5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Veliko Audija v majhni embalaži

Strani: 1

ACER04 sporočil: 9
[#2789501] 20.08.19 10:15
Odgovori   +    0
Eh, ima (skoraj) vse, ampak mlinček pa takemu avtu ne pritiče, ker če agregat ne podpre ostalih športnih nabritosti, potem je vse zgolj (nepotrebna) šminka. Pravzaprav zelo audijevsko, to bi navsezadnje moral pričakovati pri takih modelčkih. Škoda. Sicer precej dražji BMW M140i, preden bo izključen iz proizvodnje, ostaja na vrhu.
vrac sporočil: 11.068
[#2789865] 22.08.19 05:57 · odgovor na: ACER04 (#2789501)
Odgovori   +    2
[]
Eh, ima (skoraj) vse, ampak mlinček pa takemu avtu ne pritiče, ker če agregat ne podpre ostalih športnih nabritosti, potem je vse zgolj (nepotrebna) šminka. Pravzaprav zelo audijevsko, to bi navsezadnje moral pričakovati pri takih modelčkih. Škoda. Sicer precej dražji BMW M140i, preden bo izključen iz proizvodnje, ostaja na vrhu.
Kaj pa temu mlinčku manjka? Ker ne potegne 250 na uro? Daj no daj. Ravno nasprotno je, Ta Audi je za slovenskega voznika(co) idealen avtomobil. Normalen voznik zahteva od vozila udobno vožnjo, varnostne sisteme in da ne obremeni avto preveč družinskega prorčuna. In ta auto zadvoljuje večino teh potreb.
ACER04 sporočil: 9
[#2790159] 23.08.19 10:58 · odgovor na: vrac (#2789865)
Odgovori   +    0
Seveda, avto več kot zadovoljuje potrebe, saj v tem je problem. V osnovi je tak motor povsem dovolj za evropske potrebe, hec je v tem, da je avto IZRAZITO športno našminkan (in to doda k ceni ocenjujem nekaj tisočakov), ampak motor pa tega ne podpre. Torej ne gre za volka v ovčji preoblekci, ampak za ovčko v volčji preobleki. Potem naj pa vsak sam presodi, kakšen smisel ima to "inverzno preoblačenje". Kot rečeno, šminka, pod fasado pa prazno. Torej nepotrebno. Raje kupi "navadnega" A1, ki ima vseeno isto transportno vrednost, bo pa nekaj tisoč evrov cenejši, kot pa ta šminkiran. Hec je v tem, da tega proizvajalec oz. cela prodajna veriga ne naredi, ker se s to šminko zamaskira tudi ceno, ki naenkrat postane "sprejemljiva", saj dobiš "veliko Audija v majhni embalaži". Naj kupi, kdor je preslepljen.

Strani: 1