Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Preobrat: na Reki so prehiteli Koper in Trst po hitrosti rasti pretovora zabojnikov
Strani: 1 2
sporočil: 30.415
Vodstvo Luke se ne bi smelo zapletati v politične igre in vladno
igro okrog ustanovitve komisije pod imenom 2TDK (Dva Tira Druga
Kurč.va), ki bo zapravljala denar, reševala ne bo ničesar in
drugega tira še dolgo ne bo. Drugi tir politika gradi že dvajset
let in ga bo še dvajset, kajti za politiko čas teče le od volitev
do volitev in ni tega junaka v vladi, ki bi vzel denar volivcem v
javnem sektorju in ga zabil v prebijanje kraških sten. Če verjamemo
Luki, da kmalu ne bo več možno v Luko pripeljati vsega kar bi
želeli odpeljati, niti odpeljati vsega kar pripeljejo v Luko, bi
morali zahtevati železniško povezavo do Trsta, seveda, na skupnem
evropskem trgu prevoze še vedno lahko opravljajo Slovenske
železnice ne samo do Trsta, lahko tudi naprej.
sporočil: 8.059
Prvo paničarstvo v naslovu, potem prebereš še večji del teksta in
pomirjen ugotoviš, da Luka Koper odlično konkurira obema
pristaniščema, še več, za sedaj ju premaguje.
Ahh, tudi Finance iščejo pozornost... no, za sedaj z naslovom članka.
Ahh, tudi Finance iščejo pozornost... no, za sedaj z naslovom članka.
sporočil: 676
To na sliki je pa res en famozni kontejnerski terminal. Kako pa
sploh te kontejnerje nakladajo na ladje???? Morda kar na roke?
sporočil: 10.435
Kot bi na dirki F1 rekli da je denimo Alonso prehitel Hamiltona ker
je v zadnjem krogu vozil 5s hitreje...
Obenem pa še vedno zaostajal pol kroga za hitrim črncem...
V kopru pretovorijo 565000 zabojnikov, v Rijeki dobrih 130.000. Nisem pameten ampak pretovor morajo v Rijeki povečkrat za 4x da ujamejo koper.
Kar sicer ne pomeni da lahko v Kopru kar zaspijo. A fo kakega fotofiniša se mi zdi še kar daleč...
Obenem pa še vedno zaostajal pol kroga za hitrim črncem...
V kopru pretovorijo 565000 zabojnikov, v Rijeki dobrih 130.000. Nisem pameten ampak pretovor morajo v Rijeki povečkrat za 4x da ujamejo koper.
Kar sicer ne pomeni da lahko v Kopru kar zaspijo. A fo kakega fotofiniša se mi zdi še kar daleč...
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Neštetokrat sem ti že povedal, da to pomeni izgradnjo 3. tira iz Trsta (sedanja proga je skorajda povsem zasedena) in gradnjo nove oziroma temeljito obnovo sedanjih tirov/proge skozi/okoli Trsta. Ne pričakuj, da bodo Italijani investirali za nas.
... Če verjamemo Luki, da kmalu ne bo več možno v Luko pripeljati vsega kar bi želeli odpeljati, niti odpeljati vsega kar pripeljejo v Luko, bi morali zahtevati železniško povezavo do Trsta, seveda, na skupnem evropskem trgu prevoze še vedno lahko opravljajo Slovenske železnice ne samo do Trsta, lahko tudi naprej.
sporočil: 4.311
Zanimivo, slovenski finančni časopis se skorajda naslaja ob novici,
da je tuji privatni operater v hrvaški luki dosegel višjo stopnjo
rasti kot slovenski, pretežno v lasti države, v Kopru, nič jih pa
ne moti, če v sosednjem Trstu privatni operater ne dosega skoraj
nobenega povečanja. Po vseh silnih letih pretovora kontejnerjev so
se v Trstu celo spomnili, da bi uvedli direktne kontejnerske
vlake.... Čuden operater, ni kaj. Podobno velja za reškega, tam do
pred kratkim (trenutn razmere ne poznam) tudi niso imeli nobenega
direktnega kontejnerskega vlaka v notranjost. Primerjajte to s
številom kontejnerskih vlakov iz Koprav v notranjost, dosegljivi so
na spletni strani Luke.
