Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako bo Toyota podeseterila prodajo vodikovih avtov
Strani: 1
sporočil: 8.041
Japonci prehitevajo po desni. Kar se tiče "eko", ni tu kaj
oporekati. Ves javni promet in vse državne službe bi morale imeti
vozila na grivne celice, kaj tudi na elektriko, in to bi dodobra in
takoj spremenilo trende.
sporočil: 10.844
[]Torej naj ima ena patronažna sestra ki se vozi po hribih namesto Cliota avto na gorivne celice?
Japonci prehitevajo po desni. Kar se tiče "eko", ni tu kaj oporekati. Ves javni promet in vse državne službe bi morale imeti vozila na grivne celice, kaj tudi na elektriko, in to bi dodobra in takoj spremenilo trende.
Bogi davkoplačevalci.
sporočil: 3.066
Mene pa zanima od kje po vaše pride vodik?
Kolikšen je
- izkoristek pri pridobivanju vodika (elektroliza ali kaj podobnega)?
- izkoristek (izgube) pri transportu/shranjevanju?
- izkoristek pri uporabi (celice, pogon, motor)?
Velja namreč "kuharsko pravilo": 0,7 x 0,7 x 0,7 = 35% !!!
Torej s tem vodikom (ki je le prenodni medij, hranilnik) ste enaki dizlu/bencinarju.
Če dodate še izgube pri proizvodnji štroma, smo pa na čisti energetski zgubi...
Finance pa naj naredijo še ekonomski izračun.
Kolikšen je
- izkoristek pri pridobivanju vodika (elektroliza ali kaj podobnega)?
- izkoristek (izgube) pri transportu/shranjevanju?
- izkoristek pri uporabi (celice, pogon, motor)?
Velja namreč "kuharsko pravilo": 0,7 x 0,7 x 0,7 = 35% !!!
Torej s tem vodikom (ki je le prenodni medij, hranilnik) ste enaki dizlu/bencinarju.
Če dodate še izgube pri proizvodnji štroma, smo pa na čisti energetski zgubi...
Finance pa naj naredijo še ekonomski izračun.
sporočil: 1.534
[0126Bacis]Takole ugotavlja Chris Goodall, govornik na letošnjih dnevih energetikov:
Finance pa naj naredijo še ekonomski izračun.
Hydrogen made by the electrolysis of water is now cost-competitive and gives us another building block for the low-carbon economy
www.carboncommentary...on-economy
sporočil: 4.311
[hocevarb]Predvsem ne verjeti vernikom in zanesenjakom. Tale model trdi nič manj kot:
> [0126Bacis]
> Finance pa naj naredijo še ekonomski izračun.
Takole ugotavlja Chris Goodall, govornik na letošnjih dnevih energetikov:
Hydrogen made by the electrolysis of water is now cost-competitive and gives us another building block for the low-carbon economy
www.carboncommentary...on-economy
Generating an extra unit of electricity via PV or wind has no cost.Če verjameš v čudeže, je tudi vodik poceni!
sporočil: 1.534
[MarijanMacek]In kaj tu ne drži? Goodall govori o dodatni proizvedeni enoti elektrike. Torej potem ko je proizvodnja že pokrila stroške.
Predvsem ne verjeti vernikom in zanesenjakom. Tale model trdi nič manj kot:
>Generating an extra unit of electricity via PV or wind has no cost.
sporočil: 4.311
[0730ULtra3]Pa saj to ni dosti, sam sem prvič prebral o pogonu na vodik, ko bo iz avta kapljala voda samo voda in ne bo nič izpuha nekje konec 50, začetku 60 let prejšnega stoletja, ko je ŽiT še imel star format.......
O teh avtomobilih na vodik, in kako so "tik za vogalom, poslušam že več kot 15 let.
sporočil: 4.311
[hocevarb]Močno dvomim, da bodo investitorji pripravljeni investirat solde v FV elektrarne presežnih zmogljivosti, da bi se pridobival vodik iz zastonj elektrike. Končno je pa za pridobivanje vodika potrebna nemajhna investicija in zadeva mora obratovat čim več časa.
> [MarijanMacek]
> Predvsem ne verjeti vernikom in zanesenjakom. Tale model trdi nič manj kot:
>
> >Generating an extra unit of electricity via PV or wind has no cost.
In kaj tu ne drži? Goodall govori o dodatni proizvedeni enoti elektrike. Torej potem ko je proizvodnja že pokrila stroške.
No pustimo se presenetit, toda kakor je danes stanje na električnem trgu se ne spklačajo niti črpalne elektrarne. Bi jih lastniki radi zaprli, pa kao da višji forume tega pa ne pustijo, ker se lahko sesuje sistem.....
sporočil: 8.041
Zadnja sprememba: FIN-379669 02.06.2018 13:00
Zakaj ne? Itak je vse stvar matematike in subvencij, če želiš biti
eko.(Sicer pa preveč gledaš Gorskega zdravnika. Medicinske sestre te danes čakajo v mestih in večji naseljih v dolini, 99,99% pa gre le vozilo prve pomoči v hrib.)
Strani: 1