Zasebnost
35 min
Philipp Vorndran, investicijski strateg: Inflacija ni premagana. S svojim denarjem ravnajte takole
7 ur
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
7 ur
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
7 ur
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
10 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
11 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
13 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
13 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
13 ur
Fantje igrajo monopoli 6
13 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
13 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
13 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
13 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
14 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
14 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
15 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
15 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-49383 sporočil: 3.465
Zadnja sprememba: anon-49383 23.07.2016 13:00
[cyrone]
Flixbus je bolj za mlade in za turiste. Gasarbajterji uporabljajo Arrivo, Kroacija Bus (Eurolines), Črna tours in en kup drugih avtobusnih prevoznikov s Hrvaške, Bosne, Srbije, ki vozijo preko LJ oz. MB. Dodatno obstaja en kup manjših prevoznikov s kombiji, ki delajo legalno ali pač ne. Vse relacije Zagreb-MB-Munchen, Sarajevo-LJ-Muchen itd...
Meni je Flixbus zanimiv, ker je ustvaril nov trg. Recimo do Prage se da zdaj odpeljat za normalen denar. Ali kamor-koli v Nemčiji.

Bolj kot bodo šli proti Balkanu, več klientele bodo pobrali obstoječim specializiranim prevoznikom.

Se pa da tukaj videt vozlišča. www.flixbus.si/avtob...ezave#/map

Cela Evropa bo omrežena zelo kmalu.

Zdaj je najbrž vprašanje, ali se bodo naši prevozniki znali ponudit kot izvajalci storitev. Ker mreža od Flixbusa bo vezala nase določen promet (recimo študenta, iz Kopra, ki študira v LJ ali Mariboru) po Sloveniji.

Prevozi po sloveniji so subvencionirani, tile pa kar brez?

Tudi več udobja je na teh avtobusih.

Po mojem bo to kar sprememba na trgu...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2609415

Strani: 1

anon-251011 sporočil: 6
čas vnosa: 23.07.16 14:00
Flixbus ima precej nizke cene, ker zelijo osvojiti trg. Ko bodo pridobili vec domacih ponudnikov prevoznikov, bodo zvisali ceno. Do takrat pa si lahko glede na obseg prevozov, denarnih rezerv itd pokrivajo izgube.

Dobro za uporabnike:
- nakup karte online, QR koda kot karta
- v 50% delujoc wif
- poceni karte za zadnje proste sedeze, za zelo zgodnje in pozne odhode(ki niso prakticni za gastarbajterje).

Kaj se lahko zgodi, se tudi bo:)
- prevzamejo kriticni trg avtobusnih prevozov, zvisajo cene
- vso tveganje nosi lokalni ponudnik( odvisnost, nizanje placila na prevoz).

Obstojeci ponudniki(balkanci) po dogovoru za par € te odlozijo kje na postajaluscu, bencinski na poti. Flixbus le na tocno dolocenih mestih, zaradi povezanih linij ne sme biti prevelikih zamud.

Pricakujem da bodo balkanci sprostili doplacila za prtjago. Pod 25eur za lj/mb-minhen se jim dolgorocno ne splaca vozit.

Strani: 1