Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Skromnost v imenu napredka, a ne v orjaku X5
Strani: 1
sporočil: 2.264
Glede na razliko v ceni je dejansko vsaj kar se BMW-ja tiče
doplačilo 0 EUR. Razlika namreč v celoti odpade na davek na motorna
vozila s prostornino od 2.500 do 2.999 cm3 (8%).
Sam sicer mislim, da ima ta motor smisel v izvedbi Sdrive, kjer se prihrani kup teže zaradi enostavnejšega pogona ter manjše obremenitve motorja in s tem tudi manjšo porabo.
BTW, punca je v ZDA imela par dni testnega X5 5.0i M sport. Navdušena nad avtom, cena pa pride pod 80.000 USD za precej hudo opremljeno verzijo oz. manj kot pri nas najcenejši X5... Bo pa bolj verjetno padel X5 3.5i za ceno pod 60.000 USD.
Sam sicer mislim, da ima ta motor smisel v izvedbi Sdrive, kjer se prihrani kup teže zaradi enostavnejšega pogona ter manjše obremenitve motorja in s tem tudi manjšo porabo.
BTW, punca je v ZDA imela par dni testnega X5 5.0i M sport. Navdušena nad avtom, cena pa pride pod 80.000 USD za precej hudo opremljeno verzijo oz. manj kot pri nas najcenejši X5... Bo pa bolj verjetno padel X5 3.5i za ceno pod 60.000 USD.
sporočil: 23
čas vnosa: 25.08.14 14:07
saj lahko prijaviš bivališče v Nemčiji, kupiš avto pri nas, izvoziš
in registriraš v Nemčiji.
Za razliko kupiš še enega Cliota in gresta s tvojo na dober 1 mesečni dopust All-Inclusive :)
Za razliko kupiš še enega Cliota in gresta s tvojo na dober 1 mesečni dopust All-Inclusive :)
sporočil: 2.300
Kdaj boste nekateri dojeli ,da v X5 ,X9 ,Q7Q9 ,Durangotih,Range
Rocerjih in Tahoijih ali Escaladih pač nemorete imeti kafe mlinov
ne samo ,da bo življenska doba motorja bistveno krajša in
vzdrževanje dražje ,sorazmerno velika bo tudi poraba,kajti če želiš
kam priti moraš siliti motor,siljenje pa pomeni več obatov večjo
porabo,večje pregrevanje ,večje obremenitve itd.Skratka downseizing
je fail v segmentu luksuza in terencev prve napake se bodo kmalu
pokazale seveda pa se bo z dovn seizingom tudi nižala
garancija,skratka neumnosti ,ki jih počne EU nas bodo udarile kmalu
ne samo ,da boimo postali nepomemben trg velik del avto industrije
z razvojem utegne zapustiti EU.Sem za zmanjševanje emisij itd ampak
za po pameti in racionalno tole kar se počne sedaj bo udarilo nazaj
in bolela bo glava.
sporočil: 1.046
Res je, X5 25d sDrive s pogonom le na zadnja kolesa ima še emisije
pod 150g C02, zato je DMV vezan na izpuste CO2 še nižji (6 namesto
11 %,) prihranek pri ceni je nadaljnjih 3.500 EUR. Morda je ta
motor najbolj smiselen v tej različici.
Miloš M.
Miloš M.
sporočil: 2.300
[milos9]Spoštovani Milač!
Res je, X5 25d sDrive s pogonom le na zadnja kolesa ima še emisije pod 150g C02, zato je DMV vezan na izpuste CO2 še nižji (6 namesto 11 %,) prihranek pri ceni je nadaljnjih 3.500 EUR. Morda je ta motor najbolj smiselen v tej različici.
Miloš M.
A bi mi prosim pojasnili ,zakaj potem terati 2,2 tonsko kripo od X5 na 2 pogona,če lahko z nižjimi stroški obratovanja in ceno ter voznimi lasnostmi ter porabo kupim 525iX ali535iX?
In še nekaj idiotsko je imeti terenca in 2WD pogon.
Zakaj?
Najprej cena,nato poraba,nato vzdrževalni stroški in zanič za teren in nenazadnje že same gume in lega na cesti tako tako in tudi udobnost vožje se nemore primerjti z limuzino.Skratka gre za čudno varijanto "mestnih kmetov" ,ki nujno rabijo "friziran traktor" za vožnjo po robnikih,kjer še sterejo kakšno felgno o pravem off roadu pa imajo toliko pojma kot krave o super računlniku.
sporočil: 2.264
99% SUVov nikoli ne zapusti avtocest in mestnih ulic tako da je
štirikolesni pogon nepotreben, vsaj povsod, kjer so še zime
mile.
Kaj kupiti za isti denar (limo, SUV ali pa kupe), je stvar osebne preference. Čeprav glede na vedno slabše stanje cest in vedno več ležečih policajev, SUVi niso več nelogična izbira niti pri nas...
