Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Servis ni več molzna krava avtotrgovcev
Strani: 1 2
sporočil: 5.683
Privat servisi v garažah ne samo da so cenejši ampak tudi človeški,
spiješ kavo kakšno rečeš o vinogradu skratka ni dileme kaj ljudje
poleg servisa rabijo
sporočil: 967
Kot sem že omenil - če k pooblaščenemu serviserju voziš četudi zelo
stare gare (ki pa ni nič narobe z njimi) redno in skladno z
servisnim priročnikom vozila (recimo na 10 ali 15 tisoč km oziroma
1x letno), niso servisi pri uradnih serviserjih prav nič dragi.
Rekel bi, da na dolgi rok celo veliko ceneje kot pri tistemu znancu
pod kozolcem. Vsekakor pa veliko veliko cenejši kot redni servisi
vseh ta novih "gar", nabildanih z kupom elektronike in ostale
marketinške navlake.
sporočil: 2.264
Sam svojega Passata redno servisiram na uradnem servisu in sem
izredno zadovoljen. So fleksibilni, prijazni in cenovno OK.
Pokličem par dni preden bi pripeljal in se brez težav zmenim za
termin, ki mi odgovarja. Ko jim pripeljem avto (vedno spotoma, ko
sem na službeni poti) grem ali na kosilo ali pa v bližnji lokal na
kavo (in delat na računalniku ali pa brat Finance), vmes je servis
zaključen in avto opran. Cena pa od 180 do 280 EUR.
Ne vem za kaj bi ga za 100 EUR manj vozil k enmu fušarju brez računa in z izgubo garancije pa se še zafrkaval z terminom in prevozom z servisa in nazaj...
Ne vem za kaj bi ga za 100 EUR manj vozil k enmu fušarju brez računa in z izgubo garancije pa se še zafrkaval z terminom in prevozom z servisa in nazaj...
sporočil: 48.253
Dosti ste molzli, ja... pred leti: prides na WV servis v Kopru, tam
kofe masina, pa sajbe, pa vsa finoca, avta, ki se mu se v garanciji
priziga lucka o okvari motorja, pa ne znate popraviti. Samo ugasati
lucke z racunalnikom. Za dva tedna.
sporočil: 661
Zadnja sprememba: Jaka1955 03.12.2014 20:51
Ne fafljat o poceni uradnih servisih, kjer je liter olja iz soda
40€, ura dela 70€, dela pa izvaja 20 letni vajenec.Neuradni serviser - mojster, včasih vodja uradnega servisa, dokler ni šel na svoje - ima enako olja iz litrske embalaže po 8€, uro dela pa 25€ (vse z DDV). Rezervne dele nabavlja iz centralnega skladišča, odkoder se zalaga tudi uradni servis. Seveda kasira 20 - 30% ceneje kot na uradnem servisu.
sporočil: 1.623
[Jaka1955]Recimo redni servis za E270 CDI, letnik 2004 na Autocommerce (menjava olja,filtra), stane malo več kot dvesto evrov. Če bi šel k"mojstru" bi privarčeval kakšnih 100 EUR, vendar bi izgubil mobilno garancijo.. Se splača??
Ne fafljat o poceni uradnih servisih, kjer je liter olja iz soda 40€, ura dela 70€, dela pa izvaja 20 letni vajenec.
sporočil: 2.264
Račun za servis na 120.000 km (passat 2011):
Inter .serv .preg.
38,70
Protiprasni filter izgr. in vgr
4,00
Potrosni material
2,56
Cistilec olja
10,90
Filter kabine
15,91
CASTROL Ill Castrol EDGE 507.00 5W30 4,50
74,75
CASTROL Ill Castrol EDGE 507.00 5W30 0,50
8,31
Tesnilo
0,41
+ DDV na vse
Olje je 2x držaje kot na internetu, res je, delo se mi pa ne zdi nabito v nebo. Pri XY servisu bi prihranil 50-60 EUR (pri fušarju res še nekaj več zaradi neizdanega računa). Odštejem strošek pranja pa sem na 50 EUR.
