8 min
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 1
16 min
V Slovenijo prek Madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji
49 min
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković?
53 min
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
1 ura
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
1 ura
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov
1 ura
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 2
1 ura
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
2 uri
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
2 uri
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
2 uri
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
2 uri
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
3 ure
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
3 ure
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
3 ure
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
4 ure
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
4 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
4 ure
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Air France tudi v železniški promet

Strani: 1

anon-114626 sporočil: 88
[#311990] 08.09.08 14:46
Odgovori   +    0
Ajde slovenske želenice.. tolk zaposlenih pa nič se ne dogaja
anon-174959 sporočil: 72
[#312369] 09.09.08 09:00
Odgovori   +    0
Mah, enkrat sem na temo slovenskih železnic že rekla, da bi jih dala v brezplačni najem za 99 let Japoncem (če bi jih seveda hotel :-). Tko vsaj zgube ne bi pokrival, pa še dostojne hitrosti bi dosegal (zdaj rabiš za 100 km tud 3 ure?!). Samo kaj, ko bi naši od njih zahteval še, da obdržijo vso delovno silo (če ne ne bi ne mogli poročat o nizki brezposlenosti, ker če pa na železnicah ni vsaj 1/3 ljudi odveč, potem jih ni nikjer.)

Strani: 1