Zasebnost

Strani: 1

anon-128631 sporočil: 2.624
[#2582511] 19.02.16 11:54
Odgovori   +    9
Zelo dobro izhodišče. Če gledamo mobilnost človeka v Slvoeniji in transport izdelkov smo res v kameni dobi.
Poglejmo recimo kopenski potniški promet. Vsi nekaj mordujejo in kalkulirajo kako bi dobili čimveč subvencij in čimmanj opravili storitev.

Tako je recimo prevoz z javnimi sredstvi iz vzhodnega dela Slovenije na zahodni del izredno velik zalogaj, saj neboš prišel v 8 urah.
Torej si vezan na osebno prevozno sredstvo. Posledično pa se dogaja, da je tudi pretok delovne sile otežen in imamo to kar imamo.

Potem gremo recimo na poslovanje podjetij in prodajo izdelkov. Nekdo izdeluje nek izdelek recimo v vzhodni Sloveniji, katerega potrebuje kupec na zahodnem delu Slovenije.

Ko delamo izračun je cenejše naročiti iz KITAJSKE izdelek, saj je skupaj z poštnino cenejši, kot pa pri nas poslati po pošti. Tukaj bi lahko pomagala država malim podjetnikom tako, da bi jim subvencionirala poštne storitve in bi nadomestili zgoraj navedene probleme. TAko pa pride pošiljanje pošte iz Nove Gorice recimo v Mursko Soboto 3X več kot isti izdelek iz Kitajske ali Honkonga v Mursko Soboto.

Normalno, da bo šlo vse v propad, če pa po eni strani dovoljujemo, da si delijo dodatke za pripravljanost tudi v posetelji in sočasno pozabljamo, da bi lahko država z pametno politiko pomagala podjetjem pri transportu blaga. Žal je ta ukrep recimo storila Kitajska in sposledično je prišlo do še večje prodaje in potrošnje, kar je pozitivno vplivalo na razvoj proizvodnje.

ŽAl smo še res v kameni dobi in samo se cilja kako bi koga NADMUDRILI in namesto stopili korak na stran, pogledali in rešili probleme ...

To, da pošta daje dobiček v luknjo na ŽELEZNICAH pa je največja napaka in dolgoročna škoda.
rx170 sporočil: 6.426
[#2582671] 20.02.16 10:04
Odgovori   +    7
Neko nakladanje v tri dni. Kdo hoče in ima denar si naj kupi avto, pa konec. Kaj to Frankla briga. Sicer pa naj poskuša priti ob 22 00 iz Brnika v Maribor z uporabo javnega prevoza, potem pa naj nabija o uporabi le tega.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2582675] 20.02.16 10:40
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: anon-317028 20.02.2016 10:44
Okrog leta 1990 je med Novim mestom (Metliko) in Ljubljano prometoval poslovni vlak, pravi sodoben vlak z udobnimi sedeži, dnevnimi časopisi, kavico, stjuardesami...Zdelo se je, da je vedno poln. V Ljubljano je pripeljal v jutarnjih urah in popoldan okrog tretje ure je bil v Novem mestu. Po poslovnih opravkih so potovali zaposleni v Krki, IMV, Pionirju, Novolesu, Novoteksu, Labodu, Novotehni, Dolenjki, Beti...Tisti, ki smo imeli opravke v Ljubljani niti pomislili nismo, da bi potovali z avtom in obtičali na Karteljevskem ali Višnjegorskem klancu. Vlaka seveda več ni, tudi večine omenjenih podjetjih ni, le starejši uporabniki imamo nostalgične spomine na svetle čase slovenskih železnic, ki tedaj niso bile spolitizirane.
sopranos sporočil: 11.405
[#2582677] 20.02.16 10:53 · odgovor na: rx170 (#2582671)
Odgovori   +    9
[rx170]
Neko nakladanje v tri dni. Kdo hoče in ima denar si naj kupi avto, pa konec. Kaj to Frankla briga. Sicer pa naj poskuša priti ob 22 00 iz Brnika v Maribor z uporabo javnega prevoza, potem pa naj nabija o uporabi le tega.
V Sloveniji je avto nuja, ker razen Ljubljane, sploh nimamo mest. In o tem je pisal tudi Frankl. In zato seveda ljudje potrebujejo avto. Za odličen javni potniški promet potrebuješ koncentrirano maso ljudi, ki pri nas obstaja samo v Ljubljani. Pa še Ljubljana ni ne vem kaj.

