Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kaj pa cena baterijske manije?

Strani: 1

OgnjenAnto sporočil: 221
[#3015418] 02.02.23 08:45
Odgovori   +    2
Nafta ni neobnovljiv vir. In ga trenutno kar v dim pretvarjamo. To je kul?
Baterij zaenkrat ne kurimo in jih lahko recikliramo.
In prihajajo ven nove, z vsako leto bolj vsakdanjimi materijali. Kobalta in mangana je v slednjih vsak dan manj, prihajajo nove iz navadne soli, ... Da ne omenjam, da se jim tudi življenjska doba viša, na preko milijon km.
0513ANITO sporočil: 10.823
[#3015420] 02.02.23 09:13 · odgovor na: OgnjenAnto (#3015418)
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: 0513ANITO 02.02.2023 09:17
[OgnjenAnto]
Nafta ni neobnovljiv vir. In ga trenutno kar v dim pretvarjamo. To je kul?
Baterij zaenkrat ne kurimo in jih lahko recikliramo.
In prihajajo ven nove, z vsako leto bolj vsakdanjimi materijali. Kobalta in mangana je v slednjih vsak dan manj, prihajajo nove iz navadne soli, ... Da ne omenjam, da se jim tudi življenjska doba viša, na preko milijon km.
Baterija je samo paket kamor se shranja Exergija!!!

Tako kot prazen rezervoar pri Bencinarju/dieslu...

Da se kam pripelješ moraš oboje najprej napolnit....
OgnjenAnto sporočil: 221
[#3015423] 02.02.23 09:29 · odgovor na: 0513ANITO (#3015420)
Odgovori   +    11
Jup, nukice treba graditi.
0513ANITO sporočil: 10.823
[#3015424] 02.02.23 09:34 · odgovor na: OgnjenAnto (#3015423)
Odgovori   +    12
[OgnjenAnto]
Jup, nukice treba graditi.
Golobje so si vzeli precej časa za razmislek okoli NEK2....tako da vsaj še par let ne bomo startal s tem...Verjetno 5+...
0126Bacis sporočil: 3.028
[#3015433] 02.02.23 11:32
Odgovori   +    3
Namesto nafte bo vodilo pomanjkanje litija, kobalta itd.

Neizogibna mineralna realnost.
youtu.be/sgOEGKDVvsg
0126Bacis sporočil: 3.028
[#3015493] 03.02.23 06:28
Odgovori   +    2
Iluzije zelenega prehoda.
Se sploh zavedate koliko več bakra, litija, niklja, kobnalta, bomo rabili samo za baterije in e-avtomobile? Kje so še vetrnice, sončnice in daljnovodi?

Zelo dobro predavanje o ceni »zelenege prehoda« (45 minut):
youtu.be/sgOEGKDVvsg

Prikazani grafi so tudi tukaj (od strani 18 dalje):
media4.manhattan-ins...-reset.pdf

ali pa WEB stran:
www.manhattan-instit...n-delusion

Pa še tole:
baterijski avto je vsaj 300kg težji od klasike:
365.rtvslo.si/arhiv/.../174933321
(moja prva Katra je imela 600kg)
1212virtu sporočil: 8
[#3015498] 03.02.23 07:24
Odgovori   +    0
Prednost električnega avtomobila ni le v tipu energenta. Ko si človek računa ekonomičnost, velik del odtehtajo tudi servisi in način nakupa.
Prepričan sem, da hibridi zato niso rešitev. Kolikor vem, jih novi lastniki priklapljajo dnevno na elektriko le prvi teden, ali morda prvi mesec, potem pa se naprej vozijo izključno na bencin.
Predvsem pa hibridi nimajo teh dodatnih prednosti električnih avtomobilov, kot so: odsotnost vzdrževanja in s tem povezanih stroškov, manjše stroške registracije, večja udobnost in več kontrole preko aplikacije (recimo vklop gretja na daljavo ali ob določenem času in podobno).
V tehnološkem razvoju je bilo že kup mejnikov, ki so bistveno spremenili potrebe po določenih surovinah, prepričan sem, da je industrijska revolucija povzročila nekaj 1000x večjo porabo jekla recimo, pa se je to nekako rešilo in se bo tudi sedaj, mislim, da se nimamo česa bati.
OgnjenAnto sporočil: 221
[#3015571] 04.02.23 12:52 · odgovor na: 0513ANITO (#3015424)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 04.02.2023 12:53
[0513ANITO]
> [OgnjenAnto]
> Jup, nukice treba graditi.

Golobje so si vzeli precej časa za razmislek okoli NEK2....tako da vsaj še par let ne bomo startal s tem...Verjetno 5+...
Bomo, ker letos pridejo precej višje cene elektrike za gospodinjstva. In s tem streznitev, da od plesanja in prodajanja megle dolgoročno ne gre živeti. In da edino kar lahko dolgoročno znižuje cene, so nove proizvodne kapacitete z dovolj nizkimi stroški proizvodnje.

Strani: 1