Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zgodba 82-letnega Hermana Rauha: »Ko ne bom več zlezel na motocikel, bom umrl«
Strani: 1
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 21.08.2015 08:10
Lepa zgodba. Gospod v zrelih letih je povedal bistvo in se
strinjam, zvestoba do motorja je dokončna. Do takrat, ko bi še rad
pa ne moreš več. Pol je pa itak zadost in je konec, kot je rekel.
Želim mu še veliko prevoženih kilometrov. Lep dan.
sporočil: 470
Jaz pa pravim tako. Človek ima v svojem življenju obdobja. Obdobje
motorjev, obdobje, športnih avtomobilov, obdobje čolnov, obdobje
.... Če pa nekdo obstane v enem obdobju, potem pač obstane v vseh
pogledih. Žal.
sporočil: 1.628
Gospod H. Rauch bi bil primeren za vožnjo na "Hrastovem
memorialu":
www.youtube.com/watc...Yw-EU_aD6o
www.youtube.com/watc...Yw-EU_aD6o
sporočil: 18.363
[MF-542594]Vsi imamo življenska obdobja od začetka do konca. Bistvo pa je kaj te ohranja aktivnega in produktivnega in koristnega sebi in okolju. In ene ohranjajajo motorji, ki predstavljajo gibanje. Kot poklic ali kot hobi. Privlači vedno in povsod radovednost.
Jaz pa pravim tako. Človek ima v svojem življenju obdobja. Obdobje motorjev, obdobje, športnih avtomobilov, obdobje čolnov, obdobje .... Če pa nekdo obstane v enem obdobju, potem pač obstane v vseh pogledih. Žal.
Si razdrl kdaj kakšen strojček, stroj, motor, kaj popravil, zamenjal, sestavil zopet skupaj, da spet deluje? Opravil konkretno delo namesto napornega abstraktnega? Mogoče si, mogoče nisi. Možakar pri 82 letih vse sam popravi, ker ve, da servisi al ne znajo ali pa so predragi:-). Celo preživljal se je s pisanjem o motorjih. Lep dan.
sporočil: 470
[bigl]Sem imel obdobja, ko sem vozil motorje, ko sem šrafual avtomobile in motorje, friziral, itd... Kot pravim, so bodobja v življenju, nekateri gremo naprej in nas ohranja aktivnega in produktivnega vedno kaj novega, kaj drugega, spoznavamo še ostale stvari na planetu, drugi se pač ustavijo na neki točki.
> [MF-542594]
> Jaz pa pravim tako. Človek ima v svojem življenju obdobja. Obdobje motorjev, obdobje, športnih avtomobilov, obdobje čolnov, obdobje .... Če pa nekdo obstane v enem obdobju, potem pač obstane v vseh pogledih. Žal.
Vsi imamo življenska obdobja od začetka do konca. Bistvo pa je kaj te ohranja aktivnega in produktivnega in koristnega sebi in okolju. In ene ohranjajajo motorji, ki predstavljajo gibanje. Kot poklic ali kot hobi. Privlači vedno in povsod radovednost.
Si razdrl kdaj kakšen strojček, stroj, motor, kaj popravil, zamenjal, sestavil zopet skupaj, da spet deluje? Opravil konkretno delo namesto napornega abstraktnega? Mogoče si, mogoče nisi. Možakar pri 82 letih vse sam popravi, ker ve, da servisi al ne znajo ali pa so predragi:-). Celo preživljal se je s pisanjem o motorjih. Lep dan.
sporočil: 18.363
[MF-542594]In? Tudi motorji se razvijajo in vse okoli njih. Tako da je to del družbene stvarnosti v širšem pomenu. Mogoče pa bi moral ti malo obnoviti - updejtati zastarelo obdobje in mašine. Men je motor hobi kot mnogim, kar pomeni da delamo druge stvari za preživetje. In nismo obstali na neki točki vzad. Moramo kar lepo biti z vsem na tekočem ali celo malo naprej:-). Lep dan.
