Zasebnost
5 ur
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
5 ur
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
5 ur
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
9 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
9 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
11 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
11 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
11 ur
Fantje igrajo monopoli 6
11 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
11 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
12 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
12 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
12 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
13 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
13 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
13 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1357 sporočil: 7.095
To kar se dogaja z 737 Max je najboljši primer kaj se zgodi če v fazi porjektiranja v projekt vstavljaš elemente, ki jih v praktičnem smislu ne poznaš. Da bo Boeng sploh preživel kot podjetje se lahko zahvali samo dejstvu da ima samo enega sebi primerljivega tekmeca po obsegu poslovanja na trgu, Airbus in da število Boengovih ostalih letal v delovni fazi tako veliko da podjetje za silo lahko neko krajše obdobje preživi tudi samo s prodajo nadomestinh delov, ki jih je potrebno menjavati ob servisnih intervalih. Kaj bodo prinesle pa nove ekološke smernice v politiki vsem proizvajalcem letal in nov način razmišljanja med prebivalstvom je misterija za vse, tako politike kot proizvajalce.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2812534

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.382
Ni problem v tem. Problem je v tem da se je v ZDA industrija verificirala in certificirala kar sama.

Na 60 let star air-frame so želeli stlačit nekaj kar več ne gre. Airbus ima s svojo 32X serijo produkt ki je 30 let mlajši.

In ker Boeing ni imel odgovora na 32X Neo, so nabili nekaj na staro kljuse 737, kar niti slučajno ni šlo gor. In zakaj? Razvoj novega letala stane. In stane v smislu let razvoja in stroškov certificiranja pilotov etc... če pa rečeš da je to v bistvu enako letalo, in ti FAA potrdi, da to drži (vse teste in vse so že outsourcali tebi kot proizvajalcu) pol je to bližnjica.

Le da se Boeingu ni izšla. In še dobro da jim 737 ni padel dol nekje nad Apalači... ker se danes ne bi pogovarjali o "novi napaki v software " ampak o dejanskem stečaju Boeinga

Strani: 1