Zasebnost
2 min
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
17 min
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada
32 min
Omejitve pri Airbnbju: ljubljanski župan Janković trenutno ne vidi razlogov za njihovo omilitev
59 min
Kako visoko je šla na dražbi cena apartmaja v Ankaranu
3 ure
Marcel Fratzscher, DIW: Nemčija naložbeno podhranjena, ECB zamuja z rezi v obrestne mere 1
3 ure
Rzentarzewska, Erste Group: Do konca leta lahko pričakujemo tri reze obrestnih mer
3 ure
Biden močno zvišal carine na "strateške" kitajske izdelke in surovine
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Nastaja priročnik tehnologij za precizno kmetijstvo
4 ure
Bayer v prvem četrtletju odpustil 1.500 ljudi 1
4 ure
Kitajski Shein je uspešen pri prodaji poceni oblačil, borznega pristana pa kar ne najde
4 ure
Cene bencina in dizla naj bi se po novem določale na štiri tedne
4 ure
Podjetja lahko pridobijo vavčer za področje intelektualne lastnine
6 ur
Rezultati Telekoma v prvem četrtletju: višji prihodki in krepka rast dobička po lanskem upadu
7 ur
V Portorožu ena največjih evropskih konferenc o Microsoftovih poslovnih aplikacijah (Oglas)
7 ur
Na jubilejnem 20. gourmet večeru na Bledu bomo gostili Aleša Kristančiča in Danila Steyerja
7 ur
Kolumna o vinu: Odraščanje vinske regije
7 ur
Ekonomičen, a športnega videza 8
8 ur
(intervju) Jan Štefe, Eurosender: Vesel sem, da nas je Google prisilil v spremembo poslovnega modela
11 ur
Kakšna bo prihodnost slovenskih letališč? 5

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2765556] 22.03.19 11:06
Odgovori   +    7
Dobro, vagoni bodo čez nekaj let tišji pa vendar ni treba pretiravati. Ljudje so večinoma prostovoljno kupovali stanovanja, hiše ali parcele v bližini železniških prog, ker so nakupi prav zaradi hrupa bili cenejši, zdaj pa bi najraje prepovedali prevoze z železnico.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2765592] 22.03.19 13:05
Odgovori   +    1
Sama sanacija vagonov SŽ ne bo kaj dosti zmanjšala hrup. Preprosto dejstvo je, da na JŽI v RS obratujejo v večini vagoni tujih družb, tudi SŽ imajo nemalo vagonov najetih, in večina teh vagonov že ima zamenjane zavornjake. Tako lahko občutljivi samo upajo, da bodo vsi akterji spoštovali direktive EU in se bo hrup nekoliko zmanjšal. Pa niso zavornjaki glavni krivec hrupa, večji hrup povzočajo nepravilno obrabljena kolesa. Ta hrup je permanenten, zavira pa se le občasno, pa še to mnogokrat elektrodinamično z lokomotivo in ne zavornjaki.

Strani: 1