> [bigl]
> > [MF-542594]
> > Jaz pa pravim tako. Človek ima v svojem življenju obdobja. Obdobje motorjev, obdobje, športnih avtomobilov, obdobje čolnov, obdobje .... Če pa nekdo obstane v enem obdobju, potem pač obstane v vseh pogledih. Žal.
>
> Vsi imamo življenska obdobja od začetka do konca. Bistvo pa je kaj te ohranja aktivnega in produktivnega in koristnega sebi in okolju. In ene ohranjajajo motorji, ki predstavljajo gibanje. Kot poklic ali kot hobi. Privlači vedno in povsod radovednost.
> Si razdrl kdaj kakšen strojček, stroj, motor, kaj popravil, zamenjal, sestavil zopet skupaj, da spet deluje? Opravil konkretno delo namesto napornega abstraktnega? Mogoče si, mogoče nisi. Možakar pri 82 letih vse sam popravi, ker ve, da servisi al ne znajo ali pa so predragi:-). Celo preživljal se je s pisanjem o motorjih. Lep dan.
Sem imel obdobja, ko sem vozil motorje, ko sem šrafual avtomobile in motorje, friziral, itd... Kot pravim, so bodobja v življenju, nekateri gremo naprej in nas ohranja aktivnega in produktivnega vedno kaj novega, kaj drugega, spoznavamo še ostale stvari na planetu, drugi se pač ustavijo na neki točki.
sporočil: 763
Meni izgleda zelo zanimiva tudi ura, ki jo gospod Rauh nosi na
roki. Glede na njegovo naravo verjamem, da mora tudi ta biti prav
poseben instrument ... (Morda na to temo kaj več avtor članka, če
je le bil pozoren. :-) )
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 21.08.2015 11:49
[republican]Nisem pisal v svoji osebi, (lahko pa bi enak pomen zapisal kako drugače, pa bom skušal to popravit tule) seveda men na motorju vse certificirani serviserji opravijo. In ne neki frajkinstlerji. Danes so motorji itak trotl ziher med servisi. Če možakar pravi, da ima zajg zraven, in zna, pravi, da se da vse popravit, ne bo vrh Vršiča klical serviserja za Moto guzi,recimo. Svoj motor gotovo bolje pozna kot bilo kateri serviser za to znamko. To pa moraš priznat. Lep dan.
> [bigl]
> Možakar pri 82 letih vse sam popravi, ker ve, da servisi al ne znajo ali pa so predragi:-).
Zakaj misliš da serviserji, ki vsakodnevno popravljajo motorje, ne znajo popravljat motorjev, oziroma jih znajo slabše od lastnikov, ki se tega lotevajo mogoče parkrat na leto, pa še to brez ustreznega znanja, orodja in izkušenj?
sporočil: 18.363
[republican]Preberi(te) še enkrat, napisal sem, da on ve....In v Nemčiji imajo za razliko od nas, dobro razvit vajeniški učni sistem. Znajo naredit. On pa še stara šola povrh. Tega pri nas ni, večina je abstraktnih sferah ter nič delat in dobro živet. To pa ne gre skupaj.
To se strinjam, ampak sprva je bilo napisano (pa podobno je tudi mnenje večine Slovencev), kot da nima smisla popravljat avtomobilov in motorjev na servisih. In potem se folk sam loteva servisiranja avtomobilov in motorjev (tudi če nima pojma o pojmu in brez ustrezne opreme), ali pa pri lokalnem fušarju, ki ponavadi tudi nima ne ustrezne opreme, ne dosti pojma (sploh o modernih motorjih). Je pa poceni...
Moj stari, sosedje in okoli so nekdaj dejansko šraufali vse živo. Raztegnjena preproga zajga ob garah in dneve in dneve....dokler ni začelo ropotat in se kadit. In, če že gledaš se naučiš nekaj, ko pa pomagaš pa tolk več..No, tega danes ne vidim več, sprašujejo pa ljudje koliko kaj stane in sami kupujejo dele, olja in jih nosijo k serviserjem, to pa, a jaz ne. Lep dan.
sporočil: 2.998
[MF-542594]So življenska obdobja, samo to direktno povezano z motorji, avtomobili ipd. Lahko celotno življenje bicikliraš, ne da bill prizadet ali v razvoju omejen.
