Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek V Koper prihaja alžirski ladjar Cnan Med

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-394991 sporočil: 252
Če dobro pogledamo promet z kontejnerji in razsutim tovorom je za vsakega rpevoznika najbolj ekonomično, če je linija med začetkom in koncem poti za ves tovor, saj inima problema z soltiranjem tovora in izgubo časa kakor tudi povečanimi stroški. Tukaj bi lahko SLovenija izrabila GEO položaj in Luka KOPER bi 150% zagotvostjo lahko promet v roku 5 let povečaja za najmanj 50% na sedanji infrastrukturi. Žal pa vidim politično izsiljevanje posotpačev na Slovenskih železnicah. Samo poglejmo količino kontejenrjev iz Kitajske ter težo le teh pa bo vse jasno in z ponudbo za izgradnjo drugega tira. Koristi bi imeli vsi. Žal pa bi odpadle koruptivne provizije. Posledično pa prav korupcija duši razvoj LUKE KOPER in to so dejstva.