Za to da se vozim na servis po službi in izgubljam cajt ali pa da plačujem taksi v dve smeri (hitro zbije moj zaslužek na 25 EUR), da nimam nobene garancije na izvedbo in da seveda še izgubim garancijo na sam avto? Ne hvala...
Inter .serv .preg.
38,70
Protiprasni filter izgr. in vgr
4,00
Potrosni material
2,56
Cistilec olja
10,90
Filter kabine
15,91
CASTROL Ill Castrol EDGE 507.00 5W30 4,50
74,75
CASTROL Ill Castrol EDGE 507.00 5W30 0,50
8,31
Tesnilo
0,41
+ DDV na vse
Olje je 2x držaje kot na internetu, res je, delo se mi pa ne zdi nabito v nebo. Pri XY servisu bi prihranil 50-60 EUR (pri fušarju res še nekaj več zaradi neizdanega računa). Odštejem strošek pranja pa sem na 50 EUR.
Za to da se vozim na servis po službi in izgubljam cajt ali pa da plačujem taksi v dve smeri (hitro zbije moj zaslužek na 25 EUR), da nimam nobene garancije na izvedbo in da seveda še izgubim garancijo na sam avto? Ne hvala...
sporočil: 48.253
[moon]Obstajajo "uradni" pooblasceni servisi in obstajajo (vsaj za nekatere znamke) tudi samo pooblasceni servisi (ki niso v lasti trgovcev). Recimo, za Hondo imas tako Ac-Mobil ("uradni") kot TetraMark d.o.o. ("neuradni", a vseeno "pooblasceni" servis).
> [Jaka1955]
> Ne fafljat o poceni uradnih servisih, kjer je liter olja iz soda 40€, ura dela 70€, dela pa izvaja 20 letni vajenec.
Recimo redni servis za E270 CDI, letnik 2004 na Autocommerce (menjava olja,filtra), stane malo več kot dvesto evrov. Če bi šel k"mojstru" bi privarčeval kakšnih 100 EUR, vendar bi izgubil mobilno garancijo.. Se splača??
sporočil: 13
čas vnosa: 03.12.14 21:39
Ja, se splača. Vozim enakega kot ti 270CDI, vozil svoje cajte na
Autocommerce, zdaj pa že nekaj let ne. Vse rezervne dele kupim sam,
servisira pa autocomercev serviser popoldne v domači garaži. Evo,
redni servis 3 tedne nazaj:
olje Castrol Edge 5 litrov (interspar) 35,50 eur
zračni filter Man 12,00 eur
oljni filter Man 8,00 eur
filter goriva Man 18,00 eur
delo mehanika 25,00 eur
Vse skupaj manj kot 100 eur, trajalo eno urco.
olje Castrol Edge 5 litrov (interspar) 35,50 eur
zračni filter Man 12,00 eur
oljni filter Man 8,00 eur
filter goriva Man 18,00 eur
delo mehanika 25,00 eur
Vse skupaj manj kot 100 eur, trajalo eno urco.
sporočil: 134
Naj mi nekdo razloži, kako lahko v Maxx servisni mreži naredijo
menjavo olja in filtra za nekaj let star avto za 30 evrov in to z
računom in vso pripadajočo prijaznostjo, v uradnih pa stane takšna
storitev vsaj 100 evrov? Olje je pa pri vseh enake znamke! Ne nas
farbat. Dobili ste konkurenco, ljudje najdejo kup informacij na
spletu in poiščejo cenejše rešitve, uradni trgovci pa šele sedaj
dojemajo, kaj se jim dogaja. Hvala bogu, da je na trgu vedno več
konkurence in da dobimo potrošniki več za manj denarja.
sporočil: 967
Ne prodajat bučke, no...
menjava olja pri uradnemu ljubljanskemu serviserju (v okviru rednega letnega servisa) vsaj zame stane 46 eur + DDV (4,25l oziroma 10,90 eur liter + DDV), ura serviserja za celoten servis pa 28,5 eur + DDV (obračunano 1,5 ure za kpl letni servis). Ker si že ravno omenil ceno olja...
