2 uri
Kitajski vlaki so prispeli v Luko Koper, po Srbiji bodo vozili 200 na uro
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
6 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
7 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
7 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
8 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 3
9 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
10 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
11 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
11 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
11 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
11 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
12 ur
Utrip iz Gornje Radgone
15 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
15 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
16 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
20 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Strani: 1

anon-128631 sporočil: 2.624
[#2425814] 09.07.14 22:37
Odgovori   +    10
Tukaj se čudimo neki drugi ekonomiji. NAmreč ko pa gledamo tuje prevoznike pa vidimo, da vozijo z dizelskimi lokomotivami celo iz MAdžarske vlak do KOPRA in nazaj. Tudi takrat, ko je bilo vse vredu. Torej kdo ima koga za norca. Očitno so videli tržno nišo v žledu in za vsako ceno hočejo imeti 60 miljonov, da si jih bodo lahko deli med seboj. Ko pa bereš druge prispevke o železnici pa vidiš, da si isti klani podajajo kljuje na določenih mestih. Bolje je nekaj mandelcem več plačati pa naložijo na papir, da te glava boli.
anon-247964 sporočil: 6.948
[#2425860] 10.07.14 06:47
Odgovori   +    22
Slovenske železnice so socialistični dinozaver, ki počasi in zanesljivo umira. Infrastruktura iz rajnke Avstro-Ogrske, organizacija iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja in plenjenje po principu kapitalizma socialno demokratičnega tipa. Kriv ni zimski žled, kriv je žled v glavah. Kdor ne verjame naj se malo popelje z vlakom po Evropi.
anon-283914 sporočil: 1.021
[#2425916] 10.07.14 08:40
Odgovori   +    8
GSM-R gradi GH Holding Blaža Miklavčiča, sicer pred leti direktorja SŽ. Vodja projekta GSM-R niti ne ve kaj vse je potrebno storiti za izvedbo del. Menda podizvajalce zelo slabo plačujejo. Neke vrste novi mali SCT.
anon-169261 sporočil: 1.078
[#2425988] 10.07.14 09:32
Odgovori   +    5
Če ni denarja ne za sanacijo, ne za posodabljanje, pomeni da je po
pisarnah nekaj sto uradniških škricev preveč, ker so brez dela, saj jim ni treba
planirati, iskati izvajalcev in na koncu tudi vse skupaj kontrolirati.
abrame sporočil: 1.628
[#2426035] 10.07.14 10:07
Odgovori   +    4
Vsega kar železnice v sodobnem svetu predstavljajo !!!
Na vzhodu Evrope in na Balkanu se je 100 let samo PLENILO infrastrukturo zgrajeno še za časa avstoogrske monarhije, ki je danes že tako zastarela, da jo nadomeščajo slabo in drago zgrajene avtoceste.
Precej delov železnice so po II. svet. vojni ukinili zaradi ideološke blokade upravljalcev države in z veliko kravala in samo hvale zgradili nekaj tisoč metrov koprske in goričke proge.
anon-293951 sporočil: 1.660
[#2426071] 10.07.14 10:32
Odgovori   +    5
čas vnosa: 10.07.14 08:59
podjetja donirajo zdravstvenim domom in bolnišnicam za dobro bolnikov, zdravniki pa kradejo ko prasci, zobarji pa odirajo brez računov
dz1975 sporočil: 2.264
[#2426203] 10.07.14 12:25
Odgovori   +    0
Vse subvencije javnega potniškega prevoza je potrebno ukiniti, saj ne gre za nobeno strateško dejanost. Kar nima ekonomskega haska naj umre, ne pa da celi Sloveniji puščajo kri, da hranijo zombije.

PS Vožnja po mestih, katera ne smetijo avtobusi, tramvaji ter kretenski pasovi rezervirani zanje in taksije, je čista nirvana.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2426221] 10.07.14 12:39 · odgovor na: anon-247964 (#2425860)
Odgovori   +    1
[kugy]
Slovenske železnice so socialistični dinozaver, ki počasi in zanesljivo umira. Infrastruktura iz rajnke Avstro-Ogrske, organizacija iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja in plenjenje po principu kapitalizma socialno demokratičnega tipa. Kriv ni zimski žled, kriv je žled v glavah. Kdor ne verjame naj se malo popelje z vlakom po Evropi.
Vsaj postajam bi lahko malo prebarvali fasade in dali kakšne nove table z imeni krajev. :)

Strani: 1