V Sloveniji se ukvarjamo s tem, da bi Spodnji Duplek imel enako infrastrukturo kot Ljubljana. Kar je nemogoče. Ampak Slovenci smo trmasti in hočemo kar hočemo, pa četudi bomo na koncu zaradi tega na slabšem.
rx170 sporočil: 6.426
[#2582678] 20.02.16 10:56 · odgovor na: anon-317028 (#2582675)
Odgovori   +    7
[FIN-311684]
Okrog leta 1990 je med Novim mestom (Metliko) in Ljubljano prometoval poslovni vlak, pravi sodoben vlak z udobnimi sedeži, dnevnimi časopisi, kavico, stjuardesami...Zdelo se je, da je vedno poln. V Ljubljano je pripeljal v jutarnjih urah in popoldan okrog tretje ure je bil v Novem mestu. Po poslovnih opravkih so potovali zaposleni v Krki, IMV, Pionirju, Novolesu, Novoteksu, Labodu, Novotehni, Dolenjki, Beti...Tisti, ki smo imeli opravke v Ljubljani niti pomislili nismo, da bi potovali z avtom in obtičali na Karteljevskem ali Višnjegorskem klancu. Vlaka seveda več ni, tudi večine omenjenih podjetjih ni, le starejši uporabniki imamo nostalgične spomine na svetle čase slovenskih železnic, ki tedaj niso bile spolitizirane.
MEd MS in LJ je v 70 in 80tih vozil t.i. zeleni vlak. Verjetno gre za enako zadevo tudi tule. Karta je sicer bila malo dražaj vendar, če si vstopil na Ptuju ob 6 00 si ob 8 00 bil v Ljubljani.
simona2 sporočil: 2.205
[#2582679] 20.02.16 11:00 · odgovor na: rx170 (#2582671)
Odgovori   +    5
frankl je povedal - lahko bi sicer bolj jasno :) - da bo avto v prihodnje storitev in da je poslovne modele treba tako delat in da jih uber, potem pa tesla, google, ford and bunch of others tako ze delajo, mislim, ce se tega preprostega sporocila ne razume, potem ni cudno, da se na tovarni sladkorja in tes 6 gradi nasa prihodnost, sicer narobe, ampak ni cudno...
rx170 sporočil: 6.426
[#2582680] 20.02.16 11:07 · odgovor na: simona2 (#2582679)
Odgovori   +    2
[simona2]
frankl je povedal - lahko bi sicer bolj jasno :) - da bo avto v prihodnje storitev in da je poslovne modele treba tako delat in da jih uber, potem pa tesla, google, ford and bunch of others tako ze delajo, mislim, ce se tega preprostega sporocila ne razume, potem ni cudno, da se na tovarni sladkorja in tes 6 gradi nasa prihodnost, sicer narobe, ampak ni cudno...
Ne nabijaj brezveze o tovarni sladkorja, ker o tem ne veš ničesar. Prihodnost pa temelji predvsem na izobrazbi in znanju, v to pa spada tudi pravilno pisanje z velikimi začetnicami.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2582681] 20.02.16 11:14 · odgovor na: rx170 (#2582671)
Odgovori   +    1
[rx170]
Neko nakladanje v tri dni. Kdo hoče in ima denar si naj kupi avto, pa konec. Kaj to Frankla briga. Sicer pa naj poskuša priti ob 22 00 iz Brnika v Maribor z uporabo javnega prevoza, potem pa naj nabija o uporabi le tega.
Morda je le nekaj resnice v tem nakladanju. Samo razumeti jo je potrebno. Kdor hoče in ima denar, si seveda lahko kupi avto. Če ne drugače, pa rabljenega. Sploh niso več tako dragi. Nekaj drugega je vzdrževanje.