Kdo vas tako nateguje na uradnih servisih in kje, se pa morate vprašati sami.
menjava olja pri uradnemu ljubljanskemu serviserju (v okviru rednega letnega servisa) vsaj zame stane 46 eur + DDV (4,25l oziroma 10,90 eur liter + DDV), ura serviserja za celoten servis pa 28,5 eur + DDV (obračunano 1,5 ure za kpl letni servis). Ker si že ravno omenil ceno olja...
Kdo vas tako nateguje na uradnih servisih in kje, se pa morate vprašati sami.
sporočil: 509
Čisto natolcevanje, uradni servisi si izmišljajo vedno nove finte,
da privežejo kupce novih vozil, v ta namen je tudi podaljšana
garancija (5 let). Servisna ura stane 50 € in več, pomislite koliko
pa vi zaslužite na uro, liter olja računajo 1,5 krat dražje, kot ga
dobite v prosti prodaji, s tem da oni dobijo olje v rinfuzi
(sodih).
sporočil: 967
Servisna ura na uradnem servisu 50 eur in več?!
Predlagam, da kdor res toliko plačuje, naj ogleda malo okoli sebe po še drugih pooblaščenih uradnih serviserjih iste znamke. Veliko jih je tudi v družinski lasti in imajo veliko bolj korekten odnos.
Predlagam, da kdor res toliko plačuje, naj ogleda malo okoli sebe po še drugih pooblaščenih uradnih serviserjih iste znamke. Veliko jih je tudi v družinski lasti in imajo veliko bolj korekten odnos.
sporočil: 10
KSZ
Zakaj ima pa Nissan potem tako drage servise? Za Note je prisel 3 in 4 (60 in 80k km) 275 €, pa niso nič dodatnih menjaval izven servisnega programa? Samo delo je bilo 100€, servis pa trajal 2,5 ure...
Zakaj ima pa Nissan potem tako drage servise? Za Note je prisel 3 in 4 (60 in 80k km) 275 €, pa niso nič dodatnih menjaval izven servisnega programa? Samo delo je bilo 100€, servis pa trajal 2,5 ure...
sporočil: 509
Vsi pooblaščeni (uradni) servisi neke znamke imajo enake standarde
in tudi cene, tako da tu konkurenca ne deluje.
sporočil: 56
"servisi niso več molzna krava kot v preteklosti"
Če liter olja stane na pooblaščenem servisu VW 27 EUR +DDV , potem definitivno so servisi molzna krava. Ta isto olje stane v redni prodaji 8 EUR z DDV.
Dokler bodo pooblaščeni servisi služili na račun potrošnega materiala in ne na račun kakovosti storitev, potem dodane vrednosti takih servisov ni.
In servisi grupe Porsche Slovenija definitivno spadajo v to grupo...
Če liter olja stane na pooblaščenem servisu VW 27 EUR +DDV , potem definitivno so servisi molzna krava. Ta isto olje stane v redni prodaji 8 EUR z DDV.
Dokler bodo pooblaščeni servisi služili na račun potrošnega materiala in ne na račun kakovosti storitev, potem dodane vrednosti takih servisov ni.
In servisi grupe Porsche Slovenija definitivno spadajo v to grupo...
sporočil: 4.301
AC MB Micka, prvi servis 250€, drugi 400€... Enak( do pikice) avto
kupljen 6m pozneje servis Mlakar Stopce pri Sentjurju prvi servis
160€, drugi 260€... lahko samo recem, da glih sedin pri Ahacu, jem
bujto repo cakajoc, da bo konec servisa(ze tretji pri
Mlakarju)
:)
LpA
p.s.: oba uradna in pooblascena za Micke...