Kaj pa pomenijo ti dosežki tujcev na Reki v absolutnih številkah. Koperskih 7,8% pomeni namreč 40.948 TEU večji pretovor, ali po domače povedano skoraj 40% 7 mesečnega prometa na Reki. In absolutna številka je več kot 3x večja kot na Reki (40.948/12.546).
O Trstu pa zaenkrat ni potrebno izgublajti besed, če anticipiramo rezultat iz 7 mesecev linearno na 8 mesecev je promet Trsta malo več kot 50% Kopra, povišanje pa v osmih mesecih za eno na pol prazno kontejnersko aldjo, kakih 3400 TEU.
O tem, kam sodi na Forbesovi listi lastnik filipinskega podjetja je pa povsem irelevantna stvar, važni so dosežki luke, in teh nekako ni videti, kljub zvenečemu imenu firme in bogastvu nekega filipinskega lastnika. Podobno velja za Trst.
Kaj pa pomenijo ti dosežki tujcev na Reki v absolutnih številkah. Koperskih 7,8% pomeni namreč 40.948 TEU večji pretovor, ali po domače povedano skoraj 40% 7 mesečnega prometa na Reki. In absolutna številka je več kot 3x večja kot na Reki (40.948/12.546).
O Trstu pa zaenkrat ni potrebno izgublajti besed, če anticipiramo rezultat iz 7 mesecev linearno na 8 mesecev je promet Trsta malo več kot 50% Kopra, povišanje pa v osmih mesecih za eno na pol prazno kontejnersko aldjo, kakih 3400 TEU.
O tem, kam sodi na Forbesovi listi lastnik filipinskega podjetja je pa povsem irelevantna stvar, važni so dosežki luke, in teh nekako ni videti, kljub zvenečemu imenu firme in bogastvu nekega filipinskega lastnika. Podobno velja za Trst.
sporočil: 11.068
[0116Beza]Ma dej nehi, še zmeraj v Kopru pretovorijo 5 krat več zabojnikov kot na Reki.
kako, da na Reki nimajo "nacionalnega" interesa..?
sporočil: 10.435
Kar praviš o prevozih SŽ vlakov po Italiji ne drži.
Potniška linija ICS do benetk je bila ukinjena ne ker bi bla tako kurčevo zasedena. Ampak ker so Ferrovie Italiane šle in zamenjale signalnovarnostne sisteme ob progah. Ker so le te nekako polavtomatizirane bi bli morali vsi ostali prilagajati svoj sistem italijanom obenem pa podpirat še svojega doma. Pa to ni bemu mast poceni.
O tem kako se ti iz Maribora v Koper voziš preko Gradca Celovca Beljaka Trbiža in Vidma sva pa že enkrat, namest direkt mimo Ljubljane, sva pa že enkrat...
Vprašaj se koliko SCNF lokomotiv vozi po španskih tirih? Odgovor. Nobena. Ker imajo španci drugačen format tirnic. Za potniške vlake imajo sistem ki samodejno prilagaja razmak med kolesi. Da bi to na tovornih je mal draga rešitev.
Podobno je med poljsko in rusijo. Rusi nucajo širok format, poljaki pa standardnega (1435mm)
Daj zraven še različne sisteme napajanja ki so tam spet skor namensko (v primeru vojne oni ki te je napadel ne more nucat tvoje infrastrukture kar tako).
Železniška omrežja so tovorni back bone vsake države. In vsako panevropsko drkanje po tem bo naletelo na odpor. Ker vsaka država ščiti svoje. To je normalno. Razen pri nas. Mi vemo bolje. A ne.
Pod mus narest 2 tir pa magar s pufom. In poupdejtat progo med Zidanim mostom in Celjem da gre na osno obremenitev 22,5t/os. Zarad tega tam ne vozi serija 541 (Živa s 6400kW vlečne moči) ampak samo Brižitke s pol manj.
Kamorkol zrutaš robo iz Kopra ven mimo Slovenije, delaš sistemu Slovenija škodo.
