Zasebnost
1 ura
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
1 ura
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500
8 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
10 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
10 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
10 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
11 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha?
11 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
11 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
12 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
12 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
13 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030
13 ur
Pri Oplu še vedno odločeni za električni prehod 1
13 ur
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
13 ur
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada
14 ur
Omejitve pri Airbnbju: ljubljanski župan Janković trenutno ne vidi razlogov za njihovo omilitev
14 ur
Kako visoko je šla na dražbi cena apartmaja v Ankaranu
16 ur
(Finančna konferenca) Marcel Fratzscher, DIW: Nemčija naložbeno podhranjena, ECB zamuja z rezi v obrestne mere 2

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[rename]
A sem kje napisal, da to ni fuckup?
Seveda je. Meni nerazumljiv fakap, saj to pomeni, da je tak avto kvečjemu v mock-up fazi, še daleč od prototipa za kakšno "beta" testiranje na varovanem poligonu, kaj šele za real-life test.
Uber je sel iz kalifornije z velikim pompom, odkar regulatorji zahtevajo, da so javno objavljeni podatki o disengagements (torej situacijah, ko je moral voznik posredovati).
Zato nimamo pojma, kaksen fuckup so uberjevi avti, enostavno ne vemo, ali je to bila one-of-a-kind situacija, ki jo je pripisati odkriti uberjevi malomarnosti (recimo crash racunalnika, ki ni bil ustrezno obravnavan, ozioma avto ni nanj ustrezno reagiral) ali pa globokim problemom z uberjevim setupom, ali pa celo generalno samovozecimi avti.

No, ko so dobesedno Uber nagnali iz Kalifornije je guverner Arizone ponudil arizono za testni poligon, nekako v smislu "ce vas ti hiperregulacijsko navduseni kalifornijci ne marajo, evo, pri nas lahko furate po cestah, no questions asked".

Tole lahko, odvisno od tega, kaksen problem bo nasel NTSB s tem avtom, lahko tudi politicni drek v ventilatorju za vse "prijazne" guvernerje in zupane, ki so se tako lepo prijazno ponudili. Seveda avto ki zagresi taksno napako sodi kvecjemu na poligon, ampak hej, uberjev moto je "move fast and break things".