:)
LpA
p.s.: oba uradna in pooblascena za Micke...
sporočil: 15
Pooblaščeni servis veliko finančno SRANJE. Ford-tranzit L.2008,
baje bati serijska hiba, men naredi luknjo skozenj, menjava 4x
bati, ojnice, itd. skratka skoraj pol motorja menjava.Ford
Čepin-Vojnik predračun cca: 3300€ pa še ne vedo ali bo to dovolj, v
delavnici dva pomočnika. Trobiš-Proseniško, "vsaka čast majstore"
vse skupaj 1500€, po generalni narejeno 30000km pa še motor kar
dela. EGR-ventil Ford Čepin 580€, Ford Edo-Podplat 310€. In ne mi
razlagat o zakonitosti pooblaščencev, to je za ljudi brez znanja
ali z veliko denarja...
sporočil: 1.660
čas vnosa: 04.12.14 13:33
sam fušat pa bo za avtomehanike dobro leto, ma kaka kriza, brez
dela ni jela
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 04.12.2014 14:17
[kajulci]Potem je to pooblasceni servis, ki pa ni nujno da je "uradni" servis. Dajte skapirat to razliko, no?
Ne obstajajo samo uradni servisi in garažni mojster servisi. Dokler je avto v garanciji, ga pač moraš voziti k pooblaščenemu serviserju, po preteku garancije pa ga lahko pelješ na katerikoli servis, tudi nepooblaščen, pa bo delo opravljeno enakovredno strokovno. Moj dragi vozi svojega na nek servis v Rogaško slatino, kjer imajo smešno nizke cene, dobi nadomestno vozilo, štempelj v knjižico, vse propisno.
Obstajajo 4 vrste servisov:
1) uradni pooblasceni (dragi, vcasih tudi zanic, imajo zagarantirane stranke ker ljudje ne vedo za tocko 2)
2) pooblasceni (cenejsi, ker si morajo stranke pridobiti z dobrim razmerjem med ceno in kvaliteto) - avto lahko od prvega dneva dalje servisirate pri taksnem servisu, saj je POOBLASCEN za servisiranje vasega avta in vam nihce ne more odrekati garancije.
3) nepooblasceni servisi, kjer pac mehanik zna popraviti vas avto cisto ok, ali ga pa ne zna ali nima opreme, pac odvisno od znamke in letnika, pa se tu vcasih garancija velja (npr. mreza servisov evroservis - oni zatrjujejo da pri njih garancija proizvajalca velja naprej)
4) fusarji (kot 3, samo brez racuna in seveda brez garancije).
sporočil: 6.570
[bc123a]Tisti tvoj TetraMark je čisto lepo uraden in pooblaščen in naveden na Hondinem seznamu servisov: www.honda.si/hondaWi...olderId=26
Potem je to pooblasceni servis, ki pa ni nujno da je "uradni" servis. Dajte skapirat to razliko, no?
Obstajajo 4 vrste servisov:
1) uradni pooblasceni (dragi, vcasih tudi zanic, imajo zagarantirane stranke ker ljudje ne vedo za tocko 2)
2) pooblasceni (cenejsi, ker si morajo stranke pridobiti z dobrim razmerjem med ceno in kvaliteto) - avto lahko od prvega dneva dalje servisirate pri taksnem servisu, saj je POOBLASCEN za servisiranje vasega avta in vam nihce ne more odrekati garancije.
3) nepooblasceni servisi, kjer pac mehanik zna popraviti vas avto cisto ok, ali ga pa ne zna ali nima opreme, pac odvisno od znamke in letnika, pa se tu vcasih garancija velja (npr. mreza servisov evroservis - oni zatrjujejo da pri njih garancija proizvajalca velja naprej)
4) fusarji (kot 3, samo brez racuna in seveda brez garancije).
sporočil: 48.253
[jani1974]Sicer ne delam reklame za nikogar, gre samo zato, da ljudje razumejo, da ni treba voziti na pooblasceni servis ravno k trgovcu.
