Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Premierka Theresa May: zaprosili bomo za krajši odlog, da bomo lahko potrdili dogovor še pred evropskimi volitvami
Strani: 1
Tako pa EU nima niti svojega ponosa za takšno dejanje, bi še kar malo vlekli še en dve leti (i tako još par puta!), da bi se britanski delež še prejemal.
Agleži pa tudi: so me razočarali s svojo neenotnostjo navzven, s svojo nesposobnostjo izpeljave procesa do konca in ker se pustijo nategovat EU-ju do neskončnosti.
Bolje trdo na startu, kasneje bo že EU spoznala, da je VB največji EU partner in da tudi njej škodi takšno stanje. Korak nazaj v EU, ukinitev EU parlamenta, zgolj svet predsednikov vlad in ekspertov. Nič poslancev z imunitetami, nič potrošnih komisij itd., nič komisarjev, le implementacija najboljših in najkoristnejših rešitev za ekonomijo, brez skupne zunanje politike, vojske itd...
[jezdec666]prej bo razpadla EU kot Zdruzeno kraljestvo. veliko prej.
Moraš razumet, pred vrati je razpad Združenega kraljestva, jasno da so na trnih.
[Troublemaker]EU, ki ima tezave so Nemci, Benelux in ostali vezani na trg z VB nas to ne zadene nic. Anglezi so neenotni kar je tudi referendum pokazal in kar se kaze tudi v parlamentu, sicer bi pa remainerji morali zbrat glasove za preobrat pa jih nimajo. Brexit zagovorniki so se vedno v prednosti, na koncu bo May lahko rekla, dala sem vam vse moznosti in jih niste izkoristili, krivdo bodo pobrali drugi.
Če EU ne bi imela svoje računice in upanja na angleške miljarde v EU proračun (saj Tusk tako toži, da lahko britanci ostanejo, če si premislijo!). potem bi EU pač britancem rekla: Hvala za dosedanje sodelovanje, ki ni več možno!
Tako pa EU nima niti svojega ponosa za takšno dejanje, bi še kar malo vlekli še en dve leti (i tako još par puta!), da bi se britanski delež še prejemal.
Agleži pa tudi: so me razočarali s svojo neenotnostjo navzven, s svojo nesposobnostjo izpeljave procesa do konca in ker se pustijo nategovat EU-ju do neskončnosti.
Bolje trdo na startu, kasneje bo že EU spoznala, da je VB največji EU partner in da tudi njej škodi takšno stanje. Korak nazaj v EU, ukinitev EU parlamenta, zgolj svet predsednikov vlad in ekspertov. Nič poslancev z imunitetami, nič potrošnih komisij itd., nič komisarjev, le implementacija najboljših in najkoristnejših rešitev za ekonomijo, brez skupne zunanje politike, vojske itd...
Eu no itak vse naredila da VB ne uspe vendar pozablja da svetovnim silam ni ravno vsec se mocna eu saj jih se dovolj drenja ze brez nje.
To bo ja, sploh spremljaš? Britanci si od vseh opcij še najmanj želijo hard brexita...mislijo, da si bodo iz pogajali boljši sporazum, zato bi jih sedaj morala EU poriniti čez rob, pa bi nazaj prileteli ko bumerang s sprejetim sporazumom...britanci si zelijo zelo razlicne stvari...si jih pa kar nekaj zeli tudi hard brexit in jaz jim ga privoscim. dovolj placevanja bruseljske falange.
[kren]Angleži bodo še naprej kupovali nemške avtomobile. Če uvedejo carine, bodo pač malo dražji. Ali pa morda misliš, da bodo namesto volkswagnov kupovali domače jaguarje in landroverje?
> [Inside]
> EU, ki ima tezave so Nemci, Benelux in ostali vezani na trg z VB nas to ne zadene nic.
Seveda nas zadene. A si pozabil, koliko je v Sloveniji dobaviteljev za nemško avtomobilsko industrijo? Če se bo zmanjšala prodaja nemških avtomobilov v VB, se bo zmanjšala tudi prodaja slovenskim dobaviteljem.
[kren]Še malo pa bodo začeli hoditi peš, šli na avtobus, konjske vprege?
Angleži bodo kupovali (še) manj avtomobilov. Že zdaj jih kupujejo manj zaradi negotovosti okoli brexita: www.bbc.com/news/bus...s-46774053
Če bodo fasali carine, jih bodo pa še manj.
Zadnje mesece pada prodaja avtomobilov po vsej Evropi. Glede na to, da je bila zadnjih par let ves čas rast, pa to niti ni tako nenavadno.
[bacco979]Točno in glede na to da je "evro" nemška avto industrija zaspala in dovolila da jih USA proizvajalec premaga v razvoju, ter da je trend v pametnih mestih zmanjševanje lastnih avtomobilov najprej dizel potem bencin ter promocija javnega prevoza vsepovsod in car sharing potem je jasno da se avto industriji pišejo slabi časi. Prepare for the pain.
