Zasebnost
46 min
Direktorske limuzine postajajo eksotika
47 min
O konkurenčnosti in razvoju slovenskih živilcev
47 min
Prestižna poslovna priložnost v strogem središču Ljubljane, v poslovni stavbi SKB (OTP) (Oglas)
59 min
Z digitalnimi dvojčki do boljšega upravljanja infrastrukture pametnih mest
1 ura
Velikokolesni skuter za skok iz cone avtomobilskega udobja
5 ur
German Business Outlook Improves as Economic Momentum Builds
5 ur
Najboljše junijske dražbe: stanovanja, zemljišča, pisarne, apartma v Šibeniku ...
11 ur
Energetski prehod: NGEN iz Žirovnice bo v Nemčiji gradil hranilnike energije za energetskega giganta Uniper
11 ur
Slovenija je v Alžiriji odprla veleposlaništvo, Sonatrach bo Geoplinu dobavljal več plina
12 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kaj se skriva v milijardah, ki bodo šle za obnovo po poplavah 1
16 ur
Reforma JPP: julija vklapljamo nov sistem upravljanja potniškega prometa. Bo kaj bolje in kako bo ob navalih upokojencev?
16 ur
Eksperimenti z zdravstvom 5
16 ur
Davčne spremembe: popravki za peščico kadrov, višji vstopni prag v sistem DDV ... 1
17 ur
Moj obraz se bo postaral zelo počasi, napoveduje algoritem
17 ur
Reuters: Savdska Arabija namerava prodati delež v Aramcu
18 ur
Spiegel: 80 odstotkov Nemcev bi delalo štiri dni na teden, a ekonomisti opozarjajo, da to ni vzdržno 4
18 ur
Potrjeno: dividenda Save Re je 1,75 evra na delnico
19 ur
Vlada predlaga nakazilo 25,5 milijona evrov republiškemu stanovanjskemu skladu
19 ur
Ljubljanske mlekarne: Osredotočeni bodo na projekte, ki prinašajo visoko dodano vrednost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Ko na železnici začnejo govoriti o dobičkih prejmimo se za žep. Do junija meseca vedno dobro kaže, verjetno si za dobro delo stimulacije razdelijo, danes proti koncu osmega meseca, Mes že govori, da brez dejavne vloge države sanacija ne bo mogoča. Kaj je to dejavna vloga države? Težka uganka? Pa ni, je le državni denar, ki naj bi ga država zabila v to gospodarsko izgubo, ki zaradi previsokih plač ni zmožna niti lastnih stroškov pokrivati. Zakaj železnica nima sodoben infrastrukturni sistem? Zato ker so ga železničarji s svojimi sindikati preprosto požrli. Kako naprej? Infrastrukturo izločiti v posebno podjetje, ostalo z "linimi guzicami" vred, podarit npr. avstrijskim železnicam.