Tisti tvoj TetraMark je čisto lepo uraden in pooblaščen in naveden na Hondinem seznamu servisov: www.honda.si/hondaWi...olderId=26
sporočil: 27
Primer izpred 10 let.
Pooblaščen servis Honda v LJ (AC-Mobil) je za isti servis računala še enkrat več kot pooblaščen servis Honda v KR (Žibert).
Na koncu sem ga vozil človeku, ki je bi včasih zaposlen na Hondi kot serviser..
Pooblaščen servis Honda v LJ (AC-Mobil) je za isti servis računala še enkrat več kot pooblaščen servis Honda v KR (Žibert).
Na koncu sem ga vozil človeku, ki je bi včasih zaposlen na Hondi kot serviser..
sporočil: 1.623
[bobek13]Ne vem, kje si glih tega našel, da ga hvališ? Če malo poguglaš, ugotoviš, da imajo kar precej masla na glavi. Če si ti zadovoljen, kar vozi svojega MB-ja tja. Moj je bil velik predrag, da ga dam takim telembakom v roke..
AC MB Micka, prvi servis 250€, drugi 400€... Enak( do pikice) avto kupljen 6m pozneje servis Mlakar Stopce pri Sentjurju prvi servis 160€, drugi 260€... lahko samo recem, da glih sedin pri Ahacu, jem bujto repo cakajoc, da bo konec servisa(ze tretji pri Mlakarju)
:)
LpA
p.s.: oba uradna in pooblascena za Micke...
sporočil: 48.253
[kajulci]Dvomim da obstaja uradni servis pri trgovcu Fiata, ki ne bi servisiral Fiatov. Verjetno bi bilo v nasprotju s pogodbo z zastopnikom znamke.
Pa saj meni je že vseskozi jasno, da ne rabiš avto vozit glih trgovcu, to tudi že ves čas ne počnemo. Ampak s klasifikacijo servisov pa se jaz ženska tudi nisem ukvarjala :) Hvala za pojasnilo.
Ampak ne razumem pa tisto, da so uradni pooblaščeni in pooblaščeni. Recimo tale servis v Rogaški je pooblaščen za Peugeota, ne pa za mojega Fiata. Pa kljub temu, če bi jaz peljala svojega Fiata, bi mi ga poservisirali bistveno ceneje kot recimo v LJ, s štempljem v knjižico. Samo smo na koncu našli blizu LJ toliko cenejši servis, da je bila razlika do unega Rogaškega premajhna, da bi se mi splačalo lesti gor. Kaj je potem ta servis v Rogaški, če ni pooglaščen? A obstajajo tudi uradni servisi, ki niso pooblaščeni (oz. so pooblaščeni za ene znamke, za druge pa ne?)
(si morda mislila na to?)
Bistvena prednost "neuradnih" pooblascenih servisov (torej tistih, ki so samostojni in ne del trgovske verige) je v tem, da nimajo garantiranega dotoka strank zaradi nakupov novih avtomobilov dolocene znamke. Kar pa ne pomeni da so vsi dobri, morali pa biti vsi gotovo cenejsi.
sporočil: 10.844
KSZ
Direktiva o skupinskih izjemah in bla, bla bla
Pravi: (takole mal iz glave)
Da za ohranitev tovarniške garancije NI potrebno servisirati vozil na pooblaščenih servisih proizvajalca.
Neodvisen serviser mora samo slediti servisnim postopkom, ki jih predpiše proizvajalec. Proizvajalec MORA dati na razpolago vso opremo in navodila za izvedno servisa tudi zaiteresiranemu nepoblaščenemu serviserju (nikjer ne piše da zastojn).
Če tega proizvajalec vozil ne zagotovi, potem NISO izpolnjenii pogoji za zavračanje okrav v okviru garancijske dobe.
In še in še, ....
