53 min
Stroški oklestili dobiček BMW
1 ura
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
2 uri
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
5 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
5 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
5 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
5 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov
7 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
7 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?
13 ur
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Cupra formentor in leon z novim obrazom dobivata tudi novo srce
16 ur
Evropsko računsko sodišče: izterjava nepravilno porabljenih sredstev traja predolgo
16 ur
Top službe – Cosylab, IJS, Novartis, NLB, Petrol, SŽ, Toyota Adria
17 ur
Luka Mesec je šel z vlakom do Bruslja. Si zasluži aplavz? 6
18 ur
Pred sezono oddajanja vikendov na Hrvaškem: to preverja Furs 1
19 ur
Država izdala zakladne menice: varčevalska vnema popušča
19 ur
Kako sta Lidl Slovenija in Atlantic Droga Kolinska uspešna pri »G« v ESG 1
20 ur
Novosti na nepremičninskem trgu: Kje bodo nova stanovanja v Ljubljani? (Oglas)
20 ur
Bodo stavkajoči na upravnih enotah ostali brez plač? 3

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kixs sporočil: 1.232
Se mi zdi, da bi avtopilot najbolj prav prisel na avtocestah. V naseljih pa ravno zaradi otrok, kur in podobnih nepredvidljivih reci, raje brez avtopilota.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2773705

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.973
Sem razmišljal tudi o tem. Po moje ne. Je riziko napake sistema pri 100 km/h bistveno večji kot pa pri hitrostih do 60 km/h.

Ljudje najprej pomislijo na lastno varnost in varnost sovoznikov (svojcev), zaupali pa bodo e-sistemu, da jih v mestu vozi varno.

Proizvajalci vozil bodo morali biti orenk zavarovani za primer nesreč v mestih, ki jih povzroči avtopilot oz. vsakovrstnih nesreč, če je odpovedal avtopilot, ki ga je voznik pustil vžganega na hitri cesti. To je logika, sicer bo kupcem odsvetovan nakup.
In proizvajalci vozil bodo pravno na meji kazenskega, če bodo množične napake v avtopilotnem sistemu vozil.

Problem bodo na začetku visoke premije zavarovalnic, zato predvidevam, da bodo proizvajalci vozil najprej ponudili možnost delovanja sistema do 50 km/h, tako da preverijo, kako se celoten sistem, IT in pravni vidiki, obnesejo.

Preden nas bo avtopilot množično vsepovsod vozil, bo še preteklo časa in črnila. Vsaj za pravnike specialiste dela ne bo zmanjkalo. Kot tudi, jasno, za IT-jevce.

Strani: 1