Zasebnost
2 uri
Najbolj brani članki danes
4 ure
Težave že na začetku: davkarije EU ne zmorejo učinkovito pošiljati podatkov o trgovanju prek spletnih platform
5 ur
Ministrstvo za okolje izdalo Darsu okoljevarstveno soglasje za širitev štajerske avtoceste pred Ljubljano
7 ur
Švica in prenova finančnega sistema po bančnem zlomu
7 ur
Danes se začenja Vinsko LENTanje pred Hišo Stare trte
9 ur
Mol sprožil spor zaradi ukrepov Hrvaške na trgu plina
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Narobe svet na slovenskem trgu stanovanj 4
11 ur
Pri mestnem in medkrajevnem javnem linijskem prevozu prepeljanih več potnikov kot leto prej
12 ur
Bodo banke v letu 2024 presegle rekordne poslovne dosežke prejšnjega leta?
13 ur
Povprečno mesečno bruto plačo, nižjo od slovenskega povprečja, prejelo 64 odstotkov zaposlenih
13 ur
Inšpektorat za delo preverja tudi, ali je zaposlenim prevroče 1
15 ur
AKOS pred počitnicami: tako lahko varno uporabljate mobilne telefone
1 dan
Najbolj brani članki danes
1 dan
Ženske za delo v oktobru lani neto zaslužile manj kot moški
1 dan
JEK 2: zakaj bi lahko bila ponudba Južne Koreje za gradnjo novega reaktorja v Krškem zelo zanimiva 1
1 dan
Elektro Ljubljana: dividenda bo štiri cente na delnico
1 dan
Cene industrijskih proizvodov pri proizvajalcih na mesečni ravni v povprečju nespremenjene
1 dan
Slovo Babiševe stranke je nov udarec liberalni Renew, ki v EP izgublja vlogo jezička na tehtnici 2
1 dan
Klemen Boštjančič za Politico: Lahko bi sodeloval s skrajno desnico Le Penove 13

Strani: 1

FIN-467473 sporočil: 1.877
[#3039849] 18.04.24 15:02
Odgovori   +    3
Manj subvencij manj prodaje,ker ni sistema za zagotovitev dovolj elektrike za polnenje avtov,še manj pa za toplotne črpalke.Pri nas doma že od leta 2015 nimamo dimnika ,a samo toplotna črpalka deluje,problem imamo s slabo distrubucijo Elektra Ljubljana,ker ima prevelko diferenčno razliko med feazno elektriko-cca 13 %-Žal je potrebno večkat resetirati napako -cca 50 X na leto.
Froc sporočil: 2.033
[#3039853] 18.04.24 16:27
Odgovori   +    1
Najslabši so praktično v vseh kategorijah prav priklopni hibridi, ki jih sedaj avtoindustrija tako propagira. Najtežji, najbolj komplicirani, v resničnosti najbolj onesnažujejo, imajo zaradi vsega tega največjo porabo. Ko bodo čez kako leto zakonodajalci začeli uporabljati še prave podatke iz realne vožnje o onesnaževanju, pa bo sploh konec z njimi tudi pri proizvajalcih, pri lastnikih pa katastrofa v denarnici.

Strani: 1