Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Pet vprašanj in odgovorov o Gosposvetski cesti
Strani: 1
sporočil: 1.628
Zbor arhitekturnih kretenov in lopovov, nabranih okoli mafijozota,
dela škodo ljubljanski arhitekturi. SAZU in Arhitekturni muzej pa
koruptivno molčita.
Delegirani in nikoli izvoljeni župan, je na veliko obljubljal obljubljal vrnitev tramvaja, ki bi bila edina vitalna naložba, preden je mesto zadolžil do grla, dobili smo pa lopovluk od nekega nedokončanega stadiona, poškodovane Plečnikove nabrežine Ljubljanice v Starem delu Mesta, ter poškodovane kardinalne ulice, ki so jih zarisali Emonci pred 1.800 leti.
Tako si očitno malomeščanski melos predstavlja današnji MOL, leglo wannabeemeščanov ruralnega porekla in miselnosti. Bolana scena.
Delegirani in nikoli izvoljeni župan, je na veliko obljubljal obljubljal vrnitev tramvaja, ki bi bila edina vitalna naložba, preden je mesto zadolžil do grla, dobili smo pa lopovluk od nekega nedokončanega stadiona, poškodovane Plečnikove nabrežine Ljubljanice v Starem delu Mesta, ter poškodovane kardinalne ulice, ki so jih zarisali Emonci pred 1.800 leti.
Tako si očitno malomeščanski melos predstavlja današnji MOL, leglo wannabeemeščanov ruralnega porekla in miselnosti. Bolana scena.
sporočil: 2.052
zivim na licu mesta, iz balkona vidim na gradbisce, saj so ze
skoraj fertik + meni se zdi da bo sprememba na boljs. ta
gosposvetska je bila prej nekaksno slepo crevo, odmrli
nefunkcionalni privesek strogega centra oz. prakticno predmestje
gotham cityja od spodnje siske. kot rezidenta me nikakor ne moti
cel projekt.
sporočil: 1.078
Zadnja sprememba: anon-169261 11.07.2018 22:23
Za promet z vozili in javni potniški promet tisti del s
tlakovcideluje nefuncionalno oz. neprimerno za cestišče kot vpadnico v mesto.
Imaš občutek, da se cestiče konča na vogalu ev.cerkve.
Zakaj takšni eksperimenti v našem glavnem mestu? Vsaka ulica
drugače tlakovana. Vse skupaj brez okusa za preproste in lepe izvedbe in
tudi nepraktično.
sporočil: 1.628
Dobro. Ampak kje je tu tramvaj? Tisti ki sta nam ga pred 19 leti
začela obljubljati tov. Vika Potoćnik in nato še veliki lopov
Janković?
sporočil: 3.152
Meni pa se ne zdi slabo glede na prejšnje stanje. Verjetno vas
nekatere moti vse, kar župan naredi. Tudi ne vidim neke dodane
vrednosti v Tramvaju, v času ko se promet vse bolj elektrificira.
sporočil: 1.628
Ti si najverjetneje prisesanec MOL-a, ali pa revolucionar. No pa
vseeno:
Streznitev glede "dosežkov" mafijanovića še pride, ko se bo naivna javnost (romarjev in vernikov prevaranta) zavedla stroškov za katere je dobila nekaj olupkov.
Jedro problema je tam, kjer ga "neusposobleni" častilci kiča niso sposobni prepoznati. Opisal sem nekaj hudih poškodb, ki jih je v tem mandatu MOL utrpela Nabrežina Ljubljanice = stari del Mesta, enako se dogaja s Plečnikovim stadionom, ki je tudi spomenik. In to je samo tisto kar se tiče Plečnikovih spomenikov.
Za javni transport malega mesta kot je Ljubljana, pa je edino tramvaj, oz. trolejbus (tudi likvidiran) nepremagljiva varianta iz dveh vidikov: zanesljivosti in ekologije, ko že govoriš o elektrifikaciji. Navsezadnje je Ljubljana to imela, tako kot železnico še iz nekih prešnjih časov, zato je bilo potrebno tramvaj likvidirati.
Ljubljanski tramvaj je imel razvejano mrežo: sl.wikipedia.org/wik...ki_tramvaj
in očitno škodljivo upravo.
Streznitev glede "dosežkov" mafijanovića še pride, ko se bo naivna javnost (romarjev in vernikov prevaranta) zavedla stroškov za katere je dobila nekaj olupkov.
Jedro problema je tam, kjer ga "neusposobleni" častilci kiča niso sposobni prepoznati. Opisal sem nekaj hudih poškodb, ki jih je v tem mandatu MOL utrpela Nabrežina Ljubljanice = stari del Mesta, enako se dogaja s Plečnikovim stadionom, ki je tudi spomenik. In to je samo tisto kar se tiče Plečnikovih spomenikov.
Za javni transport malega mesta kot je Ljubljana, pa je edino tramvaj, oz. trolejbus (tudi likvidiran) nepremagljiva varianta iz dveh vidikov: zanesljivosti in ekologije, ko že govoriš o elektrifikaciji. Navsezadnje je Ljubljana to imela, tako kot železnico še iz nekih prešnjih časov, zato je bilo potrebno tramvaj likvidirati.
Ljubljanski tramvaj je imel razvejano mrežo: sl.wikipedia.org/wik...ki_tramvaj
in očitno škodljivo upravo.
sporočil: 1
čas vnosa: 16.07.18 12:20
A taxiji bodo lahko vozili po Gosposvetski in Dalmatinovi ? Hvala
in lp, Marko
Strani: 1