2 uri
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
3 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
5 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
6 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
6 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
6 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
6 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
6 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
7 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
7 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
7 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
7 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
8 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
8 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
9 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
9 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
10 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
10 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 2.871
[#3011899] 28.11.22 11:43
Odgovori   +    0
Hmm, lepo bi bilo, če bi navedli tudi razloge za stavko.

No, železničarji imajo zelo, zelo veliko moč v svojih rokah.

Še posebej v takih državah, kot je Avstrija, kjer je železniški promet bistveno večjega pomen, kot pri nas.

Razviti svet je bolj ranljiv, kot si sploh mislimo !!!!
kzupanc sporočil: 10.519
[#3011979] 29.11.22 11:48 · odgovor na: FIN-544124 (#3011899)
Odgovori   +    0
[]
Hmm, lepo bi bilo, če bi navedli tudi razloge za stavko.

No, železničarji imajo zelo, zelo veliko moč v svojih rokah.

Še posebej v takih državah, kot je Avstrija, kjer je železniški promet bistveno večjega pomen, kot pri nas.

Razviti svet je bolj ranljiv, kot si sploh mislimo !!!!
Točno! In za to bo moderen cestni promet še dolgo aktualen. Še bolj seveda zaradi dostopa do vseh lokacij. Železnica bo vedno samo za povezavo večjih mest, regij in držav. Mestna pa za mestni promet.

Strani: 1