Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kje se je novomeškemu twingu zalomilo na sicer rastočem trgu majhnih avtov
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 11.07.2016 23:31
Če Mramor zviša prispevke za zdravstvo in vsili nove za socialno
oskrbo ter doda višji davek na dohodek podjetij se bojimo da
twingov in cliotov kmalu v Novem mestu ne bo več. Naj živi
socializem v javnem sektorju, kjer že zdaj vsak dobi veliko več kot
potrebuje. Beremo, da v Sindikatu zdravstva in socialnega varstva
Slovenije že zdaj imajo povprečne plače v višini 6.163 evrov in če
takšne plače plačujejo svojim sindikalnim tajnicam sklepamo, da
tudi medicinske sestre v bolnišnicah in kliničnih centrih pa tudi
socialne delavke in varuške v vrtcih imajo vsaj 4 jurje in ni niti
čudno, če Kuštrin »pizdi«, ker njegovi napihnjeni od denarja po
podjemnih pogodbah in polni smejalnega plina, imajo le 6
jurjev...če administratorka na Sindikatu zdravstva in socialnega
varstva Slovenije dobi 6.163 evrov...
sporočil: 74
samo prvi twingo je bil avto kot se reče. SOrazmerno poceni,
sorazmerno prostoren in pravilno pozicioniran in posledično
legendaren. Potem pa so se začelei preseravat in se iti nekakšno
visoko modo...
sporočil: 6.570
[]Moja teorija je še vedno, da so se v Renaultu nekaj interno skregali in ker je bil Twingo projekt nekoga, ki je potegnil kratko, so ga potem namenoma spremenili in uničili.
samo prvi twingo je bil avto kot se reče. SOrazmerno poceni, sorazmerno prostoren in pravilno pozicioniran in posledično legendaren. Potem pa so se začelei preseravat in se iti nekakšno visoko modo...
Tako, kot so recimo pri Volkswagnu vse avte faceliftali, ko je Lešnik šel stran.
sporočil: 74
Zadnja sprememba: anon-401291 12.07.2016 09:46
[jani1974]možno, vendar ne morem verjeti da bi si na ta način zajebnili prodajo celega segmenta avtomobilov.
> []
> samo prvi twingo je bil avto kot se reče. SOrazmerno poceni, sorazmerno prostoren in pravilno pozicioniran in posledično legendaren. Potem pa so se začelei preseravat in se iti nekakšno visoko modo...
Moja teorija je še vedno, da so se v Renaultu nekaj interno skregali in ker je bil Twingo projekt nekoga, ki je potegnil kratko, so ga potem namenoma spremenili in uničili.
Tako, kot so recimo pri Volkswagnu vse avte faceliftali, ko je Lešnik šel stran.
Hkrati pa tudi ne verjamem da jim v Italiji ne gre ker Italjani kupujejo Pando in 500-ko. Ravno nasprotno.. toliko tujih avtomobilov kot jih vozijo Italjani jih nikjer drugje, kjer imajo svojo domačo avtomobilsko industrijo. V severni Italiji Nemci pomojem prodajo več avtomobilov kot doma.
sporočil: 970
Hkrati pa tudi ne verjamem da jim v Italiji ne gre ker Italjani kupujejo Pando in 500-ko. Ravno nasprotno.. toliko tujih avtomobilov kot jih vozijo Italjani jih nikjer drugje, kjer imajo svojo domačo avtomobilsko industrijo. V severni Italiji Nemci pomojem prodajo več avtomobilov kot doma.Pravzaprav jim niti v Italiji ne gre dobro. Lani so Itlaijani kupili 126.000 Pand, 41.000 Fiatov 500, 16.000 Smartov Fortwo in samo 9.400 Twingov. Bolje se je prodajal celo Hyundai i10 (12.000).
Kar se tiče pa količine nemških avtomobilov v Italiji, pa je verjetno precej povezano s tem, da od Alfe, sploh pa Lancie že vsaj 10 let ni kake pametne alternative Nemcem.
sporočil: 4.340
[FIN-311684]Jaz sicer ne kupujem tega segmenta avtomobilov, ker večinoma vozim po avtocesti, zato se nisem nikoli spuščal v tehnične detajle teh avtov. Po hitrem cenovnem pregledu pa se zdi, da je Twingo pozicioniran podobno kot Škoda Citigo, malenkost višje od Fiata Pande in občutno nižje od Toyote Aygo ali Fiata 500. Meni se zdi to čisto primerna cenovna pozicija, tako da mora biti nek drug razlog, da avto ne gre v promet. Edino, kar mi pride na misel, je zadnji pogon.
