Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kdaj bo nova cesta do Bele krajine?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Bil sem na forumu in je ocenjeno, da naj bi leto 2027 bilo leto
otvoritve avtoceste, seveda temu ni nihče verjel. Dolenjci bomo v
nekaj let dobili novo cesto do Revoza, naprej pa bo težka...Pet
tisoč vozil do Metlike je za avtocesto premalo, razen če bo po
zgledu drugega tira "biznis plan" delal Damijan, ki bo s svojimi
multiplikatorji dokazal, da se čez Gorjance ali pod Gorjanci
najbolj splača takoj graditi osempasovnico....Moramo vedeti, da
Hrvaška postaja evropsko slepo črevo...če pa želijo Hrvatje
financirati avtocesto Novo mesto – Metlika – Karlovac jim moramo
prisluhniti ali jih pritegniti v ta regionalni evropski projekt.
sporočil: 18
čas vnosa: 15.09.16 09:26
Bog ne daj, da bi Belokranjci dobili možnost za kak večji
gospodarski razvoj. Siguren sem, da ravno prometna povezava (med
drugim) marsikaterega investitorja odvrne. Z vlakom od Metlike do
Novega mesta potrebuješ 1 uro, z avtomobilom, če ni prometne konice
cca 30 min, če pa je sezona pa tudi 45 minut ali več - za prevoziti
27 km.
Glede na industrije, ki so v Beli krajini nekdaj bile, je znanja veliko ampak nič ne pomaga, če ga nimaš kje izkoristiti (razen nekateri, ki se vozijo v Novo mesto).
Ljudje bi delali tudi za manjši denar (in tudi delajo), ampak še malo pa drugje kot v trgovinskih verigah sploh ne bo možno, ker je samo tisto kar daje nove službe.
Druga opcija (sarkazem) za vse tiste brezposelnepa je soicalna pomoč, ki je mogoče na to, da država nima denarja boljša opcija, samo ne potem jamrat . V vsakem primeru to mi, ki nismo javni sektor plačamo.
Vglavnem, naj se ministri probajo vozit iz Bele krajine v Novo mesto vsak dan, pa bomo takrat videli ali bo cesta z prisekanimi ovinki ali bo 4 pasovnica.
Kar pa najbo jasno bolj kot beli dan - v Sloveniji obstaja mnogo boljših in lepših krajev za živet kot je Dublana in njena prekrasna PREcenjena okolica!!!
Glede na industrije, ki so v Beli krajini nekdaj bile, je znanja veliko ampak nič ne pomaga, če ga nimaš kje izkoristiti (razen nekateri, ki se vozijo v Novo mesto).
Ljudje bi delali tudi za manjši denar (in tudi delajo), ampak še malo pa drugje kot v trgovinskih verigah sploh ne bo možno, ker je samo tisto kar daje nove službe.
Druga opcija (sarkazem) za vse tiste brezposelnepa je soicalna pomoč, ki je mogoče na to, da država nima denarja boljša opcija, samo ne potem jamrat . V vsakem primeru to mi, ki nismo javni sektor plačamo.
Vglavnem, naj se ministri probajo vozit iz Bele krajine v Novo mesto vsak dan, pa bomo takrat videli ali bo cesta z prisekanimi ovinki ali bo 4 pasovnica.
Kar pa najbo jasno bolj kot beli dan - v Sloveniji obstaja mnogo boljših in lepših krajev za živet kot je Dublana in njena prekrasna PREcenjena okolica!!!
sporočil: 4.454
Ja, pa kaj je tričetrt ure? Tolko rabimo Ljubljančani iz Viča za
Bežigrad.
mamo sposobnega župana, so mel tudi v Metliki podobno kalibrco.
Najboljš zgradit letališče! Vsakmu Belokranjcu enga pipistrela, ciganom pa dva, da bodo kaj nazaj prpelal.
Na Vahti, v Rožnem dolu, pri Brezovici pa rampe in oreng vstopnino pobirat v nacionalni park!
Vsem vikendičerjem iz drugih krajev kure zaračunat obrabo BK v višini povprečne plače.
poturicam, ki so se odselili pa dvojno vstopnino.
mamo sposobnega župana, so mel tudi v Metliki podobno kalibrco.
Najboljš zgradit letališče! Vsakmu Belokranjcu enga pipistrela, ciganom pa dva, da bodo kaj nazaj prpelal.
Na Vahti, v Rožnem dolu, pri Brezovici pa rampe in oreng vstopnino pobirat v nacionalni park!
Vsem vikendičerjem iz drugih krajev kure zaračunat obrabo BK v višini povprečne plače.
poturicam, ki so se odselili pa dvojno vstopnino.
sporočil: 4.775
Zadnja sprememba: anon-184333 04.10.2016 08:11
"Predsednik uprave Darsa Tomaž Vidic (levo) in glavni urednik
Financ Peter Frankl sta včeraj na Dolenjskem forumu razpravljala o
novi cesti med Belo krajino in Novim mestom."Država mora vnaprej zagotoviti regiji kvalitetno infrastrukturo, če želi tam razviti gospodarstvo, ki bo omogočilo dvig standarda nad povprečje države in povečalo zaposlenost. Obratna pot se vleče stoletja. Kaj bi bilo, če v teh krajih še ne bi bilo železnice? In kako je bilo tu razvito gospodarstvo predno je prišla železnica in čemu neki so jo sploh zgradili, ha? Tu sploh ni kaj razpravljati in filozofirati po kvazi forumih razen, če je namen dangubljenje in mlatenje prazne slame. Prioriteta je celemu svetu jasna razen pri nas: najprej infrastruktura in potem gospodarstvo. Pika.
Strani: 1