8 min
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
2 uri
Najbolj brani članki danes
4 ure
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 2
5 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
7 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
8 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
8 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
9 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 3
10 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
10 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
10 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
10 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
11 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
11 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
13 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
13 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
14 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
17 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[vickibedi]
Skiroji ne bodo pozabljeni, nasprotno. Uporaba takšnih vozil se bo še povečala, če le ne bodo omejeni s kakšno biroktratsko prepreko ipd. To je tudi možno, ker bo gostota prometa in s tem povezane nevšečnosti (prekrški,nesreče) postali preveč moteči.
Do takrat pa sta dež in sneg edini omejitvi za skiro. Ko bodo izdelali pokrito verzijo električnega mini vozila, bo to gotovo prodajni hit.
A niso nekaj takega še ne tako davno govorili za Segway, čudo tehnike in sprehajalo prihodnosti? Dragi moji, težko je odkrit nov avto ali pralni stroj ali osebni računalnik. Do takrat bomo pač prepuščeni raznim domislicam navidezno odraslih z najstniškimi idejami - od e-skirojev do odrešiteljskih gretic.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2792008

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.900
Greta nima nobenih domislic. Ona cepeta. Tudi nic ne razume. Samo anksiozna je. Katastroficna. Jaz imam idejo: vozicek naj ima pasjo vprego. Pse zlahka gojis tudi v stolpnici. Aja, oni tudi onesnazujejo in imajo ogljicni odtis, ker papajo in kakajo. Najbolj koristni clani druzbe cicajo in pricajo. Plozajo enoinisto. Nocindan. Ekologija.
pobalin sporočil: 14.456
[pobalin]
A niso nekaj takega še ne tako davno govorili za Segway, čudo tehnike in sprehajalo prihodnosti?
Hja, a propos Segway...
Before it launched, the Segway was said to revolutionize the way cities are laid out and how people get around them. Venture capitalist John Doerr predicted it would reach $1 billion in sales faster than any company in history, and that it could be bigger than the Internet. Kamen expected to be selling 10,000 units a week by the end of 2002—that's half a million a year. In the next six years, Segway sold just 30,000 units, according to Forbes.
It's hard enough to get cities to embrace the bicycle, something that's been around for a century and a half, and to design their streets around it. And, though many bikers look ridiculous in their skin-tight racing outfits, at least they're getting a workout. The Segway was perhaps the laziest mode of transportation around. "People just didn't know what to make of it," says Shankman. "Every time I used it, I just wound up feeling fat. I got called lazy more times than I could count." Not a good recipe for success. Like the troubled Google Glass, another supposedly "revolutionary" product, the Segway invited mockery, not awe.
www.wired.com/2015/0...ake-sense/

Strani: 1