranka NI na dolgih vožnjah, kjer se nihče ne cijazi s 60 ali 70 km/uro, ob tem pa vozi kot zmeden: malo pobremza vsake toliko, da bi dosegel nekaj "tihega" prihranka za nekaj sto metrov vožnje. Vse skupaj je bedasto. Še bolj pa bo, ko bodo oblasti pogruntale, da od električnih avtov NI trošarin (kot je to že storila ena od ZDA zveznih držav) in voznike hibridov in elektrikov "ocurila" s posebnim davkom ob registraciji. Naši parlamentarni bedaki bodo takšno rešitev izglasovali dvojno in brez pomislekov, ker ne mislijo, da bodo tudi smi jutri v penziji, da bodo tudi sami nekega dne prisiljeni plačevati razne takse in davke. In kaj smo s tem sploh rešili?
Kot posebej so sporne spodbude za takšna vozila, kar s pridom izkoriščajo ponudniki takšnih vozil. Pa spet ni dosežen namen, predvsem pa se sredstva iz davkoplačevalske malhe preusmerjajo v tiste žepe bogatejših, ki si takšen drag avto sploh lahko privoščijo (en tak prius stane očitno vsaj 3x Clio!!) Namesto da bi bile subvencije za tiste avte, ki imajo več varnejših elementov in asistenčnih preventivnih sistemov tako za potnike v avtu, kot druge udeležence??!! Ne to pa ne, čeprav ena sama smrt po EU kalkulaciji stane državo 1 milijon €!!!
Sratka, naša usoda, dokler ne bo resnično dobrih rešitev za el. pogon, je v rokah ljudi, ki ne znajo ali nočejo razmišljati celovito.
sporočil: 2.033
Pred mojim blokom in v razumni oddaljenosti ni nobene javne
polnilnice, tudi v službi ne, pa tudi ne vem če bi me lepo gledali,
ko bi med službo redno hodil ven polniti in potem iskati napolnjen
avto.
sporočil: 1.623
[MAN-207730]Super.. ti kar uzivaj.
Prius + imam že 5 let za prvi avto in je odličen. Ga ne zamenjam.
Meni je grd, prepocasen, prevec trosi..pa se krepko predrag.
sporočil: 12
osebno se strinjam.
Približno leto in pol imam Prius l. 2008 (navaden hibrid, ne priključni). Ne bi več šel nazaj. Vožnja je sproščena, posebno recimo v zabasanih ulicah v LJ, ko greš zjutaj na šiht in popoldne z njega in se voziš v koloni. Ni pretikanja, ni uporabe sklopke, motor na notranje izgorevanje se kar nekaj kilometrov sploh ne prižge (ko znucaš baterijo se seveda upali). Povprečna poraba v tem letu in pol 4,5 l (poleti 4,0l/100, pozimi 5,0l/100), dnevno se vozim po AC 30 km, res da načeloma 110-120kmh (pač ne spidiram na AC, ker tam hibrid nima jake prednosti, oz. je načeloma nima sploh). Po regionalkah vozim normalno.
Edina slabost (kolkr se meni osebno zdi) je preveč občutljiv sistem proti zdrsu, ki ob mejnih pogojih prehitro izključi pogon. Vožnja v že blag klanc, ko je kak led, je potem lahko nekoliko napeta - al pa preprosto sploh nikamor ne prideš. Nima tipke, da bi to izklopil, je pa baje neka kombinacija pritiskov na pedale in vklop prestav, da se ta občutljiv sistem izklopi. Osebno še nisem preizkusil.
Približno leto in pol imam Prius l. 2008 (navaden hibrid, ne priključni). Ne bi več šel nazaj. Vožnja je sproščena, posebno recimo v zabasanih ulicah v LJ, ko greš zjutaj na šiht in popoldne z njega in se voziš v koloni. Ni pretikanja, ni uporabe sklopke, motor na notranje izgorevanje se kar nekaj kilometrov sploh ne prižge (ko znucaš baterijo se seveda upali). Povprečna poraba v tem letu in pol 4,5 l (poleti 4,0l/100, pozimi 5,0l/100), dnevno se vozim po AC 30 km, res da načeloma 110-120kmh (pač ne spidiram na AC, ker tam hibrid nima jake prednosti, oz. je načeloma nima sploh). Po regionalkah vozim normalno.
Edina slabost (kolkr se meni osebno zdi) je preveč občutljiv sistem proti zdrsu, ki ob mejnih pogojih prehitro izključi pogon. Vožnja v že blag klanc, ko je kak led, je potem lahko nekoliko napeta - al pa preprosto sploh nikamor ne prideš. Nima tipke, da bi to izklopil, je pa baje neka kombinacija pritiskov na pedale in vklop prestav, da se ta občutljiv sistem izklopi. Osebno še nisem preizkusil.
sporočil: 5.775
čas vnosa: 22.01.18 18:23
Chevrolet karavan, rahlo rabljen od nekega dedija, nedeljskega
voznika, za 4000€. Prvih 110.000 km brez problemov, ker je
bencinar. Za razliko 26.000€ do Priusa lahko naredim cca POL
MILJONA Km. Avto normalno potegne ima bistveno več prostora, in je
veliko cenejši za vzdrževanje.
Nakup avta je čisto čustvena zadeva, daleč od tehnično racionalne, posebej pa hibridi - DVA suboptimalna pogonska sklopa. Poraba elektrike se seveda meri na utičnici, tja pa pride manjši del resnično porabljene energije za proizvodnjo elektrike.
Predno Priusarji in ostali "zeleni" skočite v zrak, preberite energetsko bilanco proizvodnje elektrike:
insideenergy.org/201...your-plug/
Dejstva so brutalna, toda za "zelene" nepomembna. Termodinamski zakoni VELJAJO, saj jih je podpisal edini podpisnik naravnih zakonov, Chuck Norris.
