Zasebnost
3 min
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
2 uri
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 1
3 ure
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika 7
5 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
5 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500
12 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
13 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
14 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
14 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
15 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha? 1
15 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
15 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
16 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
16 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
17 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030
17 ur
Pri Oplu še vedno odločeni za električni prehod 1
17 ur
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
17 ur
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada

Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2615689] 09.09.16 14:14 · odgovor na: pobalin (#2615683)
Odgovori   +    1
Medtem ko je zaradi še vedno razdivjane afere VW Dieselgate noter padel še Porche in je zdaj resno na udaru tudi ober-šef Boscha Volkmar Denner,
www.spiegel.de/wirts...11523.html

se je nemški prometni minister Alexander Dobrindt zatekel k - etiki! :-)

FAZ poroča, da je Dobrindt ustanovil etično komisijo za avtonomno vožnjo, ki bo pripravila okvire za zakonodajo v zvezi z avtonomno vožnjo. Po Dobrindtovih trditvah, naj bi veljalo, da bo voznik med vožnjo lahko npr. bral knjigo, če pa se bo medtem zgodila nesreča, bo odgovornost zanjo padla na proizvajalca avtomobila.

Logično. Tako kot je na proizvajalca padla odgovornost za sleparsko prikrivane prevelike izpuste škodljivih plinov in ta odgovornost VAG bo v ZDA očitno neprimerljivo dražja kot v pravno idealni in pravično regulirani EU. Najbrž se bo materialna odgovornost tudi bratsko razporedila po dobaviteljski verigi navzdol. Imajo Nemčija, Francija, Italija, EU kakšno etično komisijo za politično nerealne normative, rešetast nadzor in sleparsko podrejanje tem normam? Avtonomni avti bodo kvečjemu pojutrišnjem, emisije pa vdihavamo danes!
Bundesverkehrsminister Alexander Dobrindt (CSU) ruft eine Ethikkommission für das automatisierte Fahren ins Leben. Die Kommission soll der in Düsseldorf erscheinenden „Wirtschaftswoche“ zufolge vom ehemaligen Bundesverfassungsrichter Udo di Fabio geleitet werden und noch in diesem Monat ihre Arbeit aufnehmen.
Ziel sei ein rechtlicher Rahmen, in dem sich von Computer gesteuerte Autos in Gefahrensituationen verhalten müssen und „an dem sich Programmierer orientieren können“, sagte Dobrindt in einem am Donnerstag vorab in Auszügen veröffentlichten Interview.
Damit werde eine zentrale Haftungsfrage geklärt. „Der Fahrer darf also die Hände vom Lenker nehmen, dabei ein Buch lesen oder E-Mails checken. Wenn etwas passiert, haftet der Hersteller“, erläuterte der CSU-Politiker.
www.faz.net/aktuell/...25781.html