Ob 22h priti iz Brnika v maribor ni nobena umetnost. Imaš za to specializirane in poceni logistične prevoze. Pri nas dobro deluje tudi Go Opti. Poberejo te ponoči pred hotelom, te odpeljejo na letališče, poberejo te na letališču v tujini in te pripeljejo v Ljubljano. Res, da nimaš ravno ekskluzivne vožnje, še kje poberejo in počakajo kakšnega potnika, vendar se ti ni potrebno ubadati s prevozom in skrbmi. Prijaviš se, poveš kaj bi rad in pustiš kontaktno številko.
Ljudje, ki pri štiridesetih iz otrok niso postali možje, so eni vladarji Slovenije, potem so tu pripadniki starejše generacije, ki v »nacionalnem interesu« spet posegajo po položajih in nimajo pojma, da se je svet tako korenito spremenil in da se bo še hitreje, potem so tu politiki, ki imajo pred seboj samo en cilj - kako si izboriti čim bolj lagodno življenje z različnimi priboljški, ki jim jih lahko prineseta položaj in moč.
V temle odstavku je kar veliko resnice. Veliko malih narobe stvari, ki te na koncu pokopljejo. Saj na to temo se bomo morali še vrniti.

Samo za primer. Ko sem zadnjič imel priložnost govoriti z neko hosteso, ki je takole honorarno delala. Študira še Poslovno šolo, nekaj takega, za magisterij, izredno. Predavajo jim učitelji, ki tudi niso stari, pač neko teorijo ali kaj jaz vem kaj, na predavanjih je pa tudi veliko starejših, ki rabijo primerno izobrazbo in titulo, za svoje delovno mesto, če ga hočejo obdržati še naprej, saj je pritisk mladih (tudi brezposelnih) izobraženih zelo velik.
-in je prišlo do, recimo ne ravno konflikta, marveč kresanja mnenj, med temi starejšimi in profesorji, kako to gre splph, in kako to gre v praksi, njihovi lastni iz osebnih izkušenj....
rx170 sporočil: 6.426
[#2582682] 20.02.16 11:18 · odgovor na: anon-333107 (#2582681)
Odgovori   +    6
[FrRoSt]
> [rx170]
> Neko nakladanje v tri dni. Kdo hoče in ima denar si naj kupi avto, pa konec. Kaj to Frankla briga. Sicer pa naj poskuša priti ob 22 00 iz Brnika v Maribor z uporabo javnega prevoza, potem pa naj nabija o uporabi le tega.

Morda je le nekaj resnice v tem nakladanju. Samo razumeti jo je potrebno. Kdor hoče in ima denar, si seveda lahko kupi avto. Če ne drugače, pa rabljenega. Sploh niso več tako dragi. Nekaj drugega je vzdrževanje.

Ob 22h priti iz Brnika v maribor ni nobena umetnost. Imaš za to specializirane in poceni logistične prevoze. Pri nas dobro deluje tudi Go Opti. Poberejo te ponoči pred hotelom, te odpeljejo na letališče, poberejo te na letališču v tujini in te pripeljejo v Ljubljano. Res, da nimaš ravno ekskluzivne vožnje, še kje poberejo in počakajo kakšnega potnika, vendar se ti ni potrebno ubadati s prevozom in skrbmi. Prijaviš se, poveš kaj bi rad in pustiš kontaktno številko.