> [kren]
> Angleži bodo kupovali (še) manj avtomobilov. Že zdaj jih kupujejo manj zaradi negotovosti okoli brexita: www.bbc.com/news/bus...s-46774053
> Če bodo fasali carine, jih bodo pa še manj.
Še malo pa bodo začeli hoditi peš, šli na avtobus, konjske vprege?
Zadnje mesece pada prodaja avtomobilov po vsej Evropi. Glede na to, da je bila zadnjih par let ves čas rast, pa to niti ni tako nenavadno.
Točno in glede na to da je "evro" nemška avto industrija zaspalane bi rekel, da je zaspala, ampak nemski avtomobili so postali enostavno predragi. kdor hoce placati davek na nemskost, naj ga pa kar placuje.
Nein!
[shevchenko]Ko vidis prave Nemce na smučanju v mazdah toyotah,... pol veš da je hudo narobe in ti drugi nudijo več.
> Točno in glede na to da je "evro" nemška avto industrija zaspala
ne bi rekel, da je zaspala, ampak nemski avtomobili so postali enostavno predragi. kdor hoce placati davek na nemskost, naj ga pa kar placuje.
Nein!
[Inside]Ja, ko vidiš da stane nov Polo 1.0 z nekaj opreme 18k, ali pa osnovni Focus 1.0 20k+ ni tako težko pogledat, kaj ponujajo drugi.
> [shevchenko]
> > Točno in glede na to da je "evro" nemška avto industrija zaspala
>
> ne bi rekel, da je zaspala, ampak nemski avtomobili so postali enostavno predragi. kdor hoce placati davek na nemskost, naj ga pa kar placuje.
>
> Nein!
Ko vidis prave Nemce na smučanju v mazdah toyotah,... pol veš da je hudo narobe in ti drugi nudijo več.
Ja, ko vidiš da stane nov Polo 1.0 z nekaj opreme 18k, ali pa osnovni Focus 1.0 20k+ ni tako težko pogledat, kaj ponujajo drugi.e, vW pac mora imeti milijarde profita, ce ne niso srecni. ce slucajno izgubijo VB kot trg, bodo vzhodnjakom zaracunali se dodatno "brexit" marzo. no saj, ce lahko, naj kar...
[shevchenko]Če človek na mesec dobi jurja ali pa dva na mesec, se bo pač težko odločil za nakup novega avta, ki stane 20k+. Če mu pa še lokalna oblast omejuje, kam, kdaj in s kakim avtom se lahko vozi, se bo pa še težje odločil za nakup kakršnegakoli avta. Pa je vseen kurc a maš Brexit, grško ali italijansko krizo ali pa celo gospodarsko rast.
> Ja, ko vidiš da stane nov Polo 1.0 z nekaj opreme 18k, ali pa osnovni Focus 1.0 20k+ ni tako težko pogledat, kaj ponujajo drugi.
e, vW pac mora imeti milijarde profita, ce ne niso srecni. ce slucajno izgubijo VB kot trg, bodo vzhodnjakom zaracunali se dodatno "brexit" marzo. no saj, ce lahko, naj kar...
Če človek na mesec dobi jurja ali pa dva na mesec, se bo pač težko odločil za nakup novega avta, ki stane 20k+.je res. imas pa alternativo, tako da nad predragimi nemci ne mislim prevec pizditi.
Če mu pa še lokalna oblast omejuje, kam, kdaj in s kakim avtom se lahko vozi, se bo pa še težje odločil za nakup kakršnegakoli avta.ni se tako hudo. gremo pa v to smer, ja.
[bacco979]Kdo vodi na področju elektrike. Japonci so že leta 1995 naredili prvi model. Še arabci se bolje od nemcev pripravljajo na dobo brez nafte.
> [Inside]
> > [shevchenko]
> > > Točno in glede na to da je "evro" nemška avto industrija zaspala
> >
> > ne bi rekel, da je zaspala, ampak nemski avtomobili so postali enostavno predragi. kdor hoce placati davek na nemskost, naj ga pa kar placuje.
> >
> > Nein!
>
> Ko vidis prave Nemce na smučanju v mazdah toyotah,... pol veš da je hudo narobe in ti drugi nudijo več.
Ja, ko vidiš da stane nov Polo 1.0 z nekaj opreme 18k, ali pa osnovni Focus 1.0 20k+ ni tako težko pogledat, kaj ponujajo drugi.
Trump je za Junckerja rekel, da je zvit lisjak in si želi, da bi imel v svoji ekipi tako dobre pogajalce, kot je Juncker.Ja, res je to rekel. To pa zato, ker gre za kronicnega isiasolika, ki je vse ponudil ZDA, samo da bi mu dal Trump mir do konca njegove runde, pardon mandata. Normalno, da ga je potem oranzni hvalil na vsa usta.
Strani: 1