Jaz pa pravim tako. Človek ima v svojem življenju obdobja. Obdobje motorjev, obdobje, športnih avtomobilov, obdobje čolnov, obdobje .... Če pa nekdo obstane v enem obdobju, potem pač obstane v vseh pogledih. Žal.
sporočil: 470
[eliot]Uživaj in se ne sekiraj.
> [MF-542594]
> Jaz pa pravim tako. Človek ima v svojem življenju obdobja. Obdobje motorjev, obdobje, športnih avtomobilov, obdobje čolnov, obdobje .... Če pa nekdo obstane v enem obdobju, potem pač obstane v vseh pogledih. Žal.
So življenska obdobja, samo to direktno povezano z motorji, avtomobili ipd. Lahko celotno življenje bicikliraš, ne da bill prizadet ali v razvoju omejen.
sporočil: 1.066
[bigl]Z velikim zanimanjem sem prebral tako članek, kot odzive nanj. Gospodje kot je Herman, deželah z normalnim šolskim sistemom kjer se ceni tehnično znanje in inovativnost niso nobena redkost. V zahodnih industrijskih državah imajo izredno dobro razvit čut za ohranjanje tehnične dediščine. Pri nas velja večinsko mnenje, da je motocikel s prevoženimi 50000 km zrel za obisk preše, ker se starine pred "generalko" ne izplača popravljat in vanjo vlagat niti najosnovnejšega materijala, medtem ko se nemci vsakodnevno vozijo s 30 in več let starimi, odlično vzdrževanimi motorji.
> [republican]
> To se strinjam, ampak sprva je bilo napisano (pa podobno je tudi mnenje večine Slovencev), kot da nima smisla popravljat avtomobilov in motorjev na servisih. In potem se folk sam loteva servisiranja avtomobilov in motorjev (tudi če nima pojma o pojmu in brez ustrezne opreme), ali pa pri lokalnem fušarju, ki ponavadi tudi nima ne ustrezne opreme, ne dosti pojma (sploh o modernih motorjih). Je pa poceni...
Preberi(te) še enkrat, napisal sem, da on ve....In v Nemčiji imajo za razliko od nas, dobro razvit vajeniški učni sistem. Znajo naredit. On pa še stara šola povrh. Tega pri nas ni, večina je abstraktnih sferah ter nič delat in dobro živet. To pa ne gre skupaj.
Moj stari, sosedje in okoli so nekdaj dejansko šraufali vse živo. Raztegnjena preproga zajga ob garah in dneve in dneve....dokler ni začelo ropotat in se kadit. In, če že gledaš se naučiš nekaj, ko pa pomagaš pa tolk več..No, tega danes ne vidim več, sprašujejo pa ljudje koliko kaj stane in sami kupujejo dele, olja in jih nosijo k serviserjem, to pa, a jaz ne. Lep dan.
Sam menim, da je prav, če vozilo namesto nekoga brez vsakršnega tehničnega znanja in orodja vzdržuje izučen mehanik, svoja motorna kolesa pa vzdržujem sam in si ne želim, da bi bil prikrajšan za ta užitek...
Opažam, da nas je tu kar nekaj motoristov. Se je že kdo poigraval z idejo, da bi se kdaj dobili, si ogledali naše "zverine" in skupaj popili kakšno pivo?
sporočil: 1.066
[0221Re2]Švabi morajo za marke delat, mi jih lohka pa kr kupmo???
Švabska sirotinja na motoru...
sporočil: 18.363
[0221Re2]Ko boš, če boš kdaj star 82 let, se spomni nanj in probaj zlest na motor.
Švabska sirotinja na motoru...
