Zasebnost
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Kako bo vsa Krkina proizvodnja digitalna najpozneje do konca leta 2025 1
5 ur
Znanstvenica iz Slovenije na čelu razvoja prelomne tehnologije v gradbeništvu 2
8 ur
RTV SLO: Po združitvi v banko OTP vse težave še niso odpravljene 1
8 ur
Oblasti na Češkem, Poljskem in v Avstriji ob poplavah svarijo državljane, naj upoštevajo navodila
9 ur
(Intervju) ''Prevozniška panoga se je tako zelo spremenila, da si je težko predstavljati''
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Začetek proizvodnje gum v Srbiji v milijardo vredni in za mnoge sporni kitajski naložbi
11 ur
Nemški konservativci na vrhuncu pred odločitvijo o kandidatu
11 ur
Ta teden v evropskem parlamentu: bo Ursula von Der Leyen predstavila novo komisijo'?
11 ur
UJME: Poplave po Evropi, pri nas lahko tudi danes lahko na severu pričakujete močne sunke vetra
16 ur
Volkovi z Wall Streeta: zlato ali ameriške delnice? Najbolje kaže slovenskim 1
1 dan
Najbolj brani članki danes
1 dan
Francosko-slovensko jedrsko sodelovanje: sporazum med EDF in IJS ter med I2EN in Univerzo Maribor 4
1 dan
Prihodki v hrvaški maloprodaji so zrasli za 16 odstotkov
1 dan
V desetih letih bi vložili 300 milijonov evrov, vendar ... 2
1 dan
Do zdaj podjetjem izplačanih 112 milijonov evrov pomoči po poplavah
1 dan
Srbski predsednik Vučić je podpisal soglasje za obvezno služenje vojaškega roka 1
1 dan
Avstrija se pripravlja na stoletne poplave 1
1 dan
Guardian: Ukrajina in Rusija sta si izmenjali zapornike

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.356
[#3032491] 08.12.23 04:11
Odgovori   +    2
Širitev Ljubljanske obvoznice.
Očitno se pri nas nihče iz napak nič ne nauči in dela še naprej iste napake.

Večina ponavlja preživete vzorce in miselnost.

Pri nas se vse preveč gleda kratkoročno in tako je potem tudi načrtovanje.

Vsa načrtovanja bi morala biti v smeri, da se tranzitni promet loči od mestnega prometa.

V razvitem svetu so že dolgo znane razne "tangente", ki peljejo tranzitni promet mimo in neodvisno od lokalnega mestnega prometa.

Del izboljšanja pretoka vozil so tudi izvennivojska križanja.

Pri načrtovanju in umeščanju v prostor bi bilo potrebno upoštevati tudi drugo infrastrukturo in nove železniške povezave.

Med drugim je tudi nezaslišano, da tranzitni železniški promet še vedno gre skozi Ljubljano.

Sedaj pri poplavah se je lepo videlo kaj pomeni napačno načrtovanje in napačno umeščanje v prostor.

Tudi pristojnosti države in lokalne skupnosti niso urejene, kot bi bilo logično in normalno.

No, ko se vlade ukvarjajo same s sabo, po nepotrebnem trošijo energijo in čas za neumnosti, se kaj drugega ne more pričakovati.

Da ne omenjam nesposobnih ministrov in ostalih na nižjih nivojih.

Strani: 1