Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Mestni BMW, ki prehiteva čas
Strani: 1
sporočil: 31.993
Zadnja sprememba: najobj 11.03.2015 15:33
... Kaj bo v avtomobilskem svetu prinesla prihodnost sicer ne ve
nihče, a posamezni avtomobilski proizvajalci se še kako trudijo
prehiteti čas. ...... OK, saj vem, da se o okusih v avtomobilskem svetu prihodnosti ne razpravlja, ampak toti BMW i3 je res prehitel čas, ker je grd kot smrtni greh, če mene kdo kaj vpraša ...
sporočil: 2.568
Predrago za rajo, profesorice in profesorji si jih bodo pa
kupovali, pa verjetno tudi za svoje otroke, kaj pa je to par
honorarčkov nameniti za luksuz, saj plača pokrije vse ostale
osnovne življenjske potrebe, vključno z morebitnim stanovanjskim
kreditom.
Predlagam, da bmw pošlje letake na vse univerze, predvsem FU, FDV, EF, FF etc.
Predlagam, da bmw pošlje letake na vse univerze, predvsem FU, FDV, EF, FF etc.
sporočil: 470
Zakaj se toliko povdarjajo pospeški, končna hitrost, ko pa so
omejitve 50, 70, 90, 130? A ne bi raje nekaj naredili na udobju?
Naprimer zračno vzmetenje, Bolj udobni sedeži. Sedeži v zdajšnjih
avtih so katastrofa. Sem se zadnjič vozil v Ameriki s Fordom
mestnim terencem, sedeži fotelj kot v dnevni, mehek, tudi po več
urah sedenja v njemu, brez problema, vzmetenje, fantazija. Res je
imel V8 motor, ampak tega ne potrebujem niti ne pogrešam knjev pri
današnjih omejitvah. Pogrešam pa zelo udobje v teh naših evropskih
drvarnicah.
sporočil: 933
[MF-542594]Tako. Namesto da bi se koncentrirali na udobju pa dobivamo neke športne variante avtomobilov, ki so za naše kolovoze povsem neprimerni. Ni čudno da je na cestah vedno več dostavnikov/kombijev.
Zakaj se toliko povdarjajo pospeški, končna hitrost, ko pa so omejitve 50, 70, 90, 130? A ne bi raje nekaj naredili na udobju? Naprimer zračno vzmetenje, Bolj udobni sedeži. Sedeži v zdajšnjih avtih so katastrofa. Sem se zadnjič vozil v Ameriki s Fordom mestnim terencem, sedeži fotelj kot v dnevni, mehek, tudi po več urah sedenja v njemu, brez problema, vzmetenje, fantazija. Res je imel V8 motor, ampak tega ne potrebujem niti ne pogrešam knjev pri današnjih omejitvah. Pogrešam pa zelo udobje v teh naših evropskih drvarnicah.
sporočil: 1.476
Sem ga videl zadnjič po temi - zvečer na Roški. Par sekund - pa mi
je kapnilo....dober teden prej sem o tem nekaj prebral. Je poseben.
sporočil: 2.987
Po tvoje naj torej pri zeleni na levem pasu dvopasovnice čakamo, da
se voznik pred nami prebudi iz spanca ter po polžje doseže 40 km/h,
medtem ko je voznik na desni speljal pravočasno in tudi že dosegel
neko normalno hitrost? Ali pa ko vozilo na desnem pasu pred nami da
žmigavec, da bo zavil desno, ne gremo na levi prazen pas, ampak se
ustavimo in čakamo, da z avije? Ne vem kje ti voziš, ampak ogibaj
se kakega Trsta, že po LJ ne boš nikamor takole prišel ;) Če bi bil
promet pretočen, potem ne bi niti pomisil na menjavanje voznih
pasov...
sporočil: 2.987
Imaš prav, to bi moral poudariti - avto se ob odprtih vratih ne
premakne, takšnih modelov je na trgu sicer ogromno in morda mi je
to preveč samoumevno. Sorry, bom dodal.
sporočil: 6.570
[chef]Če nameravaš nastopati kot avtoriteta na tem področju:
Skratka spiš pri zeleni.
en.wikipedia.org/wik...affic_flow
sporočil: 2.987
Zadnja sprememba: chef 13.03.2015 12:32
Ne, jaz samo ne teoretiziram ko gre za promet pri nas. V tujini ti
recimo zelo prav pride tempomat, pri nas je prevozit par km z njim
skoraj jackpot.
sporočil: 6.570
[chef]AC Zagreb-Beograd si poskusil?
V tujini ti recimo zelo prav pride tempomat, pri nas je prevozit par km z njim skoraj jackpot.
sporočil: 3.976
[cman]Se strinjam. Ni ga čez ameriško V8 udobje. Evropski avtomobili pa v resnici niso športni, le avtoindustrija je našla način, kako prodajati neudobne avte pod sloganom 'športno naravnano podvozje', kot da vsi vozniki kupujejo avto za to, da vsak dan podirajo rekorde na gorskih ovinkih. Pač, udobno podvozje je zajebano narediti in dosti stane, zato se znajdejo, ga naredijo trdega ko prasica in zablefirajo da je to 'športnost'. Potem pa gor še 18-colske feltne , da je guma debela morda 2 cm, pa smo tam.
> [MF-542594]
> Zakaj se toliko povdarjajo pospeški, končna hitrost, ko pa so omejitve 50, 70, 90, 130? A ne bi raje nekaj naredili na udobju? Naprimer zračno vzmetenje, Bolj udobni sedeži. Sedeži v zdajšnjih avtih so katastrofa. Sem se zadnjič vozil v Ameriki s Fordom mestnim terencem, sedeži fotelj kot v dnevni, mehek, tudi po več urah sedenja v njemu, brez problema, vzmetenje, fantazija. Res je imel V8 motor, ampak tega ne potrebujem niti ne pogrešam knjev pri današnjih omejitvah. Pogrešam pa zelo udobje v teh naših evropskih drvarnicah.
Tako. Namesto da bi se koncentrirali na udobju pa dobivamo neke športne variante avtomobilov, ki so za naše kolovoze povsem neprimerni.
sporočil: 3.976
[valsidalado]Tole mi je pa vzelo sapo.
. Nisem pa najbolj prepričan, da so taka vrata res varna za otroke ob izstopu, saj lahko otroke z vrati, če spelješ, poškoduješ. Upam da obstaja kak senzor, ki prepreči speljevanje, če so zadnja vrata odprta (kar bi bilo dobro pri promociji majčkeno poudariti (!), če ta senzor obstaja) ...
Saj z avtom z navadnimi vrati menda tudi ne spelješ, če so vrata odprta??
Pa ko odložiš otroke ali druge potnike, pred odhodom tudi menda pogledaš, če so varno izstopili (in zaprli vrata).
Strani: 1