Potniška linija ICS do benetk je bila ukinjena ne ker bi bla tako kurčevo zasedena. Ampak ker so Ferrovie Italiane šle in zamenjale signalnovarnostne sisteme ob progah. Ker so le te nekako polavtomatizirane bi bli morali vsi ostali prilagajati svoj sistem italijanom obenem pa podpirat še svojega doma. Pa to ni bemu mast poceni.
O tem kako se ti iz Maribora v Koper voziš preko Gradca Celovca Beljaka Trbiža in Vidma sva pa že enkrat, namest direkt mimo Ljubljane, sva pa že enkrat...
Vprašaj se koliko SCNF lokomotiv vozi po španskih tirih? Odgovor. Nobena. Ker imajo španci drugačen format tirnic. Za potniške vlake imajo sistem ki samodejno prilagaja razmak med kolesi. Da bi to na tovornih je mal draga rešitev.
Podobno je med poljsko in rusijo. Rusi nucajo širok format, poljaki pa standardnega (1435mm)
Daj zraven še različne sisteme napajanja ki so tam spet skor namensko (v primeru vojne oni ki te je napadel ne more nucat tvoje infrastrukture kar tako).
Železniška omrežja so tovorni back bone vsake države. In vsako panevropsko drkanje po tem bo naletelo na odpor. Ker vsaka država ščiti svoje. To je normalno. Razen pri nas. Mi vemo bolje. A ne.
Pod mus narest 2 tir pa magar s pufom. In poupdejtat progo med Zidanim mostom in Celjem da gre na osno obremenitev 22,5t/os. Zarad tega tam ne vozi serija 541 (Živa s 6400kW vlečne moči) ampak samo Brižitke s pol manj.
Kamorkol zrutaš robo iz Kopra ven mimo Slovenije, delaš sistemu Slovenija škodo.
sporočil: 2.565
Mislim da Luki Koper dobro kaže. Pravzaprav je to biser v v
slovenski logistični industriji in dobro opravljajo svoj posel,
kljub državnemu lastništvu LK. Bolje od Trsta in Reke, kot smo že
ugotovili. Trenutno kaže v SLO najslabše letalstvu, ki je popolnoma
privatizirano, promet na letališču Jožeta Pučnika pa pada, medtem
ko na Hrvaškem raste po 10% in več. Finance, naredite še tu
primerjavo. Očitno poročate samo o stvareh, ki pašejo v vašo
politiko. Fraport vsak mesec objavlja številke, vi pa vse
ignorirate. Nenavadno za poslovni časopis, knede?
sporočil: 30.415
[MarijanMacek]Podjetniki vedno iščemo rešitve brez ideologije in ker ocenjujemo, da družba »Dva Tira Druga Kurč.va« ne bo naredila nič, ne bi želeli, da Luka propade in je rešitev le proga do Trsta. Povej boljšo?
> [FIN-311684]
> ... Če verjamemo Luki, da kmalu ne bo več možno v Luko pripeljati vsega kar bi želeli odpeljati, niti odpeljati vsega kar pripeljejo v Luko, bi morali zahtevati železniško povezavo do Trsta, seveda, na skupnem evropskem trgu prevoze še vedno lahko opravljajo Slovenske železnice ne samo do Trsta, lahko tudi naprej.
Neštetokrat sem ti že povedal, da to pomeni izgradnjo 3. tira iz Trsta (sedanja proga je skorajda povsem zasedena) in gradnjo nove oziroma temeljito obnovo sedanjih tirov/proge skozi/okoli Trsta. Ne pričakuj, da bodo Italijani investirali za nas.
sporočil: 10.435
Zato sem napisal da v Kopru ne smejo spati.
Narobe bi bilo če bi se zdaj obnašali kot svoje cajte Nokia češ "saj smo največji kdo nam pa kaj more"
A dejansko je tako kot je rekel MarijanMacek. 7% povečanja v Kopru pomeni 40% celokupnega pretovora v Rijeki.
Bom jo mal po ideološko zabelil. Če bi mel enega šlosarja s Kumrovca za krmilom, pa da mu nekdo omeni da nas bodo tuji grdi kapitalisti sfukali če ne bo švelerjev pa tračnic postavljenih ASAP.. Bi stari vpoklical folk iz domov ostarelih če bi blo treba da bi ta jebeni drug tir stal.
