Zasebnost
28 min
Energetski prehod: NGEN iz Žirovnice bo gradil hranilnike energije za nemškega energetskega giganta Uniper
30 min
Velikokolesni skuter za skok iz cone avtomobilskega udobja
1 ura
Slovenija je v Alžiriji odprla veleposlaništvo, Sonatrach bo Geoplinu dobavljal več plina
2 uri
Najbolj brani članki danes
5 ur
Kaj se skriva v milijardah, ki bodo šle za obnovo po poplavah 1
6 ur
Reforma JPP: julija vklapljamo nov sistem upravljanja potniškega prometa. Bo kaj bolje in kako bo ob navalih upokojencev?
6 ur
Eksperimenti z zdravstvom 4
6 ur
Davčne spremembe: popravki za peščico kadrov, višji vstopni prag v sistem DDV ... 1
7 ur
Moj obraz se bo postaral zelo počasi, napoveduje algoritem
7 ur
Reuters: Savdska Arabija namerava prodati delež v Aramcu
8 ur
Spiegel: 80 odstotkov Nemcev bi delalo štiri dni na teden, a ekonomisti opozarjajo, da to ni vzdržno 4
8 ur
Potrjeno: dividenda Save Re je 1,75 evra na delnico
8 ur
Vlada predlaga nakazilo 25,5 milijona evrov republiškemu stanovanjskemu skladu
9 ur
Ljubljanske mlekarne: Osredotočeni bodo na projekte, ki prinašajo visoko dodano vrednost
9 ur
Delavska hranilnica bi delila dvojne dividende glede na lani izplačane
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Bodo v ljubljanskem Kotu proizvajali biometan in ga vtiskovali v plinsko omrežje?
10 ur
Kako Kitajska utrjuje svoje gospodarstvo za vojno z zahodom 5
11 ur
DAF predstavlja spletno platformo za upravljanje voznega parka
11 ur
Cinkarna Celje: Modra zavarovalnica želi v nadzornem svetu Tomaža Berločnika

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek S traktorjem skozi predor 250 kilometrov na uro

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Ja, potem se vedno izkaze, da si kao butalec ti, ker ne naredis se enega ovinka skozi butalske predpise, "saj je da". Ja, ce se da okrog ovir, zakaj so ovire sploh tam?
Če lastnik vozila (v našem primeru traktorja, velja pa za vsa motorna vozila) vozniškega dovoljenja nima, mora določiti uporabnika, vozilo pa je vseeno registrirano na lastnikovo ime.
Ce prav razumem, dobijo s tem policaji naslov, na katerega posiljajo kazni, ne glede na to, kdo je dejansko vozilo vozil. Ker morajo se vedno kaznovati pravega krivca, in ne tistega, ki ga imajo v evidenci, je zadeva za njih lazja samo toliko, da lahko kazen kljub temu zacolajo brez da bi dejansko ugotovili, kdo je vozil, ali kako?