18 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 ura
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
1 ura
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
1 ura
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
6 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
6 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
7 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.959
[#3018348] 26.03.23 13:49
Odgovori   +    12
Kitajci vladajo na trgu FV panelov, pri baterijah so že zdavnaj spredaj v množični proizvodnji. Ker so baterije ključen strošek v proizvodnji EV vozila, potem se ve kako in kaj.

Kitajci pa odločno stopajo na evropski trg. Bruselj noče Kitajcev, hoče Američane, Nemci hočejo ravno prav Kitajce, a jim Američani nagajajo...

... sedaj pa se Kitajci ponujajo celo za morebitne rešitelje ukrajinske industrije...

... ja, nič, se bo treba odločiti, ampak Kitajci že lep čas so na evropskih vratih, z eno nogo že noter. So jih Nemci in Švedi že pred časom povabili... in niso jih še odgnali. Tudi to ne želijo, mende.

Velike države v EU se bodo morale odločiti, kaj hočejo... in tudi malo bolj to Eu komisijo priviti, saj je ta že tud' gate prodala Amerigosom.
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#3018350] 26.03.23 14:09
Odgovori   +    24
EU in ZDA vodijo levicarski zblojenci. Levicarska Kitajska je bolj racionalna. Ve, kaj dela. Zblojena zahodna levica proti vzhodni levici. Stekleni pokrov nad EU, hja, pol sele bo manjkalo lufta.
AndrejTribuson sporočil: 167
[#3018368] 26.03.23 19:13
Odgovori   +    35
Le kaj se je zgodilo, da "Miloš živi trajnostjo" napiše kaj takega proti e-avtom? Halo? Ali je še koga srečala pamet, ali pa se meni to samo zdi?

Že vseskozi trobentam, da je e-avto nišni proizvod za uporabo po mestih in za kratke relacije. Ne pa da sedaj dojčerji delajo recimo tiste svoje skoraj 3 tonske bemflne 7 s 105 kWh baterijo, ki te pošasti pri vsej teži in moči ne pripelje več kot 250 km normalne vožnje. Kaj je prosim lepo tukaj trajnostnega?! Za pol Konga kobalta bodo porabili za te pošasti. Pa kdo je tu nor?

Poglejte si "trajnostno" Norveško (ki se koplje v denarju od prodaje njihove načrpane "trajnostne" nafte), kjer se ob koncih tednov vijejo kolone na polnlnicah za e-avte. Se želite tako prevažati v bodoče?

Kam je šla pamet? Vsi ko svinje v buče!
0124MARJA sporočil: 207
[#3018377] 27.03.23 06:35
Odgovori   +    12
"Danes so dovoljene sanje, jutri je nov dan." Slovenci sedaj že vemo, da so bile res sanje. Tokrat sanjajo evropski birokrati o CO2 nevtralni družbi. Idealno, a velja tista " za ideale umiru budale".
lojze1 sporočil: 770
[#3018385] 27.03.23 09:14
Odgovori   +    5
"Cena litra e-goriva, ki ga ta hip izdelujejo le na jugu Čila, je trenutno 45 evrov na liter, do leta 2030 naj bi upadla na dva evra, kar pomeni tržno ceno okoli tri evre in več kot 200 evrov za 70-litrsko posodo za gorivo." Se ne izide. Vprašanje je ali bo cena s 45 evrov/l padla na 2 evra/l. In seveda je vprašanje prevoznih stroškov in trošarin, ki so politiki potrebne, da financira svoje "vizije". Če vzamemo še družbeno ekonomske spremembe, ki jih svet pričakuje do leta 2035, zaradi nesposobnih voditeljev zahodnega sveta tudi visoko inflacijo, potem je rezultat porazen. Kar je optimistično je možen tehnološki razvoj do katerega pride vedno v kriznih časih in ne pozabiti na Indijo!

Strani: 1