Narobe bi bilo če bi se zdaj obnašali kot svoje cajte Nokia češ "saj smo največji kdo nam pa kaj more"
A dejansko je tako kot je rekel MarijanMacek. 7% povečanja v Kopru pomeni 40% celokupnega pretovora v Rijeki.
Bom jo mal po ideološko zabelil. Če bi mel enega šlosarja s Kumrovca za krmilom, pa da mu nekdo omeni da nas bodo tuji grdi kapitalisti sfukali če ne bo švelerjev pa tračnic postavljenih ASAP.. Bi stari vpoklical folk iz domov ostarelih če bi blo treba da bi ta jebeni drug tir stal.
sporočil: 8.059
Ta izjava je neokusna in nevredna Slovenca. Zanimivo, da ima toliko
podpornikov. Si razlagam, da očitno nekateri še razmišljate kot v
letu 1944.
sporočil: 30.415
[Endimion]Škodo je naredila že Bratuškova. Slovenske vlade, ki jih že nekaj let kontrolirajo Štrukelj in sindikati javnega sektorja sploh ne vidijo pomembnost Luke Koper, vidijo le svoje plače in plenjenje zasebnega gospodarstva. Bom povedal bedarijo, veliko bedarijo...če bi bil na Cerarjevem mestu, bi prodal za milijardo državnih obveznic (saj jih je že prodanih za 35 milijard!) in zgradil drugi tir...Nekaj dni nazaj smo prodali za milijardo obveznic, da bi kupili za pol milijarde dolarskega dolga. Sprašujemo se zakaj 500 milijonov nismo vložili v drugi tir? Kam smo vložili teh 500 milijonov? V Štrukljevo greznico. Zakaj jih nismo v drugi tir? Verno zakaj? Bratuškova, ki je izbrisala podrejence, da nam le ne bi prišla »trojka«, nam je pravzaprav pripeljala »trojko« in so naše finance pod kontrolo »trojke« in zaradi te bruseljske »trojke« država ne more financirati drugega tira.
Kar praviš o prevozih SŽ vlakov po Italiji ne drži.
Kamorkol zrutaš robo iz Kopra ven mimo Slovenije, delaš sistemu Slovenija škodo.
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Najet kredit, dokler so obrestne mere minimalne in začet gradit 2. tir v skromnejši varianti, brez DDV je to precej pod 1Miljarde €. To je naloga države in nič drugega! In ne upat, da bodo Italijani pomagali Luki Koper. Imajo s svojimi progami velike investicijske izdatke. O tem, kako pa FS zavira, ali pa je zavirala mednarodni promet, ti je pa že razložil Endimon.
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > ... Če verjamemo Luki, da kmalu ne bo več možno v Luko pripeljati vsega kar bi želeli odpeljati, niti odpeljati vsega kar pripeljejo v Luko, bi morali zahtevati železniško povezavo do Trsta, seveda, na skupnem evropskem trgu prevoze še vedno lahko opravljajo Slovenske železnice ne samo do Trsta, lahko tudi naprej.
>
> Neštetokrat sem ti že povedal, da to pomeni izgradnjo 3. tira iz Trsta (sedanja proga je skorajda povsem zasedena) in gradnjo nove oziroma temeljito obnovo sedanjih tirov/proge skozi/okoli Trsta. Ne pričakuj, da bodo Italijani investirali za nas.
Podjetniki vedno iščemo rešitve brez ideologije in ker ocenjujemo, da družba »Dva Tira Druga Kurč.va« ne bo naredila nič, ne bi želeli, da Luka propade in je rešitev le proga do Trsta. Povej boljšo?
sporočil: 10.435
Kar praviš ni butasto. Jaz bi zdajle šel tipat teren za perpetual
bonds. Z denimo 1,5% OM. Če jih kdo hoče. Zapadlost? Nekje v
prihodnosti... Ko bo. Ko bodo trade widns ta pravi.
Veliki infrastrkuturni projektu se zmeraj delajo na puf. In direktno noben ni pokril samega sebe. Ne pr nas ne nikjer.
In pufanje za olimpijske igre (Vancouver in Atene) res ni smiselno. Za ceste pa železnico pa je...
