Strani: 1

sopranos sporočil: 11.405
[#2807840] 15.12.19 18:01
Odgovori   +    3
Logično. Prav je, da vsi, ki so vlagali v ta nateg izgubijo ves svoj denar.
Taksiji so dragi in zanič, kajne? In še premalo jih je. In sedaj pride Uber in reče, mi bomo opravljali taksi prevoze, samo se ne bomo imenovali taksi služba, ampak aplikacija. Cene bodo nižje od klasičnih taksijev, število naših taksijev bo ogromno, mi pa bomo od vsake vožnje pobirali %. Sliši se super, kajne? Če pač ne vključiš možganov in logike.
Zakaj? Taksiji nikoli niso bili posel z veliko dodano vrednostjo. Uberjeva inovacija je v tem, da je na polno kršil zakonodajo. Odmislimo del, ki se nanaša na licence. Osredotočimo se samo na ceno dela in prevoza. Če voznike kontroliraš v vseh pogledih, potem težko rečeš, da gre za neodvisne pogodbenike. In si hitro na tem, da so to tvoji zaposleni,ki so upravičeni vsaj do minimalne plače, dopusta, bolniške, tudi strošek avtov ne more biti njihov itd. Hkrati si pa na ceste spravil 3x,4x več teh taksi preboznikov. Se pravi, da si povečal ponudbo. Kar pomeni, da ne moreš imeti prav visokih cen. Saj dobiček se da tudi v takem poslu delati, samo če normalno vrednotiš njihov posel, potem ti je takoj jasno, da to ne morejo biti vrednosti, ki se merijo v desetinah milijard dolarjev.

Nora vrednotenja so možna pri firmah, kjer je recimo proizvodna cena na enoto 1 dolar, prodaš pa to za 100 dolarjev. Tako kot to delajo farmacevti, Apple, Google itd.

Taksi prevozi so pa podganja tekma za najnižjo ceno. Z nizkimi zaslužki. Isto je z dostavo hrane itd.

Strani: 1