Potem pa presodi, kdo je sirotinja. Lep dan.
sporočil: 608
Vsi mu dajete kapo dol (no, saj mu jo tudi jaz, za dosežke ...),
moja prva misel pa je bila, da ko bo umrl na motorju je velika
verjetnost, da bodo še trije nedolžni umrli zraven. Da se iz
entuziazma in neprilagojenosti do konca siliš in namerno spregledaš
omejitve, ki so lahko pogubne tudi za soljudi ni prav nič junaško,
žal.... Bo tista o obdobjih bolj držala, njegovo obdobje potovanj s
penzionerskimi avtobusi se je že zdavnaj začelo.....
sporočil: 1.476
Na dopust se hodi zaradi TAKIH zgodb. Ko malo zamenjaš koordinate
in tempo, ti morda katera od njih spremeni življenje. Morda
zadostuje, da se utrdiš v prepričanju, da moraš biti to kar si in
stalno iti naprej. Kdor obstane je preteklost. Kot motor, ki mu
nihče čez zimo na roke ne obrne die Welle und die Achse.
sporočil: 18.363
[danezsem1x]Sem vozil motor tudi pozimi. Pa nisem edini. Tako, da tisti "nihče čez zimo" ne drži. Ampak zakaj bi to razlagal nekomu, ki ne razume ali noče razumet:-). In ga že zazebe ob misli na zimo. Lep dan.
Na dopust se hodi zaradi TAKIH zgodb. Ko malo zamenjaš koordinate in tempo, ti morda katera od njih spremeni življenje. Morda zadostuje, da se utrdiš v prepričanju, da moraš biti to kar si in stalno iti naprej. Kdor obstane je preteklost. Kot motor, ki mu nihče čez zimo na roke ne obrne die Welle und die Achse.
sporočil: 1.066
[bigl]Res je. Ni ga čez zimsko Pavličevo sedlo, Roglo, Pokljuko... Letos po vsej verjetnosti padejo "zimski" Dolomitti...
> [danezsem1x]
> Na dopust se hodi zaradi TAKIH zgodb. Ko malo zamenjaš koordinate in tempo, ti morda katera od njih spremeni življenje. Morda zadostuje, da se utrdiš v prepričanju, da moraš biti to kar si in stalno iti naprej. Kdor obstane je preteklost. Kot motor, ki mu nihče čez zimo na roke ne obrne die Welle und die Achse.
Sem vozil motor tudi pozimi. Pa nisem edini. Tako, da tisti "nihče čez zimo" ne drži. Ampak zakaj bi to razlagal nekomu, ki ne razume ali noče razumet:-). In ga že zazebe ob misli na zimo. Lep dan.
sporočil: 18.363
[SF32]Vajino lateralno razmišljanje je relativno hitro:-), bolje rečeno, zanimivo in ne vključuje vseh možnosti. Sta šla po liniji: Zima, mraz, sneg, zimske gume, neprehodni prelazi, doma in na tujem itd, kot da drugega pozimi ni? Pa je. Zelo pestra je zima. Lep dan.
> [bigl]
> > [danezsem1x]
> > Na dopust se hodi zaradi TAKIH zgodb. Ko malo zamenjaš koordinate in tempo, ti morda katera od njih spremeni življenje. Morda zadostuje, da se utrdiš v prepričanju, da moraš biti to kar si in stalno iti naprej. Kdor obstane je preteklost. Kot motor, ki mu nihče čez zimo na roke ne obrne die Welle und die Achse.
>
> Sem vozil motor tudi pozimi. Pa nisem edini. Tako, da tisti "nihče čez zimo" ne drži. Ampak zakaj bi to razlagal nekomu, ki ne razume ali noče razumet:-). In ga že zazebe ob misli na zimo. Lep dan.
Res je. Ni ga čez zimsko Pavličevo sedlo, Roglo, Pokljuko... Letos po vsej verjetnosti padejo "zimski" Dolomitti...
sporočil: 1.066
[republican]Seveda! Mitas ima celo paleto zimskih pneumatik za motocikle. Večina je tudi predpripravljena za uporabo "žebljev". Odlično znajo služit tudi kakšne kros in enduro Fim homologirane pneumatike.