Veliki infrastrkuturni projektu se zmeraj delajo na puf. In direktno noben ni pokril samega sebe. Ne pr nas ne nikjer.
In pufanje za olimpijske igre (Vancouver in Atene) res ni smiselno. Za ceste pa železnico pa je...
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 18.09.2016 16:43
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [MarijanMacek]
> > > [FIN-311684]
> > > ... Če verjamemo Luki, da kmalu ne bo več možno v Luko pripeljati vsega kar bi želeli odpeljati, niti odpeljati vsega kar pripeljejo v Luko, bi morali zahtevati železniško povezavo do Trsta, seveda, na skupnem evropskem trgu prevoze še vedno lahko opravljajo Slovenske železnice ne samo do Trsta, lahko tudi naprej.
> >
> > Neštetokrat sem ti že povedal, da to pomeni izgradnjo 3. tira iz Trsta (sedanja proga je skorajda povsem zasedena) in gradnjo nove oziroma temeljito obnovo sedanjih tirov/proge skozi/okoli Trsta. Ne pričakuj, da bodo Italijani investirali za nas.
>
> Podjetniki vedno iščemo rešitve brez ideologije in ker ocenjujemo, da družba »Dva Tira Druga Kurč.va« ne bo naredila nič, ne bi želeli, da Luka propade in je rešitev le proga do Trsta. Povej boljšo?
Najet kredit, dokler so obrestne mere minimalne in začet gradit 2. tir v skromnejši varianti, brez DDV je to precej pod 1Miljarde €. To je naloga države in nič drugega! In ne upat, da bodo Italijani pomagali Luki Koper. Imajo s svojimi progami velike investicijske izdatke. O tem, kako pa FS zavira, ali pa je zavirala mednarodni promet, ti je pa že razložil Endimon.
V pogovoru z Endimionom sem zapisal:"...če bi bil na Cerarjevem mestu, bi prodal za milijardo državnih obveznic (saj jih je že prodanih za 35 milijard!) in zgradil drugi tir..."
sporočil: 8.059
Dokler je Luka d.d. precej dobičkonosna, ni posebne potrebe po
izstopu države iz kapitala. Lahko pa jo proda na dražbi najboljšemu
ponudniku za recimo nekaj sto mio eur, torej za tržno ceno. Tako in
tako lastnik Luke d.d. ni enako lastnik nepremičnine, ta bi bila še
zmeraj v lasti države in obeh občin in vse vlečejo
koncesnino.
Pred prodajo je treba vedeti, kam bo šel denar od delnic; če ne gre min. 70% le tega za neposredno razvojne investicije, potem je bolje, da država ostane lastnica Luke d.d. in vleče dividende.
Pred prodajo je treba vedeti, kam bo šel denar od delnic; če ne gre min. 70% le tega za neposredno razvojne investicije, potem je bolje, da država ostane lastnica Luke d.d. in vleče dividende.
sporočil: 10.435
Ti se posmehuješ vsem nam ki si v bistvu želimo da bi Slovenke in
Slovenci boljše živeli in več imeli.
Ti si eden onih ki bi za tuj denar lastno mater prodal. A ne bi? Zakaj ne. Je dobiček...
Mpj zdajšni šef vlaga v šolanje otrok ki nimajo staršev. Vlaga v nakup slik avtorjev ki niso ravno na 5. aveniji v NY. Ja zato ma on malo manj. Preklet komunajzar. Vlaga v šport. Vlaga v ideje. Slovenske ideje. Je racio v tem? Ne vem. A to počne. A zato mu ploskam. Zakaj?
Ker to počne s svojim denarjem. Obenem pa z z zavestjo da daje nazaj skupnosti. Skupnosti kateri del je.
Tu se pa prepiramo o tem a se splača potegnit 20km proge? Pa jebite se. Ok jo pa ne imejmo. Tak odhodek je velik se strinjam. A nujen pogoj da celotna družba gre naprej...
Lihkar sem peljal mojo drago na solidno drag kozarec vina. Se je splačalo? Ne. Lahko bi istega kupil nekje v štacuni pa ji ga postregel doma.
Jaoooo
Ti si eden onih ki bi za tuj denar lastno mater prodal. A ne bi? Zakaj ne. Je dobiček...