>Ljudje, ki pri štiridesetih iz otrok niso postali možje, so eni vladarji Slovenije, potem so tu pripadniki starejše generacije, ki v »nacionalnem interesu« spet posegajo po položajih in nimajo pojma, da se je svet tako korenito spremenil in da se bo še hitreje, potem so tu politiki, ki imajo pred seboj samo en cilj - kako si izboriti čim bolj lagodno življenje z različnimi priboljški, ki jim jih lahko prineseta položaj in moč.

V temle odstavku je kar veliko resnice. Veliko malih narobe stvari, ki te na koncu pokopljejo. Saj na to temo se bomo morali še vrniti.

Samo za primer. Ko sem zadnjič imel priložnost govoriti z neko hosteso, ki je takole honorarno delala. Študira še Poslovno šolo, nekaj takega, za magisterij, izredno. Predavajo jim učitelji, ki tudi niso stari, pač neko teorijo ali kaj jaz vem kaj, na predavanjih je pa tudi veliko starejših, ki rabijo primerno izobrazbo in titulo, za svoje delovno mesto, če ga hočejo obdržati še naprej, saj je pritisk mladih (tudi brezposelnih) izobraženih zelo velik.
-in je prišlo do, recimo ne ravno konflikta, marveč kresanja mnenj, med temi starejšimi in profesorji, kako to gre splph, in kako to gre v praksi, njihovi lastni iz osebnih izkušenj....
Jasna mi je franklska ideja vendar pa je povsem jasno, da govori na pamet...Namreč, da bi nekdo rabil vse te silne storitve mora vseeno obstajati neka primarna dejavnost. Trg pa je verjetno tudi omejen. Zato gre predvsem za pametovanje in nakladanje v tri dni.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2582686] 20.02.16 12:01 · odgovor na: rx170 (#2582682)
Odgovori   +    1
[rx170]
Jasna mi je franklska ideja vendar pa je povsem jasno, da govori na pamet...Namreč, da bi nekdo rabil vse te silne storitve mora vseeno obstajati neka primarna dejavnost. Trg pa je verjetno tudi omejen. Zato gre predvsem za pametovanje in nakladanje v tri dni.
Seveda govori na pamet. Drugače povedano, gobezda kar tja nekaj na splošno, :) s polno mero svodbodnega dojemanja. Domišljija pa je v domačih rovtarskih krajih zelo BUJNA. :)

Gre za toko imenovane sodobne trende. :) Avtoceste imamo, kakršne imamo, kolikor so nas pač že stale. Iz Brnika v Maribor ob 22h. Za to ne potrebuješ vlakovne povezave. Rabiš jo verjetno za druge stvari. Za tovorni promet. Da tovorni promet, če bo še kaj od njega ostalo, upam, da ne bo zadušil še te uboge avocestne povezave in tam povzročal kaosov. Pa nima veze, ali bo prevozno sredstvo avto, električni ali pa googel, ki ti bo izračunal najhitrejšo pot in povezavo glede na obstoječe podatke. :)

Tukaj ti prilagam še drugačen pogled na njegov članek. Ne rečem, da je to vsa ali edina resnica, je pa grozljivo. Tudi če je samo polovica resnična. :(

