30 sek
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 4
28 min
Varnostna tveganja pri uporabi digitalnih identitet
45 min
Izzivi in prelomnice
3 ure
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
3 ure
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
6 ur
Obiskali smo skladišče visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
6 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
8 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
8 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
8 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 5
8 ur
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
8 ur
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
14 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
15 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 7
19 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas 1
21 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
21 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
21 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 12
22 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[]
Sem razmišljal tudi o tem. Po moje ne. Je riziko napake sistema pri 100 km/h bistveno večji kot pa pri hitrostih do 60 km/h.

Ljudje najprej pomislijo na lastno varnost in varnost sovoznikov (svojcev), zaupali pa bodo e-sistemu, da jih v mestu vozi varno.
Seveda, ljudje najprej pomislijo na svojo rit. Niso nekoč kar tako dejali, da bi bilo najboljše sredstvo za povečanje varnosti sulica namesto varnostne vreče na volanu. Je že res, da je vsaka nesreča nad kakšnih 60 km/h nevarna za šoferja in potnike, in seveda stranske udeležence z bolj ali manj enako stopnjo zaščite, toda v naselejnih krajih je nebroj nepredvidljivih situacij nezaznavnih za neke senzorje. Dober šofer tako rekoč "bere misli" ostalih udeležencev, predvsem v naselju. Tako "branje" me je že dvakrat rešilo pred težavami, saj sem začel zavirati še preden je bilo (za senzor) zaznati nevarnost pešca. No, roko na srce, tudi meni je že vsaj enkrat koristilo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2773742

Strani: 1

kzupanc sporočil: 10.519
[MarijanMacek]
> []
> Sem razmišljal tudi o tem. Po moje ne. Je riziko napake sistema pri 100 km/h bistveno večji kot pa pri hitrostih do 60 km/h.

>
> Ljudje najprej pomislijo na lastno varnost in varnost sovoznikov (svojcev), zaupali pa bodo e-sistemu, da jih v mestu vozi varno.

Seveda, ljudje najprej pomislijo na svojo rit. Niso nekoč kar tako dejali, da bi bilo najboljše sredstvo za povečanje varnosti sulica namesto varnostne vreče na volanu. Je že res, da je vsaka nesreča nad kakšnih 60 km/h nevarna za šoferja in potnike, in seveda stranske udeležence z bolj ali manj enako stopnjo zaščite, toda v naselejnih krajih je nebroj nepredvidljivih situacij nezaznavnih za neke senzorje. Dober šofer tako rekoč "bere misli" ostalih udeležencev, predvsem v naselju. Tako "branje" me je že dvakrat rešilo pred težavami, saj sem začel zavirati še preden je bilo (za senzor) zaznati nevarnost pešca. No, roko na srce, tudi meni je že vsaj enkrat koristilo.
Dilem je veliko. Ampak prava AI bo v neki prihodnosti najbrž tudi vnaprej predvidela možna ravnanja ostalih udeležencev, verjetnost, da se nenadoma pojavi nekdo ali nekaj izza vogala itd. Seveda pa ne prihodnje leto ali čez nekaj let. Vedno pa bo morala biti na prvem mestu varnost potnika. Tudi ostali udeleženci bodo imeli svojo varnost na prvem mestu, kajne?

Strani: 1