Mpj zdajšni šef vlaga v šolanje otrok ki nimajo staršev. Vlaga v nakup slik avtorjev ki niso ravno na 5. aveniji v NY. Ja zato ma on malo manj. Preklet komunajzar. Vlaga v šport. Vlaga v ideje. Slovenske ideje. Je racio v tem? Ne vem. A to počne. A zato mu ploskam. Zakaj?
Ker to počne s svojim denarjem. Obenem pa z z zavestjo da daje nazaj skupnosti. Skupnosti kateri del je.
Tu se pa prepiramo o tem a se splača potegnit 20km proge? Pa jebite se. Ok jo pa ne imejmo. Tak odhodek je velik se strinjam. A nujen pogoj da celotna družba gre naprej...
Lihkar sem peljal mojo drago na solidno drag kozarec vina. Se je splačalo? Ne. Lahko bi istega kupil nekje v štacuni pa ji ga postregel doma.
Jaoooo
sporočil: 4.311
Ko sem pisal nisem več opazil tvojega posta, to je edino pravilna
rešitev, zlasti pri sedanjih finančnih pogojih, kredit sem pisal
čisto splošno.....
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 18.09.2016 17:23
[MarijanMacek]Cerar ni vodja in se ne zna odločati. Ljudje od njega pričakujemo odločitve on pa mečka. V podjetju sem se navadil odločati, ker odločitve preprosto moraš sprejemati...seveda, narediš kakšno napako in se trudiš, da drugič ne boš, da bo dobrih odločitev več kot napačnih, ki v bistvu niso napake ampak so le priložnost za učenje, seveda če se želiš učiti...Kaj bi se zgodilo, če bi Cerar prodal za milijardo drugotirskih obveznic in začel z gradnjo drugega tira? Za začetek, tir bi se gradil mi pa bi modrovali o ceni, korupciji, stricih..., marsikateri bi rekel, da je proga do Trsta cenejša...prav, naj bo, tir pa bi se vendar gradil. V državi pogrešamo državnika, Cerar to zagotovo ni.
Ko sem pisal nisem več opazil tvojega posta, to je edino pravilna rešitev, zlasti pri sedanjih finančnih pogojih, kredit sem pisal čisto splošno.....
sporočil: 756
Dobro so izkoristili štrajk. Drugi tir bo samo zato, da bo naša
velevlada lahko prodala Luko Koper za 1€.
sporočil: 392
Tudi promet na letališču objavljamo
live.finance.si/2909...j-potnikov
live.finance.si/2909...j-potnikov
sporočil: 32.009
Zadnja sprememba: najobj 18.09.2016 18:33
... Preobrat: na Reki so prehiteli Koper in Trst pri rasti
pretovora zabojnikov ...... holy shit ! ... evo, zdaj pa se Financarji res sramotite z bednim protislovenskim navijaštvom ...
P.S.: če pozabim na prostorsko utesnjenost reškega pristanišča, ki fizično ne omogoča, da - če Hrvati ne bodo porušili pol mesta - bi Reka dosegla Koper, stavim gajbo pira, da Frankl za svoje švedske gazde ne zna izračunat, koliko stoletij(!) bi pri svojih 121.828 TEU Reka morala rasti z 11,5-odstotno rastjo, da bi dosegla Koper in njegovih 565.921 TEU pri 7,8-odstotni rasti, ker sicer se novinarji Financ za ljubi kruhek ne bi morali sramotit s pisanjem takih gluposti...
sporočil: 4.311
Zadnja sprememba: anon-178149 18.09.2016 19:11
[najobj]No ker dvomim, da novinarji in večina ekonomistov zna izračunati gornji problemček, ki si ga zastavil, podajam odgovor. Luka Koper ima čas naslednjih 45,5 let preden jo Reka s tako silovito rastjo ulovi. Ampak kam bo dala Reka 142x več kontejnerjev, kot jih pretovori danes, in kje bo imela obalo, to je pa drugo vprašanje, ki bi doletelo v manjši meri tudi Koper. Na letni ravni je namreč potem govora o 25 milijona pretovorjenih kontejnerjev.
... Preobrat: na Reki so prehiteli Koper in Trst pri rasti pretovora zabojnikov ...
