Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[#2547011] 09.09.15 12:59
Odgovori   +    3
Zdaj se pa naj že enkrat odločijo o pravi ceni 2. tira: javnost trdi, da je 1,4 milijarde za drugi tir pretirana številka, OECD študija pa trdi ravno nasprotno. Bilo bi dobro izvedeti profile strokovnjakov OECD - avtorjev študije, njihove povezave in poslovne interese, ki jih zastopajo. Avstrijci in Hrvati gradijo mnogo dražje železniške proge za nič večjo izkoriščenost kapacitete tirov, pa bi bilo zanimivo videti, zakaj bi se njim splačalo tire graditi, nam pa ne? Gre morda tudi za vpliv lobistov na rezultate študije za koristi reškega in tržaškega pristanišča? Tu je mnogo odprtih vprašanj. Nekaj pa drži kot pribito: z obstoječo železniško infrastrukturo nimamo v EU na področju potniškega in tovornega železniškega prometa kaj iskati. Vsaj dolgoročno ne. Seveda se bo zaradi tega v Sloveniji ustavil tudi razvoj Luke in panoge logistike nasploh.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2547016] 09.09.15 13:10
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-317028 09.09.2015 13:30
Ustavite drugi tir naj bo dovolj, če pa ga nekdo želi naj ga gradi z zasebnim denarjem in skrbi za vsaki vloženi evro. Mogoče nekateri imajo prav in drugi tir res potrebujemo, le država ne sme biti nosilec investicije, ker bomo dobili nov TEŠ 6. Z malo zlobe bi napisali, več prometa na železnici pomeni večjo izgubo Slovenskih železnic.
anon-343346 sporočil: 396
[#2547041] 09.09.15 13:42
Odgovori   +    2
Če gledamo globalno je politika Slovenije v kopenskem prometu kot gasilska akcija. ZAto je potrebno narediti strategijo razvoja transporta in jo čimbolj znižati. Sočasno pa povezati luko KOper tako, da bi lahko kontejnerski terminal v Ljubljani bil kot glavni distribucijski center za pošiljke v kontejnerjih in bi se zaradi mešane robe tukaj delile v zbirnem centru. Korist bi imel Poštni logistični center, saj bi kontejner lahko pripeljali do njih in ostali distributerji. ZAto Divača ni logična in primerna, ker nima globalnih povezav.

ČE pa gladamo drugi tir pa je po pojem prepričanju izključno zato tako velik strošek izgradnje, da se bi iz teh sredstev poplačali razni bleferji in prisklerdniki preko provizij in namišljenih del. Zato trenutno niso še zreli pogoji za izgradnjo, saj bi cena narasla nekje na 2,15 miljarde € in to po zaslugi raznih lumpov, ki bi posesali ta denar.

Strani: 1