Pa daš na motor zimske gume?
sporočil: 1.066
[bigl]Ne razumem, kaj si hotel povedat, ker nihče ne trdi, da pozimi ne počnemo še česa drugega. Zebe te lahko tudi na sedežnici, kdor se z motorjem vozi pozimi, je temu primerno tudi opremljen. Si pa tega početja ne predstavljam pred štiridesetimi leti, ko vse te opreme še ni bilo za kupit in je večini za zašito pred mrazom prišel prav kak prebran izvod časopisa...
> [SF32]
> > [bigl]
> > > [danezsem1x]
> > > Na dopust se hodi zaradi TAKIH zgodb. Ko malo zamenjaš koordinate in tempo, ti morda katera od njih spremeni življenje. Morda zadostuje, da se utrdiš v prepričanju, da moraš biti to kar si in stalno iti naprej. Kdor obstane je preteklost. Kot motor, ki mu nihče čez zimo na roke ne obrne die Welle und die Achse.
> >
> > Sem vozil motor tudi pozimi. Pa nisem edini. Tako, da tisti "nihče čez zimo" ne drži. Ampak zakaj bi to razlagal nekomu, ki ne razume ali noče razumet:-). In ga že zazebe ob misli na zimo. Lep dan.
>
> Res je. Ni ga čez zimsko Pavličevo sedlo, Roglo, Pokljuko... Letos po vsej verjetnosti padejo "zimski" Dolomitti...
Vajino lateralno razmišljanje je relativno hitro:-), bolje rečeno, zanimivo in ne vključuje vseh možnosti. Sta šla po liniji: Zima, mraz, sneg, zimske gume, neprehodni prelazi, doma in na tujem itd, kot da drugega pozimi ni? Pa je. Zelo pestra je zima. Lep dan.
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 31.08.2015 08:06
[SF32]Da zime niso vedno in povsod zasnežene ter mrzle. Tudi kakšne marelice znajo zacvetet. To sem hotel povedat. Tudi po snegu se da lepo peljat, seveda ne tam kjer je prehodno le z derezami in cepinom:-). Ali pa s kakšnim goseničarjem. Bolj po ravnem, kakšen procentek klančine že, kaj več, pa normalno da ne. Seveda pa je najbolje pozimi smučat itd, motor pa na štante, do pomladi. Razen tisti, ki ga uporabljajo za služenje denarja. Raznašalec časopisa, ga recimo tera vsak dan, ne glede na višino snega in klance. Poštarji tudi....Lep dan.
> [bigl]
> > [SF32]
> > > [bigl]
> > > > [danezsem1x]
> > > > Na dopust se hodi zaradi TAKIH zgodb. Ko malo zamenjaš koordinate in tempo, ti morda katera od njih spremeni življenje. Morda zadostuje, da se utrdiš v prepričanju, da moraš biti to kar si in stalno iti naprej. Kdor obstane je preteklost. Kot motor, ki mu nihče čez zimo na roke ne obrne die Welle und die Achse.
> > >
> > > Sem vozil motor tudi pozimi. Pa nisem edini. Tako, da tisti "nihče čez zimo" ne drži. Ampak zakaj bi to razlagal nekomu, ki ne razume ali noče razumet:-). In ga že zazebe ob misli na zimo. Lep dan.
> >
> > Res je. Ni ga čez zimsko Pavličevo sedlo, Roglo, Pokljuko... Letos po vsej verjetnosti padejo "zimski" Dolomitti...
>
> Vajino lateralno razmišljanje je relativno hitro:-), bolje rečeno, zanimivo in ne vključuje vseh možnosti. Sta šla po liniji: Zima, mraz, sneg, zimske gume, neprehodni prelazi, doma in na tujem itd, kot da drugega pozimi ni? Pa je. Zelo pestra je zima. Lep dan.
Ne razumem, kaj si hotel povedat, ker nihče ne trdi, da pozimi ne počnemo še česa drugega. Zebe te lahko tudi na sedežnici, kdor se z motorjem vozi pozimi, je temu primerno tudi opremljen. Si pa tega početja ne predstavljam pred štiridesetimi leti, ko vse te opreme še ni bilo za kupit in je večini za zašito pred mrazom prišel prav kak prebran izvod časopisa...
Strani: 1