... holy shit ! ... evo, zdaj pa se Financarji res sramotite z bednim protislovenskim navijaštvom ...
P.S.: če pozabim na prostorsko utesnjenost reškega pristanišča, ki fizično ne omogoča, da - če Hrvati ne bodo porušili pol mesta - bi Reka dosegla Koper, stavim gajbo pira, da Frankl za svoje švedske gazde ne zna izračunat, koliko stoletij(!) bi pri svojih 121.828 TEU Reka morala rasti z 11,5-odstotno rastjo, da bi dosegla Koper in njegovih 565.921 TEU pri 7,8-odstotni rasti, ker sicer se novinarji Financ za ljubi kruhek ne bi morali sramotit s pisanjem takih gluposti...
sporočil: 32.009
Zadnja sprememba: najobj 18.09.2016 19:03
[MarijanMacek]
> [najobj]
> ... Preobrat: na Reki so prehiteli Koper in Trst pri rasti pretovora zabojnikov ...
> ... holy shit ! ... evo, zdaj pa se Financarji res sramotite z bednim protislovenskim navijaštvom ...
>
> P.S.: če pozabim na prostorsko utesnjenost reškega pristanišča, ki fizično ne omogoča, da - če Hrvati ne bodo porušili pol mesta - bi Reka dosegla Koper, stavim gajbo pira, da Frankl za svoje švedske gazde ne zna izračunat, koliko stoletij(!) bi pri svojih 121.828 TEU Reka morala rasti z 11,5-odstotno rastjo, da bi dosegla Koper in njegovih 565.921 TEU pri 7,8-odstotni rasti, ker sicer se novinarji Financ za ljubi kruhek ne bi morali sramotit s pisanjem takih gluposti...
No ker dvomim, da novinarji in večina ekonomistov zna izračunati gornji problemček, ki si ga zastavil, podajam odgovor. Luka Koper ima čas naslednjih 45,5 let preden jo Reka s tako silovito rastjo ulovi. Ampak kam bo dala Reka 10x več kontejnerjev, kot jih pretovori danes, in kje bo imela obalo, to je pa drugo vprašanje.... čuj, sicer nisem računal, ampak tako čez palec se mi zdi, da nisi upošteval, da tudi Koper ves ta čas raste z 7,8 odstotka ...
sporočil: 10.844
[MarijanMacek]V bistvu bi po 45,5 letih konstantne rasti morala Rijeka imeti prostora za 141 krat več kontejnerjev , Luka Koper pa za 30x več. To je takole nekako za 17.254.780 kontejnerjev. Ha ha
> [najobj]
> ... Preobrat: na Reki so prehiteli Koper in Trst pri rasti pretovora zabojnikov ...
>
> ... holy shit ! ... evo, zdaj pa se Financarji res sramotite z bednim protislovenskim navijaštvom ...
>
> P.S.: če pozabim na prostorsko utesnjenost reškega pristanišča, ki fizično ne omogoča, da - če Hrvati ne bodo porušili pol mesta - bi Reka dosegla Koper, stavim gajbo pira, da Frankl za svoje švedske gazde ne zna izračunat, koliko stoletij(!) bi pri svojih 121.828 TEU Reka morala rasti z 11,5-odstotno rastjo, da bi dosegla Koper in njegovih 565.921 TEU pri 7,8-odstotni rasti, ker sicer se novinarji Financ za ljubi kruhek ne bi morali sramotit s pisanjem takih gluposti...
No ker dvomim, da novinarji in večina ekonomistov zna izračunati gornji problemček, ki si ga zastavil, podajam odgovor. Luka Koper ima čas naslednjih 45,5 let preden jo Reka s tako silovito rastjo ulovi. Ampak kam bo dala Reka 10x več kontejnerjev, kot jih pretovori danes, in kje bo imela obalo, to je pa drugo vprašanje.
sporočil: 4.311
Zadnja sprememba: anon-178149 18.09.2016 19:10
Upoštevano, rezultat za 8 mesečni pretovor je 17.268.566 TEU. Obe
luki bi bili velikosti Rotterdama. In vsakemu je jasno, da takšnim
projekcijam o veliki rasti ca 45 let ravno ni za verjet.Strani: 1 2