39 min
Ko en klik stane milijone: zakaj podjetja gradijo sisteme za zgodnje opozarjanje (Oglas)
53 min
Samsung v drugem četrtletju s precej nižjim dobičkom
1 ura
Trump z avgustom napovedal višje carine za 14 držav 1
2 uri
Zdravstveni dom Bled ima novega sodelavca, ki bo reševal življenja
2 uri
Kitajci v Evropo s pomočjo Toyotinega megatrgovca iz Savdske Arabije
5 ur
Tudi za kmete na voljo izobraževanje na daljavo
13 ur
Zmeda in neposlušnost pri umeščanju novih oblik mobilnosti 1
13 ur
Igor Bizjak: Pri umeščanju novih oblik mobilnosti se premalo poudarja vloga urbanistov 3
14 ur
Trump napovedal 25-odstotne carine za Japonsko in Južno Korejo; ameriške borze navzdol
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Evropske spodbude za inovacije v mestnem prometu: kaj se sofinancira
17 ur
Kako Renaultovo vsevidno oko pomaga letno prihraniti četrt milijarde evrov?
17 ur
Koledar: kdaj slovenske borzne družbe objavijo polletne rezultate
17 ur
Škodina največja novost na münchenskem salonu električna octavia?
19 ur
Gradbena dvigala v Sloveniji: zakaj zaostajamo za evropskimi standardi? (Oglas)
19 ur
INTERVJU Po drugi upokojitvi znova v sedlu – nekdanji Boschev menedžer na čelu slovenskega Elapheja
19 ur
Zaradi izbruha vulkana odpovedanih več kot dvajset letov na Bali
19 ur
For Brazil’s Criminals, Coffee Beans Are the Target
20 ur
Katere banke vam ponujajo fiksno obrestno mero pod tremi odstotki?
20 ur
Delnica Nvidie je na rekordu. Bi jo lahko poneslo na 250 dolarjev? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[pobalin]
A niso nekaj takega še ne tako davno govorili za Segway, čudo tehnike in sprehajalo prihodnosti?
Hja, a propos Segway...
Before it launched, the Segway was said to revolutionize the way cities are laid out and how people get around them. Venture capitalist John Doerr predicted it would reach $1 billion in sales faster than any company in history, and that it could be bigger than the Internet. Kamen expected to be selling 10,000 units a week by the end of 2002—that's half a million a year. In the next six years, Segway sold just 30,000 units, according to Forbes.
It's hard enough to get cities to embrace the bicycle, something that's been around for a century and a half, and to design their streets around it. And, though many bikers look ridiculous in their skin-tight racing outfits, at least they're getting a workout. The Segway was perhaps the laziest mode of transportation around. "People just didn't know what to make of it," says Shankman. "Every time I used it, I just wound up feeling fat. I got called lazy more times than I could count." Not a good recipe for success. Like the troubled Google Glass, another supposedly "revolutionary" product, the Segway invited mockery, not awe.
www.wired.com/2015/0...ake-sense/

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2792021

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 11.312
Oslarija Indija ima rikse: pokrite dvosede in stirisede, ki jih poganja biciklist ali mopedist. Vse okoljevarstvenike zaposliti kot bicikliste riks. Boekobio, pa ponucali bodo odvecno energijo, da nas ne bodo gnjavili. Presvicanim ne bo treba v savno. Samo pod tus, pa spat.

Strani: 1