Direktiva o skupinskih izjemah in bla, bla bla
Pravi: (takole mal iz glave)
Da za ohranitev tovarniške garancije NI potrebno servisirati vozil na pooblaščenih servisih proizvajalca.
Neodvisen serviser mora samo slediti servisnim postopkom, ki jih predpiše proizvajalec. Proizvajalec MORA dati na razpolago vso opremo in navodila za izvedno servisa tudi zaiteresiranemu nepoblaščenemu serviserju (nikjer ne piše da zastojn).
Če tega proizvajalec vozil ne zagotovi, potem NISO izpolnjenii pogoji za zavračanje okrav v okviru garancijske dobe.
In še in še, ....
sporočil: 48.253
[0513ANITO]Ja. Sam nimam izkusenj z nepooblascenimi serviserji, ker sem vozil avto k serviserjem "II. klase" torej pooblascenim, ki pa avtov ne prodajajo. Zato ne vem, kaksne so prakticne izkusnje v sloveniji s tem...
Neodvisen serviser mora samo slediti servisnim postopkom, ki jih predpiše proizvajalec. Proizvajalec MORA dati na razpolago vso opremo in navodila za izvedno servisa tudi zaiteresiranemu nepoblaščenemu serviserju (nikjer ne piše da zastojn).
Če tega proizvajalec vozil ne zagotovi, potem NISO izpolnjenii pogoji za zavračanje okrav v okviru garancijske dobe.
In še in še, ....
sporočil: 10.844
[bc123a]Samo en namig.
> [0513ANITO]
> Neodvisen serviser mora samo slediti servisnim postopkom, ki jih predpiše proizvajalec. Proizvajalec MORA dati na razpolago vso opremo in navodila za izvedno servisa tudi zaiteresiranemu nepoblaščenemu serviserju (nikjer ne piše da zastojn).
>
> Če tega proizvajalec vozil ne zagotovi, potem NISO izpolnjenii pogoji za zavračanje okrav v okviru garancijske dobe.
>
> In še in še, ....
Ja. Sam nimam izkusenj z nepooblascenimi serviserji, ker sem vozil avto k serviserjem "II. klase" torej pooblascenim, ki pa avtov ne prodajajo. Zato ne vem, kaksne so prakticne izkusnje v sloveniji s tem...
Avto NI raketna znanost.
PS (to ne pomeni, da ga vsi obvladajo, jih je pa zagotovo več takih, kot pa raketnih znanstvenikov)
sporočil: 48.253
[0513ANITO]Ej, pa to vem. Tisto kar me zanima so izkusnje z uradnim servisom, ce k njim pripeljes avto s stampiljko nepooblascenega serviserja. A to pozrejo tako,, kot doloca EU uredba, ali probajo po slovensko mutiti?
Samo en namig.
Avto NI raketna znanost.
PS (to ne pomeni, da ga vsi obvladajo, jih je pa zagotovo več takih, kot pa raketnih znanstvenikov)
sporočil: 10.844
[bc123a]Mutijo po slovensko.
> [0513ANITO]
> Samo en namig.
>
> Avto NI raketna znanost.
>
> PS (to ne pomeni, da ga vsi obvladajo, jih je pa zagotovo več takih, kot pa raketnih znanstvenikov)
Ej, pa to vem. Tisto kar me zanima so izkusnje z uradnim servisom, ce k njim pripeljes avto s stampiljko nepooblascenega serviserja. A to pozrejo tako,, kot doloca EU uredba, ali probajo po slovensko mutiti?
Dokler ne rečeš STOP. Odjebite ali pa pokličem koga.
Ampak pazi neki.
Obstojajo tudi podaljšane garancije trgovcev. Recimo Opel 8 let (karkoli že to pomeni).
Tam je pa načeloma tako, da Opel krije svojo garancijsko dobo, trgovec pa svojo (tuki pa načeloma lahko postavi svoje pogoje).
Recimo za dobo od (+3...8 let). Če je tovarniška recimo 3 leta.
Strani: 1 2