1 ura
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: kaj je pokazal merilnik sevanja?
1 ura
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims
3 ure
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
3 ure
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
3 ure
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
3 ure
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
3 ure
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
9 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
10 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
14 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
16 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
16 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
17 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 7
18 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
18 ur
What TikTok Got Wrong About America
18 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
19 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-61428 sporočil: 4.493
[pobalin]
> [Inside]
> Kupujejo Nomago, prodajajo delež tovornega prevoznika.

Hehe, v bistvu prodajajo del svoje osnovne dejavnosti, da bi se šli avtobusarje, kar je silno propulzivna panoga, v kateri rabiš malo kapitala in veliko znanja, da požanješ veliko dodane vrednosti.

Spominja me na bohoričevanje v Savi, ki je zadnji del svoje osnovne dejavnosti prodala Čehom in končala na smetišču državno in delničarsko pokritih dolgov. Edina sreča je, da SŽ ne bodo mogli nacionalizirati, ker so že nacionalizirane.
Prodaja kuro, ki nese dobiček in krepi lačno zabavo žel. vozil in avtobusov. Ko je izgubil avrigo so mu sedaj ustregli. Kopira tudi malo obb in db vendar sž ni v tej situaciji. Plus stroški širitve čez mejoLahko bi vedel iz casino Portorož kako se je to končalo. A sedaj ima mandat potrjen lahko dela.
> Ali se g. Mes in kompanija zaveda da to pomeni manj zaslužka s tovorom in vec potrebnih državnih sredstev za potniški promet?

Bodo noter prinesli z avtobusi, hehe. Pa SŽ bodo z Nomagom dobile še en sistem za spletno prodajo vozovnic, da bodo lahko še enkrat najeli kakšen čuden konzorcij, ki jim bo za kakšen milijonček ali dva naslednjih pet let optimiziral in združeval oba sistema.
A res kar pretakali bodo iz tovornega v potniški in obratno, a nimajo ločenih računov. Kdor bi sel to brskat ne pride do konca. :)
Bolj se čudim državi 52 garnitur avtobusi flota da te kap s tem da ni jasno kam bodo stara vozila. Razen če bi res hoteli folk na JP tovor pa na cesto, morda v teoriji gre. Kdo ve kaj so izračunali?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2816708

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Inside]
Prodaja kuro, ki nese dobiček in krepi lačno zabavo žel. vozil in avtobusov. Ko je izgubil avrigo so mu sedaj ustregli. Kopira tudi malo obb in db vendar sž ni v tej situaciji.
Kdo ve kaj so izračunali?
Kakor napravi stari, je zmerom prav. :-)

Strani: 1