Zasebnost
3 ure
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
3 ure
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
3 ure
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
7 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
7 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
9 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
9 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
9 ur
Fantje igrajo monopoli 6
9 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
9 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
9 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
10 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
10 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
11 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
11 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
11 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[bc123a]
> [darko32]
> Ko berem te izjave in ko pogledam malo okrog sebe vidim, da ta član živi v oblakih. Namreč govor kako bodo lahko prišli v 90 minutah iz Ljubljane do Maribora. Kdaj????????
Pravzaprav ne vem kaj te moti. Po železnici je 157 km in to pomeni potovalno hitrost prek 100 km/h. Pustimo ob strani, zakaj je med Lj in Ce toliko več km kot po cesti. In rezulat ni neka fikcija, še preden se je začelo zared obnavljati progo Ce-Mb je bil na vlakih ICS potovalni čas 1:42. Ampak takrat je bil še en direktor z jasno vizijo, potem pa.... ja kje pa so vlaki ICS, bojda bi morali 11.6.2017 ponovno obratovati po svoji parametrih?
>
saj to na progi LJ-KP delajo ze nekaj casa. Kupis karto za vlak, potem pa hajd na avtobus, ki dela ovinke zato da se ustavlja pred zelezniskimi postajami. Za popizdit.
Vsekakor za popizdit, ampak če na progi ni prostora za potniške vlake, se pač vozi z avtobusi. Eden od forumašev v debati o 2TDK stalno predlaga isti ukrep tudi za tovor. In sedaj, ko bi se naj ideja 2TDK začela uresničevati imamo možnost referenduma proti progi. Raja vozite se z avti po zabiti (od kamionv, ker vlaki ne zmorejo večjega prometa) AC je vsa filozofija slovenceljnov tipa državljan K in umotvornih inovatorjev tipa dr. D. (njegova inovacija namreč ne podpira potniškega prometa).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2657224

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[MarijanMacek]
Ampak takrat je bil še en direktor z jasno vizijo, potem pa.... ja kje pa so vlaki ICS, bojda bi morali 11.6.2017 ponovno obratovati po svoji parametrih?
Mene zanima, kdaj bodo vozili tudi naprej do MS in hodosa? Ali je bila elektrifikacija samo zato, da se je lahko vlada z ICS pripeljala na obisk?

Strani: 1