Za majhen avto je predrag.
sporočil: 1.741
Ne vem kako je pri ostalih avtih tega razreda, ampak pri Twingovih
testih mi je zelo padla v oči poraba tam do 8 litrov pri mestni
vožnji?
V čem je potem sploh "fora" teh majhnih "jajčkov", če požrejo isto goriva, kot avto razreda višje? Samo jurja-dva nižja cena?
.
"Lažjega" parkiranja pa tudi ne kupim, saj so, no vsaj v mestih, povsod parkirna mesta itak narisana in na eno parkirno mesto gre en avto.
.
Pri samem twingu imam "čuden občutek" zaradi tega, ker če že žrtvujemo prostor zadaj za motor in fašemo minuse:(višji nakladalni rob, manjšega prtljažnika, ni motorja pred voznikom - lahko se režite, ampak veliko populacije dojema varnost avta še vedno tudi s tem "da imaš, v primeru trka, vsaj motor še pred sabo". Tiste "zvezdice" gor ali dol.)
Če bi bil pod sprednjo haubo vsaj prostor za dve nakupovalni vrečki - da se ne vozita po prtljažniku, bi se počutil "manj nategnjanega".
.
Tako pa je spredaj baterija in rezervoarji za tekočine, da ne omenjam idiotskega (ni drugega izraza) načina odpiranja/zamikanja sprednje haube.
To je pa tak FAIL, da res ne vem, kaj so mislili.
V čem je potem sploh "fora" teh majhnih "jajčkov", če požrejo isto goriva, kot avto razreda višje? Samo jurja-dva nižja cena?
.
"Lažjega" parkiranja pa tudi ne kupim, saj so, no vsaj v mestih, povsod parkirna mesta itak narisana in na eno parkirno mesto gre en avto.
.
Pri samem twingu imam "čuden občutek" zaradi tega, ker če že žrtvujemo prostor zadaj za motor in fašemo minuse:(višji nakladalni rob, manjšega prtljažnika, ni motorja pred voznikom - lahko se režite, ampak veliko populacije dojema varnost avta še vedno tudi s tem "da imaš, v primeru trka, vsaj motor še pred sabo". Tiste "zvezdice" gor ali dol.)
Če bi bil pod sprednjo haubo vsaj prostor za dve nakupovalni vrečki - da se ne vozita po prtljažniku, bi se počutil "manj nategnjanega".
.
Tako pa je spredaj baterija in rezervoarji za tekočine, da ne omenjam idiotskega (ni drugega izraza) načina odpiranja/zamikanja sprednje haube.
To je pa tak FAIL, da res ne vem, kaj so mislili.
sporočil: 30.415
[usimoncic]Brez klime ne gre, radia tudi, bluetooth mora biti, USB, meglenki, zložljiv ključ, dobro parkirnih senzorjev res ne potrebuješ...in smo s ceno že na dobrih 11 tisočakov, če dodamo še 500 evrov za 5 letno jamstvo...
> [FIN-311684]
> Za majhen avto je predrag.
Jaz sicer ne kupujem tega segmenta avtomobilov, ker večinoma vozim po avtocesti, zato se nisem nikoli spuščal v tehnične detajle teh avtov. Po hitrem cenovnem pregledu pa se zdi, da je Twingo pozicioniran podobno kot Škoda Citigo, malenkost višje od Fiata Pande in občutno nižje od Toyote Aygo ali Fiata 500. Meni se zdi to čisto primerna cenovna pozicija, tako da mora biti nek drug razlog, da avto ne gre v promet. Edino, kar mi pride na misel, je zadnji pogon.
sporočil: 110
[spiderman]8 litrov? Kaj si gledal porabo twingota RS? Več kot 6,5 litrov 0.9 66 kW tce po mestu nima kaj piti, razen tistih, ki ne znajo isto vozit z 1-2 litroma manj.
Ne vem kako je pri ostalih avtih tega razreda, ampak pri Twingovih testih mi je zelo padla v oči poraba tam do 8 litrov pri mestni vožnji?
