Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-265647 sporočil: 2.049
To je res.

Ob tem pa, da so proge nevarne. Pragovi razpokani, še leseni. Pod kraškim robom so vidno ukrivljeni tiri, očitno posledica nekega plaazenja, cel kup skal lahko pade na progo in izstiri vlak, nič ni zaščiteno. Hkrati pa, ob progi cel kupi pločevink in konzerv, torej vzdrževanje poteka ob pivu. Profesionalnost po najvišjih standardih.

2TDK so projektirali kompanioni iz te družbe, ŽPP doo in prijatelji. Torej ali kdo res vrjame da so pristopi in tehnične rešitve na nekem svetovno naprednem nivoju in na podlagi najboljših praks v industriji? Zakaj že?? ker se v Slo. ni še nikoli zgradil kilometer nove železnice, so dobile nekatere firme to priložnost, brez ene reference !!!!

Še bo katastrof na tem kraku, tudi novem.