Zasebnost
1 ura
Rezultati Telekoma v prvem četrtletju: višji prihodki in krepka rast dobička po lanskem upadu
2 uri
V Portorožu ena največjih evropskih konferenc o Microsoftovih poslovnih aplikacijah (Oglas)
2 uri
Na jubilejnem 20. gourmet večeru na Bledu bomo gostili Aleša Kristančiča in Danila Steyerja
2 uri
Kolumna o vinu: Odraščanje vinske regije
2 uri
Ekonomičen, a športnega videza 7
3 ure
(intervju) Jan Štefe, Eurosender: Naš glavni segment je postala digitalna špedicija
6 ur
Kakšna bo prihodnost slovenskih letališč? 5
7 ur
Zemljišča na dražbi: kje bo mogoče graditi hiše, apartmaje in hotele
11 ur
Trenutno najboljši električni volkswagen
13 ur
Pozeba v Podravju povsem uničila vinograde, zavarovalnice se umikajo
14 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Povpraševanje po redkih kovinah bo eksplodiralo. So rudarji dobra naložba? 4
18 ur
Pred SMK: v B2B-marketingu je najpomembnejše zaupanje
19 ur
Finančni in karierni nasveti za mlade (in njihove starše)
19 ur
Hibridno delo: glavni izzivi pri njegovi organizaciji (Oglas)
19 ur
V Kopru je pristala druga ladja na utekočinjen zemeljski plin, ki je v Kopru naložila 3.500 avtomobilov 9
20 ur
Omejitve pri Airbnbju: župani ploskajo, dobili bodo absolutno oblast, sobodajalci pa nove ovire 15
20 ur
Perutnina Ptuj: Želimo postati najuspešnejše živilsko podjetje v širši regiji 1
20 ur
Podaljšan brezcarinski uvoz iz Ukrajine, a z "zasilno zavoro"
20 ur
Zakaj je evropski komisar za notranji trg obiskal Magnete

Strani: 1

samen sporočil: 342
[#2784956] 22.07.19 14:14
Odgovori   +    0
"Odvrnil je približno takole: Ja, ker ti je pot poznana; največja ovira za uporabo električnih avtomobilov je strah pred neznanim."

Isto velja za jedrsko energijo :)
sopranos sporočil: 11.405
[#2785011] 22.07.19 18:00
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: sopranos 22.07.2019 18:09
Hmm, sorry, ampak meni tole še vedno deluje precej robinzonsko. Dvakrat si se ustavil, nisi mogel najeti avta, ki si ga hotel, vozil si precej pod omejitvijo na avtocesti in tako delal dren na cesti. Nazaj grede si pa še klimo izključil. Pa dvakrat si moral podporo klicati, zajebali so ti tudi pri plačilu, tako, da boš imel sedaj še eno skrb več. Polnjenje tudi ni bilo napol zastonj, kot se je na začetku promoviralo prednosti EV.

Sorry, ampak meni tole res ne deluje ne vem kako hudo. Ja, si šminker, ker večina nima električnega avta. Lahko se trkaš po prsih kako skrbiš za okolje (čeprav v resnici razlika z ICE ni tako velika, ampak komu to mar, važno da se tako zdi).

Golob je seveda trgovec z elektriko, in vse kar kuri več elektrike je zanj dobro. Zato je logično, da to promovira.

Če torej potegnem črto, EV vozilom manjka še kar precej, da bodo mainstream. Je pa seveda bolje kot je bilo. Kar je logično, milijarde EUR v subvencijah, stalna medijska promocija, regulativna pravila, ki delajo ICE vozila manj konkurenčna itd. Bi bil že čudež, če se razlika ne bi zmanjšala.

Pa nisem ne pristaš ICE, ne nasprotnik EV. Gledam izključno z vidika enostavnosti uporabe, praktičnosti, cenovne dostopnosti itd. In s tega vidika zaenkrat EV še ne vidim kot resnih tekmecev.

Strani: 1