Strani: 1

sopranos sporočil: 11.405
[#2609774] 26.07.16 13:14
Odgovori   +    6
Po sprevrženem slovenskem dojemanju logike, je ravno zaradi zapisanega nujno, da se zgradi drugi tir. Pa naj stane kar hoče.
anon-96546 sporočil: 1.682
[#2609777] 26.07.16 13:23
Odgovori   +    9
Se ni kaj čudit, ve se, kdo vlada na železnici....
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2609779] 26.07.16 13:28
Odgovori   +    15
Najvišje ležeča železnica na svetu, ki povezuje tibetansko glavno mesto Lhaso z drugim največjim Shigatse je dolga 253 kilometrov skozi večinoma neprehodna gorata območja je stala1,47 milijarde evrov, skoraj polovica tirov teče skozi predore in preko mostov...naš 27 kilometrov dolg drugi tir je ocenjen na 1,4 milijarde, torej mi in Kitajci smo približno enako zapravljivi, oni 1,47 milijard, mi pa 1,4 milijarde...
anon-218201 sporočil: 1.447
[#2609782] 26.07.16 14:04
Odgovori   +    2
Verjetno ste primerjali z najboljšim odsekom železnic v Indiji. Ta bi bla klasične finance.
anon-194281 sporočil: 689
[#2609784] 26.07.16 14:23 · odgovor na: anon-96546 (#2609777)
Odgovori   +    3
Kdo?
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2609788] 26.07.16 14:53
Odgovori   +    3
Po clanku sodec lahko sklepamo, da se je politika Financ do zelezniske infrastrukture spremenila? Torej ste zdaj naklonjeni modernizaciji zelezniske infrastrutkure?
anon-385058 sporočil: 10
[#2609815] 26.07.16 20:12 · odgovor na: anon-218201 (#2609782)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 26.07.16 14:12
Najboljše slovenske proge z najboljšimi indijskimi, povsem primerna primerjava.

Strani: 1