www.rtvslo.si/zdravj...iji/386220
anon-305875 sporočil: 1.637
[#2582689] 20.02.16 12:23
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: anon-305875 20.02.2016 12:37
Frankel, slovenija je enostavno majhna, če ne narediš posla s tistimi nekaj desetimi podjetji v branži, lahko pozabiš, da sploh delaš posel. Slovenija ni Amerika ali Nemčija, če v Munchnu nimaš strank oz. kupcev, greš pa v Porenje ali Hamburg, nekje že najdeš kupce in stranke. Če ne uspeš v Ljubljani, če ne narediš tistega edinega možnega posla s kako dotično firmo v Lj, si out, out, out... V Sloveniji ni izbire, ne take, ne drugačne. z desetimi ljudmi, ki se navdušujejo za nekaj, pa ne moreš delat posla, za posel rabiš tisoče, milijone, teh pa v Sloveniji enostavno NI.
In zato vse anomalije v Sloveniji. Ljudje bi že delali posel z drugimi, boljšimi, kakovostnejšimi, etično neoporečnimi, brez strahu, brez živciranja, brez zapoznelih plačil, brez političnega in drugačnega lobiranja, pa enostavno ni izbire. Imaš tiste tri mandelce, ki so na položaju, zadolženi za določeno zadevo in posel v državi, v podjetju, in če ti z enim od teh treh mandelcev ne uspe, si out. To pa je stvar enega tedna... preostali čas v letu pa si lahko v kafiču, na borzi, ali pa se trudiš, da prideš do kakšnega političnega mandata...
Glede na moje podjetniške izkušnje vidim v manjkajoči izbiri in malem trgu ključni in hkrati tudi nepremostljivi problem za slovensko podjetništvo. Lahko se vsi zgražate ins e delate, da majhnost ni ovira, ampak dejansko je ovira, ne samo to, je hedikep, je kot invalidnost, vedno rabiš nekoga, ki ti bodisi iz sočutja ali lastne koristi poriva invalidski voziček, da sploh kam prideš.
Najbolje je šlo Sloveniji gospodarsko zadnji dve desetletji pred prvo svetovno vojno, ko smo se Slovenci izobraževali in poslovali v Nemščini, ob nedeljskih kosilih doma pa opravljali v Slovenščini. Vse kar imamo vrednega, je iz tistega obdobja, ceste, železnico, šolski sistem, delovne navade... Edino rešitev vidim v totalni germanizaciji Slovenije in priključitvi Nemčiji.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2582754] 20.02.16 21:37 · odgovor na: anon-305875 (#2582689)
Odgovori   +    0
Točno to, kar praviš. Glavni problem v Sloveniji je ako bi koga nadmudrili in ne kako bi se šli zdravo ekonomijo. V zvezi podjetništva nemoreš pričakovati napredka, če boš prodal max 20 izdelkov in zato boš porabil sredstev za 60 izdelkov. Torej si za ceno 40 izdelkov v minusu. Sam vidim rešitev v spremebi politike transporta v pošiljanju malih pošilj po vzoru KITAJSKE, kjer je podprla male podjetnike in podjetja, ter omgočila konkurenčnost izdelkov po celotnem svetu. Tako so Ameriška podjetja izvisela.

Če recimo prodajo miljon istega izdelka in imajo pri enem čistega 1€ imajo dobiček takoj miljon €. Če pa imaš pri nas dobiček 1€ pa imaš izgubo, kot sem navedel na začetku. Zato je potrebno rešiti problem pri transportu in uporobi novih tehnologij. Tukaj bi lahko sledili tvojemu razmišljanju. Žal pa ne pričakujem od te garniture.
anon-112890 sporočil: 3.228
[#2582825] 21.02.16 23:49 · odgovor na: rx170 (#2582680)
Odgovori   +    0
[rx170]
> [simona2]
> frankl je povedal - lahko bi sicer bolj jasno :) - da bo avto v prihodnje storitev in da je poslovne modele treba tako delat in da jih uber, potem pa tesla, google, ford and bunch of others tako ze delajo, mislim, ce se tega preprostega sporocila ne razume, potem ni cudno, da se na tovarni sladkorja in tes 6 gradi nasa prihodnost, sicer narobe, ampak ni cudno...

Ne nabijaj brezveze o tovarni sladkorja, ker o tem ne veš ničesar. Prihodnost pa temelji predvsem na izobrazbi in znanju, v to pa spada tudi pravilno pisanje z velikimi začetnicami.
Evo Simonca. Nisi uporabila velike začetnice, forma ni prava, ko je.e vsebino. Najprej forma, potem vsebina.

Strani: 1