19 min
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
42 min
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije
2 uri
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 1
2 uri
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 3
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov
3 ure
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
3 ure
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
3 ure
Tudi poštarji bodo stavkali 1
3 ure
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
4 ure
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
5 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
6 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
6 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
9 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
9 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
9 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
9 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1
11 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
11 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?

Strani: 1

anon-192169 sporočil: 260
[#1052594] 07.01.11 14:06
Odgovori   +    9
Stroški zavarovanja so pri nas prava sramota, saj zavarovalni razredi niso sledili razvoju avtomobilov. pred 15 leti je 85 KW bil spodoben avto, sedaj neke srednje limuzine po 100 KW sploh nimaš (če pa je pa zaradi teže nikamor ne gre). Tako smo ujeti v predzadnji (100-130 KW) in zadnji nad 130 KW - ki pa je za 100 % dražji od tistega s 85 KW. Zaradi povečanja moči pri avtomobilih pa ne prihaja do več nesreč, ampak do več nesreč prihaja zaradi tega ker je vsako leto več avtomobilov na cesti. Npr. BMW serija 5 (pa saj ne da bi imel denar zanjo - mogoče 7 let staro) po novem mislim da pod 150 KW sploh ni. Zavarovalnice pa se smejijo in nas dobesedno OŽEMAJO!
anon-99397 sporočil: 66
[#1053095] 07.01.11 20:16 · odgovor na: anon-192169 (#1052594)
Odgovori   +    1
Kar so močnejši motorji 1,6 bi moralo biti še dražje, saj nihče ne potrebuje močnejšega razen avtomobilov, ki se uporabljajo za prevoz blaga. Vse SUVe, ki jih imajo lastniki iz mest pa duplo obdavčit saj so samo v napoto.
anon-98210 sporočil: 421
[#1053330] 08.01.11 08:58
Odgovori   +    2
Dejstvo je, da pri nakupu avtomobila malo ljudi ramišlja s svojo glavo. Prvo je že v osnovi kaj rabiš in potem, kaj si lahko privoščiš. Nekateri kupujejo velike avte in prestižne znamke samo, da se lahko postavljajo pred sosedi in prijatelji, potem pa vsako leto jočejo kako draga je registracija. Večina se jih že za nakup tako zakreditira, da potem komaj shajajo. Res je, da so zavarovanja velik strošek, ki ga marsikdo ne koristi in vendar, da smo povzročitelj nesreče, ali bi ob vsem kreditu za avto(in morda še kakšnem) imeli denar, da popravimo Audi A5 v katerega smo trčili ter seveda tudi svoj avto, če se hočemo voziti še naprej. Žalostno je to, da je postal avto pri nas statusni simbol in ne orodje za premagovanje vsakodnevnih ovir, kot pravijo od točke A do točke B.
Sicer pa sem tudi jaz imel namen kupiti Audija Q7, da se malo postavim pred prijatelji pa žal lahko na 20 let dobim, le gradbeni kredit. Žalostno je pa tudi, da imam plačo kot pred 10 leti, avto, ki sem ga pa takrat kupil pa se je podražil za cel milijon(4000 EUR).
anon-222417 sporočil: 7
[#1053378] 08.01.11 09:53 · odgovor na: anon-98210 (#1053330)
Odgovori   +    3
Se strinjam avto naj bo le za prevoze iz točke A na točko B, pa še to ,če sta ti dve točki dovolj blizu, (n.pr.10 km) uporabi za prevoz kolo, lahko tudi električno, če si bolj lene sorte.
Nov avto vedno kupim ,ko se mi stari pokvari. Sedanji ima 10 let pa se mi še noče pokvariti, čeprav si to želim ,vendar mi nikakor ne uspe,izgleda da bo prej prerjavel. Naslednji pa bo sigurno električni.
moon sporočil: 1.623
[#1053388] 08.01.11 10:05 · odgovor na: anon-99397 (#1053095)
Odgovori   +    8
[dsuste]
Kar so močnejši motorji 1,6 bi moralo biti še dražje, saj nihče ne potrebuje močnejšega razen avtomobilov, ki se uporabljajo za prevoz blaga. Vse SUVe, ki jih imajo lastniki iz mest pa duplo obdavčit saj so samo v napoto.
Se strinjam. Mogoce bi celo omejili uvoz avtomobilov samo na tiste z manj kot 1.6 l delovne prostornine. Ali pa ponovno zacnemo delati prave nase avtomobile, pa da vsak slovenec lahko izbira med tremi razlicnimi barvami. Vsak, ki pa hoce kaj vec, pa v jamo z njim.

Ne bodo nas ti kapitalisti kradli.

Mogoce samo primerjava Megane III 1.6 izpust 175 g/km, BMW 530d 166 g/km, MB CLS 350CDI 159 g/km.. Torej kaj te moti? A ta zelena zavist?
anon-187740 sporočil: 81
[#1053467] 08.01.11 11:26
Odgovori   +    0
Bedaki ki ne želite kupiti novega avta. kam boste pa s tisto razliko ki jo ne plačuješ za leasing? na banko? Rajši vse zagoni za avto, pijačo in ženske. Na koncu ti tako ali tako ne bo ostalo nič..
anon-99397 sporočil: 66
[#1053544] 08.01.11 12:27 · odgovor na: moon (#1053388)
Odgovori   +    4
Kot pravi moja velik avto je samo kompenzacija za tisto spodaj!
anon-238591 sporočil: 1.018
[#1053831] 08.01.11 20:03
Odgovori   +    0
Jaz resno razmišljam, da bo pri hiši en avto in en tale www.aixam.si/

vse ostalo je potrata

Strani: 1