Nakup avta je čisto čustvena zadeva, daleč od tehnično racionalne, posebej pa hibridi - DVA suboptimalna pogonska sklopa. Poraba elektrike se seveda meri na utičnici, tja pa pride manjši del resnično porabljene energije za proizvodnjo elektrike.
Predno Priusarji in ostali "zeleni" skočite v zrak, preberite energetsko bilanco proizvodnje elektrike:
insideenergy.org/201...your-plug/
Dejstva so brutalna, toda za "zelene" nepomembna. Termodinamski zakoni VELJAJO, saj jih je podpisal edini podpisnik naravnih zakonov, Chuck Norris.
sporočil: 970
[PyotrNovak]
Chevrolet karavan, rahlo rabljen od nekega dedija, nedeljskega voznika, za 4000€. Prvih 110.000 km brez problemov, ker je bencinar. Za razliko 26.000€ do Priusa lahko naredim cca POL MILJONA Km. Avto normalno potegne ima bistveno več prostora, in je veliko cenejši za vzdrževanje.
Nakup avta je čisto čustvena zadeva, daleč od tehnično racionalne, posebej pa hibridi - DVA suboptimalna pogonska sklopa. Poraba elektrike se seveda meri na utičnici, tja pa pride manjši del resnično porabljene energije za proizvodnjo elektrike.
Predno Priusarji in ostali "zeleni" skočite v zrak, preberite energetsko bilanco proizvodnje elektrike:
insideenergy.org/201...your-plug/
Dejstva so brutalna, toda za "zelene" nepomembna. Termodinamski zakoni VELJAJO, saj jih je podpisal edini podpisnik naravnih zakonov, Chuck Norris.
Na ta tvoj komentar sicer sploh nima smisla odgovarjati ampak vseeno... Avto v osnovi ni najbolj racionalen nakup, ampak splet potreb, želja, čustev, osebnih preferenc. Če ti sede vozit tisto zastarelo koreto pač OK. Imaš tudi v kuhinji še šporget na drva, ali kako novo indukcijo? Tudi cunje se najbrž na potoku čisto OK in poceni opere, ne rabiš najnovejšega Miele stroja. Ampak če ljudje ne bi kupovali novih avtomobilov, bi tudi ti težko imel to staro koreto...
sporočil: 4.944
čas vnosa: 24.01.18 09:49
Predvsem je grd. Izgleda kot, da ga je delal designer naludan s
prepovedanimi substancami.
sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 01.02.2018 13:04
EKO ZAVAROVALNICEPri nas in ob vseh že izoblikovanih strategijah razvoja, smernicah, ob novi IDD direktivi EU iz Bruslja, ki jih zavarovalnice že upoštevajo kot pijan plota, pa za lastnike takšnih in podobnih vozil, žal še vedno ni poskrbljeno. Trenutno za hibridne in električne avtomobile, ki so plod najnovejših tehnologij, plačamo enako višino zavarovanja, kot za vse ostale avtomobile. To, da ni nobenega posebne bonitete za takšna vozila, je nonsenz, ki kaže na razvoj zavarovalniške dejavnosti in predvsem, koliko pomeni pravzaprav zavarovanec, tisti končni uporabnik, ki mu je zavarovanje namenjeno. Ob vseh deklaracijah, direktivah in zavezah, na tem področju praktično nič od niča! In to kljub temu, da načrtuje državni vrh do leta 2030 dobesedno izbrisati iz obličja zemlje NEEKO avtomobile, kljub temu, da vsi ponujajo subvencije in že merijo in svetujejo osebni ogljični odtis. Toliko o prilagodljivosti zavarovalniškega lobija, ki kot za šalo, zaradi določb IDD direktive EU, kjer naj bi za posamično sklenitev zavarovanj že oblikovali še dodatne vprašalnike. Vse to za večjo varnost in zaščito potrošnikov na nivoju celotne Evropske unije. Na teh dodatnih vprašalnikih, kjer bi naj pridobili vpogled na potrebe in zahteve zavarovancev, pa ni niti enega samcatega vprašanja o vrsti avtomobilskega pogona, varnostnih asistenčnih mehanizmih in sistemih proti trkom. Vse to bo močno spremenilo razumevanje tveganj za "zavarovalniško panogo" oziroma po novem "distributersko panogo", kot se po novem "mora" imenovati. Sprejeti vse zelo nekritično s strani celotne zavarovalniške panoge, zavarovalniškega združenja, AZN, kar prihaja iz Bruslja, pa obenem pomeni tudi, sprejeti vsa tveganja, da dosedanji zavarovanci s takšno organiziranostjo. Ti ne bodo zadovoljni in da bodo že iz principa odšli h kakšni drugi zavarovalnici iz EU, ki ima malo bolj dodelano strategijo, predvsem pa cenovno ugodnejše. Saj bodo k nam tudi na to področje zelo kmalu prišla konkurenca tudi iz Googla, Facebooka in drugih spletnih velikanov.
sporočil: 3.087
[]Jaz delam s Priusem 45 jurjev km letno. Celoletno povprečje porabe pa okrog 4,5 litra na 100 km. Kar je konkretno manj od cifre, ki si jo navedel za hipotetičnega dizla.
Ali je prvi ali drugi avto, je odvisno od načina rabe vozila in preferenc. 30% je res lahko prvi avto pri hiši, vendar je za "družinske očete", sploh tiste, ki naredimo mnogo km, omejeno uporaben. Saj razumeš. (Za to ceno Priusa dobiš orenk uporabnega in prostornega dizlaša, sploh če je kak testen ali malo rabljen. Pa dejansko porabi 6 do 7 l dizla na 100 km.)
Strani: 1