Kaj kupiti za isti denar (limo, SUV ali pa kupe), je stvar osebne preference. Čeprav glede na vedno slabše stanje cest in vedno več ležečih policajev, SUVi niso več nelogična izbira niti pri nas...
sporočil: 148
[dz1975]Jup. V povprecju so avti v U.S. okoli 20-30% cenejsi. Ko pa prides v premijski razred pa so tudi do 50% cenejsi. In nic ne prekosi zvoka sest valjnika (ali 8 valjnika). Kar naenkrat se ti zdijo 4 valjni mlincki prav neokusni. Pa seveda bencinarji in ne dizelski traktorji. Ah koliko stane ta evropa.
Glede na razliko v ceni je dejansko vsaj kar se BMW-ja tiče doplačilo 0 EUR. Razlika namreč v celoti odpade na davek na motorna vozila s prostornino od 2.500 do 2.999 cm3 (8%).
Sam sicer mislim, da ima ta motor smisel v izvedbi Sdrive, kjer se prihrani kup teže zaradi enostavnejšega pogona ter manjše obremenitve motorja in s tem tudi manjšo porabo.
BTW, punca je v ZDA imela par dni testnega X5 5.0i M sport. Navdušena nad avtom, cena pa pride pod 80.000 USD za precej hudo opremljeno verzijo oz. manj kot pri nas najcenejši X5... Bo pa bolj verjetno padel X5 3.5i za ceno pod 60.000 USD.
sporočil: 1.046
Pozdravljeni,
Ne pravim, da je dvokolesno gnani X5 prava izbira v tem cenovnem razredu, je pa za tiste, ki si pač želijo X5, najbolj racionalna izbira. Kot sem omenil v članku, se nam najbolj smiselna kombinacija pri tem modelu zdi 30d motor in xDrive.
Ne pravim, da je dvokolesno gnani X5 prava izbira v tem cenovnem razredu, je pa za tiste, ki si pač želijo X5, najbolj racionalna izbira. Kot sem omenil v članku, se nam najbolj smiselna kombinacija pri tem modelu zdi 30d motor in xDrive.
sporočil: 2.264
[Buljba]Evo, punca dobila ponudbo za novega X5 xdrive 3.5i X-line...50.700 USD z davkom in pripravo. Metalik, šibedah, krom paket, kamera, 19'', usnje z memory paketom, les, hifi, navi, temne šipe, alarm, ipd...za ceno povprečne trojke pri nas...
Jup. V povprecju so avti v U.S. okoli 20-30% cenejsi. Ko pa prides v premijski razred pa so tudi do 50% cenejsi. In nic ne prekosi zvoka sest valjnika (ali 8 valjnika). Kar naenkrat se ti zdijo 4 valjni mlincki prav neokusni. Pa seveda bencinarji in ne dizelski traktorji. Ah koliko stane ta evropa.
sporočil: 2.300
[milos9]Seveda je 3 l mototr racionalna opcija kot X drive ,čemu imeti kanto ,ki ne gre že po malce slabši cesti ali travniku nikamor in plačati 20-34 % več kot za avto boljših zmogljivosti.
Pozdravljeni,
Ne pravim, da je dvokolesno gnani X5 prava izbira v tem cenovnem razredu, je pa za tiste, ki si pač želijo X5, najbolj racionalna izbira. Kot sem omenil v članku, se nam najbolj smiselna kombinacija pri tem modelu zdi 30d motor in xDrive.
Seveda je želja imeti X5 vendar je logično vprašanje ali je smiselno kupovati avto ,ki naj bi bilSUV ali off roader v resnici pa je kripa slabša in dražja od limuzinske X drive 5 ke.
Seveda mi ni razumljivo čemu bi kupoval friziran traktor,ki še po njivi gre slabo zaradi ega.
Če pogledam logične izbire glede X5 so motorji za ZDA in mogoče d50 seveda in X driveseveda pa je tak avto "strošek"seveda pa je tudi "uporaben stošek" medtem ko pa tisti ,ki za deve v bistvo ne rabijo naj najprej poplačajo upnike nato pa si umislijo X5 to pač ni avto za vsakega slovenskega in še katerega "seljaka",dejstvo je takole ljudje se morajo dejansko vprašati kaj rabijo zagotovo pa polovica teh Slovencev tega NE RABI in naj najprej poplača upnike ,ki jim dnevno sedijo za vratom.
Kaj hočem povedati X5 ni avto za toliko slovencev kot si le ti domišljajo,seveda pa so želje,realnost,zmogljivost itd v hudem razkoraku.
Kaj želim ,dejansko povedati tavim tovornjah z nosilnostjo 7,5 t kupim pa vlačilca za 38 t in to zato ,da to vidijo drugi.
Skratka,vprašljiv je tudi down seizing ,kajti tudi fizikalni zakoni imajo svoje meje,neumni politiki jih pač nimajo.
Strani: 1