Zasebnost
1 ura
Kako je Greenlinu uspelo za dve leti vnaprej razprodati proizvodnjo jaht?
2 uri
Dva razpisa za sadjarje, oljkarje, vinogradnike in hmeljarje
3 ure
Podkast Finance: Obiskali smo podjetja, ki blestijo po dodani vrednosti
3 ure
TOP 101: tempo inflacije prehud za številne velikane
9 ur
Petrol je dobil razpis za gradnjo hitrih polnilnic na avtocestnem koridorju
10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Roman Bernard, NGEN: V treh letih bomo zrasli na milijardo evrov prihodkov 1
13 ur
Top službe – EY, Toyota, GZS, Krka, Petrol, SPIRIT, Gorenjska banka, Perutnina Ptuj ...
13 ur
Morilci mojih sanj 1
14 ur
Slovenska viljamovka zima z najvišjo oceno
14 ur
Kisarna Apis-Vita je na razpotju
15 ur
Boštjančič bi normirance vrgel iz sistema, če bi v dveh letih presegli 120 tisoč evrov prihodkov 8
15 ur
Surova nafta brent se že drugi dan ceni 1
15 ur
Darsov aneks: Za 22 odstotkov dražja gradnja dela hitre ceste med Velenjem in Slovenj Gradcem 1
15 ur
Janša je dal, Svoboda bo vzela: Golobova vlada zapira vrata do podatkov s trga nepremičnin 9
15 ur
Izračun: koliko davka bi po Boštjančičevem predlogu plačevali normiranci 56
16 ur
Šola borze, 13. del: Kako vem, da sem pri vlaganju uspešen?
16 ur
Izračun: z novo uredbo bodo cene goriv bolj skakale 6
16 ur
Na upravni enoti Ljubljana ni več naročanja, stranke morajo v vrsto, delajo pa v »upočasnjenem ritmu«
16 ur
Pozor! V zakonu o davčnem postopku bo določena solidarna odgovornost pri plačilu naknadno ugotovljenih davkov

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kdaj bo nova cesta do Bele krajine?

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2616501] 14.09.16 22:50
Odgovori   +    1
Bil sem na forumu in je ocenjeno, da naj bi leto 2027 bilo leto otvoritve avtoceste, seveda temu ni nihče verjel. Dolenjci bomo v nekaj let dobili novo cesto do Revoza, naprej pa bo težka...Pet tisoč vozil do Metlike je za avtocesto premalo, razen če bo po zgledu drugega tira "biznis plan" delal Damijan, ki bo s svojimi multiplikatorji dokazal, da se čez Gorjance ali pod Gorjanci najbolj splača takoj graditi osempasovnico....Moramo vedeti, da Hrvaška postaja evropsko slepo črevo...če pa želijo Hrvatje financirati avtocesto Novo mesto – Metlika – Karlovac jim moramo prisluhniti ali jih pritegniti v ta regionalni evropski projekt.
strojnikmilan sporočil: 18
[#2616558] 15.09.16 10:20 · odgovor na: anon-317028 (#2616501)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 15.09.16 09:26
Bog ne daj, da bi Belokranjci dobili možnost za kak večji gospodarski razvoj. Siguren sem, da ravno prometna povezava (med drugim) marsikaterega investitorja odvrne. Z vlakom od Metlike do Novega mesta potrebuješ 1 uro, z avtomobilom, če ni prometne konice cca 30 min, če pa je sezona pa tudi 45 minut ali več - za prevoziti 27 km.

Glede na industrije, ki so v Beli krajini nekdaj bile, je znanja veliko ampak nič ne pomaga, če ga nimaš kje izkoristiti (razen nekateri, ki se vozijo v Novo mesto).
Ljudje bi delali tudi za manjši denar (in tudi delajo), ampak še malo pa drugje kot v trgovinskih verigah sploh ne bo možno, ker je samo tisto kar daje nove službe.
Druga opcija (sarkazem) za vse tiste brezposelnepa je soicalna pomoč, ki je mogoče na to, da država nima denarja boljša opcija, samo ne potem jamrat . V vsakem primeru to mi, ki nismo javni sektor plačamo.

Vglavnem, naj se ministri probajo vozit iz Bele krajine v Novo mesto vsak dan, pa bomo takrat videli ali bo cesta z prisekanimi ovinki ali bo 4 pasovnica.
Kar pa najbo jasno bolj kot beli dan - v Sloveniji obstaja mnogo boljših in lepših krajev za živet kot je Dublana in njena prekrasna PREcenjena okolica!!!
anon-78175 sporočil: 834
[#2616906] 16.09.16 12:39
Odgovori   +    2
Jaz pa bi raje imel na 3. razvojni osi malo hitrejšo dvotirno železnico /
fabiani sporočil: 4.454
[#2617510] 20.09.16 16:10
Odgovori   +    1
Ja, pa kaj je tričetrt ure? Tolko rabimo Ljubljančani iz Viča za Bežigrad.
mamo sposobnega župana, so mel tudi v Metliki podobno kalibrco.

Najboljš zgradit letališče! Vsakmu Belokranjcu enga pipistrela, ciganom pa dva, da bodo kaj nazaj prpelal.
Na Vahti, v Rožnem dolu, pri Brezovici pa rampe in oreng vstopnino pobirat v nacionalni park!
Vsem vikendičerjem iz drugih krajev kure zaračunat obrabo BK v višini povprečne plače.
poturicam, ki so se odselili pa dvojno vstopnino.
anon-184333 sporočil: 4.775
[#2619437] 04.10.16 07:59
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-184333 04.10.2016 08:11
"Predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic (levo) in glavni urednik Financ Peter Frankl sta včeraj na Dolenjskem forumu razpravljala o novi cesti med Belo krajino in Novim mestom."

Država mora vnaprej zagotoviti regiji kvalitetno infrastrukturo, če želi tam razviti gospodarstvo, ki bo omogočilo dvig standarda nad povprečje države in povečalo zaposlenost. Obratna pot se vleče stoletja. Kaj bi bilo, če v teh krajih še ne bi bilo železnice? In kako je bilo tu razvito gospodarstvo predno je prišla železnica in čemu neki so jo sploh zgradili, ha? Tu sploh ni kaj razpravljati in filozofirati po kvazi forumih razen, če je namen dangubljenje in mlatenje prazne slame. Prioriteta je celemu svetu jasna razen pri nas: najprej infrastruktura in potem gospodarstvo. Pika.

Strani: 1