Zasebnost
15 min
Slovenska aplikacija okronana za najboljšo v kategoriji družbeni vpliv po izboru Appla
1 ura
Kako bi Simon Maljevac priskrbel milijardo evrov za stanovanja 2
1 ura
Kako nove tehnologije in nove kmetijske prakse koristijo kmetijam (PRO)
1 ura
V EP je že 25 let navečja - desnosredinska politična skupina Evropske ljudske stranke EPP 1
2 uri
10 znamenj, da se vaši delnici ne piše dobro
2 uri
To so zmagovalci izbora Poslovni avto leta 2024
2 uri
Stilles bo enemu izmed poplavljencev podaril les za izgradnjo hiše
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Jadralska kolumna 2
2 uri
Odločeno, kdo bo za šest milijonov evrov odrasle izobraževal za digitalne kompetence
2 uri
Po objavi prevzemne ponudbe delnica NLB na rekord, Addika pod prag 1
3 ure
Založite se z e-knjižicami iz vsebin portala Finance.si in revije Moje finance
3 ure
Minister Han slovenski lesni industriji obljubil podporo
3 ure
Od julija širitev programov fizioterapije za 69 timov
3 ure
Guverner BS Vasle: "ECB se ne zavezuje nobeni vnaprej določeni poti obrestnih mer"
5 ur
Nizozemci so izvolili evroposlance - po vzporednih volitvah skrajna desnica ni zmagala, se je pa zelo okrepila 1
6 ur
Na Dnevu tehnike o preciznem kmetovanju v trajnih nasadih
6 ur
Objavljena prevzemna ponudba NLB za Addiko Bank: cena (še) ostaja 20 evrov na delnico
7 ur
Obvestilo delničarjem: pripojitev družbe Mladinska knjiga Trgovina d.o.o. k družbi Mladinska knjiga Založba d.d. (Oglas)
7 ur
Agroživilski sektor je odsev dvajsetletne nezrele politike

Strani: 1

Korazijan sporočil: 392
[#2840875] 25.04.20 11:17 · odgovor na: (#2840865)
Odgovori   +    3
Ja, to je bila takrat slaba odločitev - najbrž bi bilo bolje kupiti vodikove vlake za tiste proge, ki niso elektrificirane. Velika večina novih stadlerjev bo sicer na elektriko.
theconversation.com/...ood-110450
Korazijan sporočil: 392
[#2840965] 25.04.20 17:43 · odgovor na: (#2840916)
Odgovori   +    2
To tudi, ampak je treba najprej naredit razpis : )
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2840990] 25.04.20 19:55 · odgovor na: Korazijan (#2840965)
Odgovori   +    4
[Korazijan]
To tudi, ampak je treba najprej naredit razpis : )
Obadva filozofirata 100 na uro. Sicer pa problem sploh ni v karanteni za nov vlak, končno vlak ni v karanteni, ampak (pre)strogi ukrepi onemogočajo šolanje etc... Pravi problem pa je, da smo ena od redkih držav v Evropi brez javnega prometa. In kakor kaže minister za božja pota o uvedbi javnega prometa še nič ne razmišlja, pa je že kar nekaj tednov odkar je izjavi, da si ni mislil, da je javni javni promet tako pomembna zadeva. Sicer pa brez javnega prometa ne bo šolstva in ne normalnega gospodarskega življenja.

Pa še malo tehnični razlogov za nakup (kot že povedano manjši del) dizelskih vlakov:

1) Elektrifikacija nekaterih prog zaradi visokih stroškov ni ekonomična!
2) Seveda se že dobijo razno razni vlaki na alternativni pogon, baterije, vodik,... ampak na nesrečo so krepko dražji in še ne preveč preiskušeni.. Bolje počakati, da se zadeva izkristalizira in cena pade na spodoben nivo.

vsekakor bi pa od tako cenjenega strokovnjaka s številnimi patenti ,kot je naš forumaš pričakoval več znanja o železniškem prometu. Ni vse v 4-kolesnem plehu.

Strani: 1