V čem je potem sploh "fora" teh majhnih "jajčkov", če požrejo isto goriva, kot avto razreda višje? Samo jurja-dva nižja cena?
Fiat panda, 500 in R twingo imajo nek peak povprečne porabe pri 6 litrov. Škoda citigo pa 5,5 l/100km ob šibkejšem motorju.
sporočil: 4.340
[FIN-311684]Kakšnih 11k€? Kakor vidim, ima avto iz spodnjega linka praktično vse za ceno 8600€. Za kakšno manjkajočo opremo se pa verjetno da zdilat, ali pa naknadno vgraditi za majhen denar.
> [usimoncic]
> > [FIN-311684]
> > Za majhen avto je predrag.
>
> Jaz sicer ne kupujem tega segmenta avtomobilov, ker večinoma vozim po avtocesti, zato se nisem nikoli spuščal v tehnične detajle teh avtov. Po hitrem cenovnem pregledu pa se zdi, da je Twingo pozicioniran podobno kot Škoda Citigo, malenkost višje od Fiata Pande in občutno nižje od Toyote Aygo ali Fiata 500. Meni se zdi to čisto primerna cenovna pozicija, tako da mora biti nek drug razlog, da avto ne gre v promet. Edino, kar mi pride na misel, je zadnji pogon.
Brez klime ne gre, radia tudi, bluetooth mora biti, USB, meglenki, zložljiv ključ, dobro parkirnih senzorjev res ne potrebuješ...in smo s ceno že na dobrih 11 tisočakov, če dodamo še 500 evrov za 5 letno jamstvo...
www.avto.net/Ads/det...CE%20-%20N
sporočil: 14.712
Varuške imajo štiri jurje???
Je v tej državi sploh še kdo normalen.
En podjetnik mora za štiri jurje na mesec z glavo skozi zid, one pa dobijo enako za sprehajanje in klepetanje.
Je v tej državi sploh še kdo normalen.
En podjetnik mora za štiri jurje na mesec z glavo skozi zid, one pa dobijo enako za sprehajanje in klepetanje.
sporočil: 14.712
Twingo ti je lep?
Meni se zdi prav ogaben.
Vsaj zadnjo klop bi lahko imeli tako, da se jo da spremenit v mini posteljo, tako kot je imel prvi twingo in bi bil popularen vsaj med mladimi;)
Meni se zdi prav ogaben.
Vsaj zadnjo klop bi lahko imeli tako, da se jo da spremenit v mini posteljo, tako kot je imel prvi twingo in bi bil popularen vsaj med mladimi;)
sporočil: 158
150km z gasom v poden in ni bil prtljažnik popolnoma nič topel je
bila pa ubijalska poraba.
sporočil: 10.430
Težko.
Ustava zagotavlja najmanjši skupni imenovalec. Detajle definirajo zakoni.
IT strokovnjak v realnem sektorju z lahkoto preseže po plači onega v javnem sektorju. Ravno tako zdravnik denimo.
Jaz za ta denar ki mi ga denimo nudi JS niti notebook-a ne odprem.
Ustava zagotavlja najmanjši skupni imenovalec. Detajle definirajo zakoni.
IT strokovnjak v realnem sektorju z lahkoto preseže po plači onega v javnem sektorju. Ravno tako zdravnik denimo.
Jaz za ta denar ki mi ga denimo nudi JS niti notebook-a ne odprem.
sporočil: 10.430
To moraš met pa nekje v garaži katro.
Legen zici... Pa nič vmes... Nobenega hebla...
Legen zici... Pa nič vmes... Nobenega hebla...
sporočil: 14.712
Katrca je bil moj prvi avto;)
Vse super, dvajset let je delala brezhibno, prav udobno si se lahko vozil, pa tudi kateri posvetil...
Največji problem je bil rosenje šip, ko so bile enkrat rosne jih zlepa nisi mogel več odrositi, tudi, če si vse ročno brisal...
Vse super, dvajset let je delala brezhibno, prav udobno si se lahko vozil, pa tudi kateri posvetil...
Največji problem je bil rosenje šip, ko so bile enkrat rosne jih zlepa nisi mogel več odrositi, tudi, če si vse ročno brisal...
sporočil: 10.430
Če je zarošeno zarad pravega razloga... Pol pa okna odpret pa glavo
ven med vožnjo.
;)
;)
Strani: 1